TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יום האהבה
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by oDrori on Feb-15-2003 17:58:

quote:
Originally posted by Scorchio
עודד
התכוונתי שאני לא מתחיל עם בחורות בצורה שאין לי משפטי פתיחה מטומטמים מוכנים מראש
אני מדבר עם בנות כמובן
מי לא?

סתם בצחוק אחי עוד לא הבנת שאני מניאק
?

ולא יפה ככה לקחת בדיחה מוכרת ולהפנות אותה לבחורה של רועי...


Posted by luckystrike on Feb-15-2003 19:49:

quote:
Originally posted by Trance man
לא מומלץ אחי...


חבל ...

תאמין לי אני יודע
לצערי אני בשלבי חזרה לזאתי מהדרום ...
שעה ורבע נסיעה איזה בעסהסהסהסה


Posted by Hell_Copter on Feb-15-2003 21:00:

quote:
Originally posted by Scorchio
ורועי
לא זיינתי זונה אז אל תזיין תשכל

ואתה עם ההיא שרקדת איתה בכלל אין לך זכות דיבור
הבחורה הזאת כשהיא עולה על משקל רשום
"נא לעלות אחד אחד"


אוקיי אוקיי... אז זיינת נער ליווי... אותו חרא

ואני הייתי שיכור... מה התירוץ שלך??


Posted by luckystrike on Feb-15-2003 23:02:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אוקיי אוקיי... אז זיינת נער ליווי... אותו חרא



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי !
LOL


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.