TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
men e dom roliga eller...
l�r ju ta med kamera o st�nga av blixten d�... hmm...
| quote: |
| Originally posted by P4z! Hoppas p� att man �nd� f�r ta in kamera |
Minnen...
ok! Sk�nt att h�ra, d� tar jag ocks� med mig kamera 
hhmm.. vetifran om jag orkar dra med mig min digital kamera.. tar och snor bilder fr�n er ist�llet 
gaaahhh lyssnar p� Trance Energy 10th Edition - Johan Gielen Live 15-02-2003-1REAL... fyfan va fett... *l�ngtar mer o mer*
| Originally posted by zamson gaaahhh lyssnar p� Trance Energy 10th Edition - Johan Gielen Live 15-02-2003-1REAL... fyfan va fett... *l�ngtar mer o mer* |
steve:
kom o t�nka p�... ska trycka en tr�ja med min TA logo med b�bisen med lurar.. funderar p� o ta med den till sthlm s� om du ser den ... d� vet du vem det �r.. hehe...
fan va kul det kommer bli ass�...
men men... nu e det lokalt party buuu... =)
http://www.ticnet.se/Ticnet.html 
Fokused Scandinavian Tour 2003, l�rdag 29 mars 2003, kl 21.00
Fokused Scandinavian tour 2003
�ppet: 20.00-06.00 (Musiken b�rjar kl 21.00)
18-�rs gr�ns!
Lineup: Ti�sto (NL), Johan Gielen(NL), Damon Wild(USA), Oliver Ho(UK), Tom Stephan(UK), Devilfish LIVE(SWE), Orkidea(FIN), Inkfish(NO/SWE), Oded Peled(FIN), Parham(SWE), Tobias von Hofsten(SWE), Deep Nature(SWE), Abi L�nnberg(SWE), Dana Bergquist(SWE) + m fl.
Visuals: Martin Malm (SWE)
Vilka kommer? Vart �r SWETA meet-up?
You find me on the dancefloor 
vad �r v�ran lineup inf�r denna fest d�?
mindshooter
stevetranz4ever
dbl
Ameniza
P4z!
Gaby
WhiteRussian
NordLight
Ravesquad
lonne
MiB
x-dream
cool2002
jake
zamson
^^^ Shitt pomfritt s�ger jag bara....om man kunde f� tr�ffa alla er s� skulle det i sig n�stan vara fetare �n tiesto
klart vi m�ste fixa n�n m�tesplats eller n�t...�ga dansgolvet ihop f�r fan... Sj�lv ska jag skaffa ett halsband med mitt namn p� hehe...s� man vet vem som �r vem.
| Originally posted by mindshooter vad �r v�ran lineup inf�r denna fest d�? mindshooter stevetranz4ever dbl Ameniza P4z! Gaby WhiteRussian NordLight Ravesquad lonne MiB x-dream cool2002 jake zamson ^^^ Shitt pomfritt s�ger jag bara....om man kunde f� tr�ffa alla er s� skulle det i sig n�stan vara fetare �n tiesto klart vi m�ste fixa n�n m�tesplats eller n�t...�ga dansgolvet ihop f�r fan... Sj�lv ska jag skaffa ett halsband med mitt namn p� hehe...s� man vet vem som �r vem. |
| Originally posted by Gaby You find me on the dancefloor |
| Originally posted by WhiteRussian Jag st�r nog n�gonstans i n�rheten av Gaby, |
Tro inte att ni slipper mig!! 
mindshooter
stevetranz4ever
dbl
Ameniza
P4z!
Gaby
WhiteRussian
NordLight
Ravesquad
lonne
MiB
x-dream
cool2002
jake
zamson
Aendy
Kraith
17 SWETA:s.....fan va grymt...fatta att vi m�ste ta ett gruppfoto m�nniskor!
^^ L�tt
s�g bara till sen!
| Originally posted by mindshooter mindshooter stevetranz4ever dbl Ameniza P4z! Gaby WhiteRussian NordLight Ravesquad lonne MiB x-dream cool2002 jake zamson Aendy Kraith 17 SWETA:s.....fan va grymt...fatta att vi m�ste ta ett gruppfoto m�nniskor! |

listan kan g�ra l�ng, vi har juh �ver 50 medlemmar fan...
Shytrance och Hysterix t.ex...fruktsoppa
hehe...
| Originally posted by mindshooter listan kan g�ra l�ng, vi har juh �ver 50 medlemmar fan... Shytrance och Hysterix t.ex...fruktsoppa hehe... |

hall�� ni har gl�mt Glorie! #")�%"%)/" 
| Originally posted by P4z! hall�� ni har gl�mt Glorie! #")�%"%)/" |
Vad jag vet s� �r inte fruktsoppa en "riktig" trancEaddict eftersom han knappt lyssnar p� trance alls utan mest kommer f�rbi ibland f�r det �r trevligt h�r.
Glorie ska v�l inte komma vad jag har f�rst�t
"Kom igen Leee-een .... Gloo-orie"
Ja det d�r med meet up har vi ju f�rs�kt f�rr... har inte g�tt s� bra d�. Jag tycler �nd� att det ska va tidigt innan folk vil g� �t spridda h�ll och vara i extas p� dansgolvet...
| Originally posted by SteveTranz4ever Vad jag vet s� �r inte fruktsoppa en "riktig" trancEaddict eftersom han knappt lyssnar p� trance alls utan mest kommer f�rbi ibland f�r det �r trevligt h�r. Glorie ska v�l inte komma vad jag har f�rst�t "Kom igen Leee-een .... Gloo-orie"Ja det d�r med meet up har vi ju f�rs�kt f�rr... har inte g�tt s� bra d�. Jag tycler �nd� att det ska va tidigt innan folk vil g� �t spridda h�ll och vara i extas p� dansgolvet... |

| Originally posted by dbl har redan pratat med henne utanf�r forumet om det :) |