TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie studeert waar?
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by eieregooie on Feb-21-2003 20:40:

quote:
Originally posted by Dj Lex
ik studeer ook in Delft, Technische Bestuurkunde

Alweer?

Posted by ScuL on Feb-21-2003 20:44:

quote:
Originally posted by -=Freezel=-
TMA is een eitje, simpel verslagen schrijven. E-Business is moeilijk, ik ben daar maar mee gekapt na een week.

Wel een strebertje jij, veel studiepunten halen!

mwa de opdrachten die ik nu voor E-Biz krijg zijn sterk te vergelijken met TMA moet ik zeggen. valt me allemaal nog reusachtig mee.. achja misschien heb ik ook gewoon een goeie groep

strebertje? ik ga voor mijn afstudeerstage ook nog eens TIC doen, in totaal dus 3 thema's :P hehe... E-Biz kan ik alleen niet volledig halen aangezien het 6 blokken bestrijkt.

en met de studiepunten zit het verder wel snor

Posted by Freezel on Feb-21-2003 20:52:

quote:
Originally posted by ScuL
mwa de opdrachten die ik nu voor E-Biz krijg zijn sterk te vergelijken met TMA moet ik zeggen. valt me allemaal nog reusachtig mee.. achja misschien heb ik ook gewoon een goeie groep

strebertje? ik ga voor mijn afstudeerstage ook nog eens TIC doen, in totaal dus 3 thema's :P hehe... E-Biz kan ik alleen niet volledig halen aangezien het 6 blokken bestrijkt.

en met de studiepunten zit het verder wel snor

Je moet idd in een goede groep zitten. Ik zat in een wisselvallige waardoor het nogal eens klote samenwerken was.

Ik wist niet dat je een thema als afstudeerstage kon doen ??? Lijkt me wel een goede optie.

Ik heb TMA en TSEI (onderzoeksrapportje van 16 punten waar 2 maandjes werk in zit )en vind het verder wel best. Ik kom dik over mijn punten en ik vind het wel goed zo.

Posted by M5 on Feb-21-2003 22:56:

quote:
School voor Communicatiesystemen - Hogeschool van Utrecht

(nieuwe naam wordt: Academie voor Digitale Communicatie)

lol das wel een �rg dure naam voor dat stelletje oproerkraaiers daar!

Posted by Freezel on Feb-21-2003 23:13:

quote:
Originally posted by M5
lol das wel een �rg dure naam voor dat stelletje oproerkraaiers daar!

dat d8 ik ook toen ik het voor het eerst las , klink wel erg professioneel

Posted by Kamaya on Feb-21-2003 23:15:

quote:
Originally posted by arjoderoon
in dat verschrikkelijke wsn / zernike gebouw met die bagger kantine.... laten ze daar eens een vliegtuig op neer mikken! (no offence)

Yup, al ben ik daar niet vaak te vinden....

collegezaal is trouwens wel erg relaxt, nieuwste/grootste v/d RUG, en die kantine is best te doen...

en het allerbelangrijkste, ik krijg zo nog eens wat beweging > 15 min fietsen...

Posted by total woot on Feb-22-2003 00:42:

quote:
Originally posted by Kamaya
en het allerbelangrijkste, ik krijg zo nog eens wat beweging > 15 min fietsen...

je zegt het mooi, maar volgens mij bedoel je: "Het is inderdaad een tering-eind door de regen tegen de wind in naar het wsn gebouw"

of interpreteer ik je nou helemaal verkeerd?

ps. Me heeft alleen college in 't accademiegebouw of de harmonie (=loopafstand)

Grtz
WooT

Posted by Akira on Feb-22-2003 01:39:

dit wordt als het goed is ECHT mijn laatste jaar op de SVC en ga dan ook echt juichend weg van die school...Ja ik heb die thema's gezien en ontzettend veel colleges etc,De modules die ik worden aangeboden daarvan heb ik de meeste ook gedaan en vind het nou dus totaal geen goeie school.Vaak miscommunicatie etc...

