TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 22 februari Ferry Corsten in de XL: wie gaan?
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Donna 2 Onno,heb errug veel aan je gedacht gisteren na 15:00,ging t beetje? |
moest echt ff inkomen maar na een uurtje ging het wel lekker, het was niet druk en heb me zelfs wel vermaakt tijdens het werken, was veel aan het geinen met klanten maar toch volgende keer maar vrij regelen op zondag!
het hangt in de lucht volgens mij.....
| Originally posted by Partyhardy! overigens ben ik net als jij Lex nu ook suuuuuuuper verkouden! ik word echt gek! |

uh?
Iets gebeurd wat t daglicht nie kan verdragen?
haha, lolbroek.... w8 maar, jij hebt volgens mij ook uit dat flesje water gedronken 
Errrr,true
| Originally posted by Partyhardy! overigens ben ik net als jij Lex nu ook suuuuuuuper verkouden! ik word echt gek! het hangt in de lucht volgens mij..... |

, deed me goed!
okee het report op www.trance.nu is online bij "latest articles" op de voorpagina
en de foto's staan op de xl website ook die van donna + rv
grtz
ahp
| Originally posted by ahp2002 okee het report op www.trance.nu is online bij "latest articles" op de voorpagina en de foto's staan op de xl website ook die van donna + rv grtz ahp |
sooooooooooooo. who was making out with ahp????
i wanna know :P
wasnt me..

| Originally posted by Partyhardy! overigens ben ik net als jij Lex nu ook suuuuuuuper verkouden! ik word echt gek! het hangt in de lucht volgens mij..... |
| Originally posted by Goldiluxe sooooooooooooo. who was making out with ahp???? i wanna know :P |
lol
| Originally posted by Goldiluxe sooooooooooooo. who was making out with ahp???? i wanna know :P |
naaah, changed my mind.
I dont really wanna know anymore, coz I already know!
HAHAHA!