TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- School verbiedt dragen van bomberjacks
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by jp on Feb-26-2003 17:55:

Scan elke week die Nieuwe Revu effe in, scheelt me weer 2 euro

Posted by TranceHydra on Feb-26-2003 18:02:

Scheelt je deze maand maar 1.50 Nee maar serieus, dit is toch wel zo ongelofelijk sneu... die gastjes weten echt niet waar ze het over hebben, en dat is nog gevaarlijk ook, want stel nou eens dat er echt een of andere extreem-rechtse leider komt waar ze allemaal blind achteraan huppelen...

Ook jammer is de associate met gabbers, want zeker lang niet elke gabber is extreemrechts en ik ken zelf een paar gabbers die het goed de keel uitkomt dat dit soort mannetjes hun scene verpesten...

Posted by magrec on Feb-26-2003 18:03:

het is natuurlijk wel de nieuwe revu hehe dus helemaal serieus ;p nee maar toch

Posted by M5 on Feb-26-2003 18:12:

lol duidelijk dan....schorriemorrie uit achterstandswijkjes...zulke lui kan je alleen maar uitlachen

Posted by eieregooie on Feb-26-2003 21:01:

Pfff... sommige mensen... Dit is gewoon te gek voor woorden...

Posted by robin on Feb-27-2003 12:08:

whehehehe dit zijn duidelijk de lelijkste en sneu-ste gasten die k ooit heb gezien.. whahahah kijk dat nou staan zitten daaro whahaha lol
die middelste heeft helemaal een sneue kop k kom niet meer bij mensen, en zelfs lonsdale heeft nog wel mooiere truien dan die lelijke dingen die zij aan hebben wheheheh

Posted by Miss Proximus on Feb-27-2003 14:02:

tja, best eng hoor dat er nog mensen bestaan die zo denken (ja duh, ik weet dat dat altijd zo geweest is)

jammer dat je tegenwoordig neo moet zijn om mee te kunnen lopen. in mijn tijd hield je dan gewoon van top 40 muziek

Posted by MaGiK54 on Feb-27-2003 14:33:

Dank je voor dit treurige stukkie uit de Revu

Posted by mantisnl on Feb-27-2003 14:53:

ze hebben wel ergens gelijk, er zijn buitenlanders waardoor je je niet veilig voelt op straat of op stap, maar van de andere kant, dat gebeurt door blanken ook (uit ons eigen land nota bene, kijk maar naar dat voorval in valkenswaard) dus ik vind dat een zeer slechte reden om je daarom zo te kleden en zo te denken!
als je t mij vraagt, allemaal nalopers, een paar doen het en de rest huppeld er gewoon blindelings achteraan.
zielig gewoon

[edit]
en ze zijn ook nog eens allemaal hartstikke lelijk
[/edit]

Posted by LightForce on Feb-27-2003 15:23:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
tja, best eng hoor dat er nog mensen bestaan die zo denken (ja duh, ik weet dat dat altijd zo geweest is)

jammer dat je tegenwoordig neo moet zijn om mee te kunnen lopen. in mijn tijd hield je dan gewoon van top 40 muziek

Het zijn er helaas nogal veel, en er komen steeds meer bij. Heb net discussie gehad met een "gabber" zoals hij zich noemt, maar echt waar met elk argument dat ik ook kwam over dat hij zich geen gabber moet noemen maar rechts-extremist.. En niet moet schuilen onder de gabber kreeg ik echt meest onnozele antwoorden terug. Dingen als moet ik je bek verbouwen, of wannabee gabber? Nou ja wannabee gabber??? nee dank je!! Als het zo moet gaan niet... Hardcore is zeker goed te beluisteren, maar ben geen extremist... En dus in zijn ogen zijn alle gabbers extremisten.... echt plaat voor zijn kop.

Posted by robin on Feb-27-2003 15:58:

k vind t echt belachelijk hoe kan iemand met een beetje goed verstand nou zeggen dat hitlers manier de enige oplossing is, en die manier dus goed keuren, en dan nog dat clubje van ze volkssverzet, "een verwijzing naar de elite troepen van hitler" 1 een normaal mens wil daar niet bij horen 2 wat willen die dan gaan doen vechten voor hitler, hitler is best wel beetje dood 3 gaan ze dan negers slaan, soort KKK wordt dat dan dus.. na mensen die gasten zijn echt niet gezond, maar k denk trouwens dat de helft echt niet weten dat het lonsdale verhaal met de politieke partij van hitler te maken heeft, die gasten in het verhaal, die blijven ook niet echt bij hun punt, "alle buitenlanders moeten weg" dan komt die (ow mij god) kenny "moet ik ook weg dan" "als jij niet werkt en op mijn zak teert wel ja" dus dan ineens moeten alleen de buitenlanders die niet werken weg.. stel sukkels ook

ik snap die man van de nieuwe revu ook niet helemaal, "hij vind zich zelf geen neo nazi maar heeft wel het boek van hitler "mein kampf" gelezen" als je dat boek leest ben je toch geen nazi?? dat ontgaat mij even, ik moet zeggen t lijkt mij best interessant om dat boek te lezen, doe ik ook vast nog wle eens

gr

robin

Posted by eieregooie on Feb-27-2003 16:13:

quote:
Originally posted by robin
een beetje goed verstand

Daar ontbreekt het juist aan...

Posted by robin on Feb-27-2003 16:16:

dat blijkt

Posted by arj1o1 on Feb-27-2003 17:32:

quote:
Verbod 'racistische kleding' op scholen in Middelburg
Gepost door Rob (R@b) - donderdag 27 februari 2003 @ 09:42 - Bron: Provinciale Zeeuwse Courant
wph had ons via de newssubmit het volgende herschreven kledingnieuws te melden:

Na het Eijkhagencollege in het Limburgse Landgraaf, doen nu ook Middelburgse scholen racistische kleding in de ban. Hierbij gaat het om onder meer kleding van het merk Lonsdale, legerkisten met witte veters, bomberjacks of kleding met de cijfers 88 erop, verwijzend naar de letters HH. Deze staan voor 'Heil Hitler'.

De scholen zijn hiertoe gekomen omdat deze kleding associaties oproept met extreem-rechts en rassenhaat. Leerlingen die bovengenoemde kleding in het vervolg nog dragen zullen op het matje worden geroepen en zullen moeten uitleggen waarom ze dit soort kleding dragen. Sommige leerlingen geven zelf grif toe dat ze de kleding uit politieke motieven dragen. ,,Ik heb gewoon een hekel aan buitenlanders'', zo citeert de PZC. Bovendien vinden ze het raar dat hoofddoekjes wel zijn toegestaan, en 'hun' kleding niet.

De scholen zijn echter niet van plan een algeheel verbod af te kondigen op het merk Lonsdale, omdat het merk hierdoor een soort van geuzenkleding zou worden, aldus plaatsvervangend rector G. Heerebout van de Christelijke Scholengemeenschap Walcheren. De andere school die deze kleding in de ban doet is Scholengemeenschap Nehalennia.

Posted by TranceHydra on Feb-27-2003 18:15:

Wanneer is de hardcorescene eigenlijk overgegaan op het dragen van kisten, bretels en dat soort dingen? Ik liep vroeger vrolijk in m'n aussie en op m'n nikies rond, daar zat tenminste geen politieke lading aan...

Posted by Odyne on Mar-01-2003 16:19:

twee jongens die extreem rechtse uitspraken hebben gedaan in de nieuwe revu zijn zelfs aangehouden door de politie, want de allochtonen in Waalwijk voelde zich bedreigd..

Bron

Pages (3): « 1 2 [3]