Posted by Freezel on Feb-22-2003 08:17:

quote:
Originally posted by Akira
dit wordt als het goed is ECHT mijn laatste jaar op de SVC en ga dan ook echt juichend weg van die school...Ja ik heb die thema's gezien en ontzettend veel colleges etc,De modules die ik worden aangeboden daarvan heb ik de meeste ook gedaan en vind het nou dus totaal geen goeie school.Vaak miscommunicatie etc...

Miscommunicatie is een standaard gebeuren daar, net als het lang moeten wachten op je tentamencijfer, feedback krijgen op je verslagen, geven van informatie door de docenten om met een case te starten enz enz

Posted by arjoderoon on Feb-22-2003 13:35:

quote:
Originally posted by total woot
je zegt het mooi, maar volgens mij bedoel je: "Het is inderdaad een tering-eind door de regen tegen de wind in naar het wsn gebouw"

Grtz
WooT

zo van helpman naar het zernike is fucking lang! lang leven lijn 15 of hopelijk binnenkort "De zernike express"

Posted by Blik on Feb-22-2003 14:30:

ik zit op de NHTV in Breda, studeer Logistiek en Economie

en ik zit volgens mij op school waar de meeste vrouwen zitten, ik denk dat er 5000 vrouwen (elk jaar bijna 1500 aanmeldingen) bij mij op school zitten

Posted by ScuL on Feb-22-2003 15:05:

quote:
Je moet idd in een goede groep zitten. Ik zat in een wisselvallige waardoor het nogal eens klote samenwerken was.

Ik wist niet dat je een thema als afstudeerstage kon doen ??? Lijkt me wel een goede optie.

Ik heb TMA en TSEI (onderzoeksrapportje van 16 punten waar 2 maandjes werk in zit )en vind het verder wel best. Ik kom dik over mijn punten en ik vind het wel goed zo.

nee ik bedoelde niet dat je een thema als afstudeerstage kon doen. dat moet sowieso. ik wilde zeggen dat ik nog eens het thema TIC ging doen v��rdat ik met mijn afstudeerstage begon (dus blok 3+4 van het 4ejaar afstuderen en blok1+2 TIC).

Posted by Kamaya on Feb-22-2003 16:29:

quote:
Originally posted by total woot

Grtz
WooT

Als het regent pak ik de bus vanaf de Grote Markt (5 min lopen) of anders ga ik niet....

En leren doe ik altijd in de ub (= 7 min lopen), weer hard bezig komende 2 weken!

Posted by arrows on Feb-23-2003 16:42:

Ik studeer aan INHOLLAND Rotterdam. Ik doe Management Economie en Recht, deze opleiding is best wel saai. Ik loop nu stage en das gelukkig wat afwisselender. Ik het komende semester hoop ik in het dat ik in het buitenland kan studeren.

Posted by franzelare on Feb-23-2003 19:37:

ik studeer elektrotechniek aan de universiteit in enschede, de versnelde hbo instroom en ik moet op papier nog 2 jaar.....

Posted by Acidophilus on Feb-25-2003 20:50:

1) Ik doe de ALO (sportacademie) in Amsterdam-West (4e jaar) en loop daarvoor stage op een basisschool in Amsterdam-Oost.

2) Fysiotherapie in Amsterdam-Zuidoost (1e jaar) (= mede differentiatie stage Sport, Bewegen & Gezondheid, maar stroom daarna door zonder achterstand het 2e jaar in.)

Posted by kolkiewolkie on Feb-28-2003 20:40:

Re: Wie studeert waar?

quote:
Originally posted by Stivvekk
Ik heb zo het vermoeden dat best veel TA'ers dichter in de buurt van elkaar komen dan ze zelf weten...

kon nog wel es tegenvallen

alst goed is kom ik btw nog welgeteld 1 dag op hogeschool windesheim te Zwollywood.

Pages (3): « 1 2 [3]