TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie studeert waar?
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by eieregooie on Feb-21-2003 20:40:

quote:
Originally posted by Dj Lex
ik studeer ook in Delft, Technische Bestuurkunde

Alweer?

Posted by ScuL on Feb-21-2003 20:44:

quote:
Originally posted by -=Freezel=-
TMA is een eitje, simpel verslagen schrijven. E-Business is moeilijk, ik ben daar maar mee gekapt na een week.

Wel een strebertje jij, veel studiepunten halen!

mwa de opdrachten die ik nu voor E-Biz krijg zijn sterk te vergelijken met TMA moet ik zeggen. valt me allemaal nog reusachtig mee.. achja misschien heb ik ook gewoon een goeie groep

strebertje? ik ga voor mijn afstudeerstage ook nog eens TIC doen, in totaal dus 3 thema's :P hehe... E-Biz kan ik alleen niet volledig halen aangezien het 6 blokken bestrijkt.

en met de studiepunten zit het verder wel snor

Posted by Freezel on Feb-21-2003 20:52:

quote:
Originally posted by ScuL
mwa de opdrachten die ik nu voor E-Biz krijg zijn sterk te vergelijken met TMA moet ik zeggen. valt me allemaal nog reusachtig mee.. achja misschien heb ik ook gewoon een goeie groep

strebertje? ik ga voor mijn afstudeerstage ook nog eens TIC doen, in totaal dus 3 thema's :P hehe... E-Biz kan ik alleen niet volledig halen aangezien het 6 blokken bestrijkt.

en met de studiepunten zit het verder wel snor

Je moet idd in een goede groep zitten. Ik zat in een wisselvallige waardoor het nogal eens klote samenwerken was.

Ik wist niet dat je een thema als afstudeerstage kon doen ??? Lijkt me wel een goede optie.

Ik heb TMA en TSEI (onderzoeksrapportje van 16 punten waar 2 maandjes werk in zit )en vind het verder wel best. Ik kom dik over mijn punten en ik vind het wel goed zo.

Posted by M5 on Feb-21-2003 22:56:

quote:
School voor Communicatiesystemen - Hogeschool van Utrecht

(nieuwe naam wordt: Academie voor Digitale Communicatie)