TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy Film by Steve
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by NordLight on Mar-02-2003 22:16:

Tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack!

Snygga filmer! Vilka flashbacks jag f�r....mmmmmmmmm nice!

Greetz
NordLight

Posted by SteveTranz4ever on Mar-02-2003 23:05:

quote:
Originally posted by Glorie
sculs kompis e ju me p� filmen i slutet.. n�r du filmar martin som dansar och den aerobicsbruden satan va coolt, ja k�nde igen honom han me bl�tt linne � gula byxor

kul sammantr�ffande att han hamnade med p� film, visste ju inte ens han var d�r

Posted by MiB on Mar-04-2003 00:39:

m�kta imponerad!!!!!!

bra gjort med synken med ljudet som bara den =))))

god damn vilket �s....

Posted by dbl on Mar-04-2003 05:12:

fan d�.. varf�r f�r aldrig jag logga in
alltid fullt ju

Posted by SteveTranz4ever on Mar-04-2003 10:06:

S� d�r d�... efter att haft nere ftp servern n�gra timmar s� �r
Tomcraft videon redo att tas hem
13.43 minuter l�ng.... 295Mb stor

.../ Steve

Posted by ColinZeal on Mar-04-2003 14:12:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
S� d�r d�... efter att haft nere ftp servern n�gra timmar s� �r
Tomcraft videon redo att tas hem
13.43 minuter l�ng.... 295Mb stor

.../ Steve

GAAAH!!!
Vill Hem NU!

Posted by Aendy on Mar-04-2003 14:44:

Det �r helt sagolika filmer och det kryper i skinnet p� mig n�r musiken pumpar och hela golvet blir ett hav att dansande och lyckliga m�nniskor. Men jag �r orolig f�r dig Steve! Blir inte ditt dansande oerh�rt lidande av allt filmande?

Posted by Glorie on Mar-04-2003 15:09:

Party Hat

mmmm.....wouter heter han coolt me loggan i h�rnet me, nu ska ja se om ja inte f�r hem tomcraft

Posted by lotadeus on Mar-04-2003 15:43:

has anyone got all the 3 files, or 2 fully?

is anyone able to sahre me them over perhaps home ftp? 16 kbyte/s is more faster than 2 kbyte/s dls!

i'm able to provide livesets, albums, singels and some videos in exchange to these videos!

plz pm or mail or icq 52338316 me!

Lotadeus

Posted by rem_monster on Mar-04-2003 17:58:

Tankar ner Gielen nu, hoppas det funkar.

Brorsan tyckte jag skulle ta Gielen, v�gar bara ta en till att b�rja med tanke p� den lilla HD:n.

Posted by Glorie on Mar-04-2003 18:19:

Sad

ja blir s� leeeeeeeeeeeesssssss....kommer aldrig in... too many users hela tiden.. iom releasen p� t.nu detta e hoppl�st

Posted by SteveTranz4ever on Mar-04-2003 18:27:

quote:
Originally posted by Glorie
ja blir s� leeeeeeeeeeeesssssss....kommer aldrig in... too many users hela tiden.. iom releasen p� t.nu detta e hoppl�st
�kade just till 20 slots... ICQa mig annars s� ska vi fixa in dig tjejen

Posted by reveal on Mar-04-2003 18:28:

skickar ett meddelande p� icq sen ikv�ll n�r jag kommer hem... verkar ju vara en bra film

Posted by rem_monster on Mar-05-2003 18:18:

Fix ig�ng Gielen, j�kla tryck det m�ste varit d�r!!

Aja, ballt som satan, puss p� dig Steve f�r att man f�r laddar ner s�na trevliga saker

Posted by SteveTranz4ever on Mar-07-2003 18:01:

Ha ha ha fan va coolt... har f�tt mejl av n�n snubbe som f�rst har sett mina videos och som just f�tt hem Trance Energy CDn med medf�ljande "gratis" DVD

just got the trance energy cd + free dvd it's so cool
and you guys are on it (i have seen you) johan gielen is spinning
greetz chris

Ha ha va coolt... m�ste ha

Posted by dbl on Mar-07-2003 18:35:

quote:
Ha ha ha fan va coolt... har f�tt mejl av n�n snubbe som f�rst har sett mina videos och som just f�tt hem Trance Energy CDn med medf�ljande "gratis" DVD

just got the trance energy cd + free dvd it's so cool
and you guys are on it (i have seen you) johan gielen is spinning
greetz chris

Ha ha va coolt... m�ste ha

hehe.. s� du kom med p� DVD'n.. ball

Posted by sipowitz on Mar-07-2003 18:46:

g���ttt!!

Det gjorde faen susen med den d�r leopard dr�kten du hade p� dig. Men det var ju det jag sa, har du den p� dig s� kommer du med p� te-dvd'n

Posted by dbl on Mar-07-2003 19:22:

quote:
Originally posted by sipowitz
g���ttt!!

Det gjorde faen susen med den d�r leopard dr�kten du hade p� dig. Men det var ju det jag sa, har du den p� dig s� kommer du med p� te-dvd'n

wtf.... nu vettifan om man v�gar h�nga med steve till tiesto... blir lite r�dd nu n�stan

Posted by SteveTranz4ever on Mar-07-2003 20:06:

quote:
Originally posted by sipowitz
g���ttt!!

Ja vad skulle jag g�ra utan dina r�d & tips... Du passa bra du ocks� i din Batman dr�kt gjord i latex...

Men den stora �veraskningen kom n�r du svida om tills Gielen skulle spela... hur fan fick du in allt ?

hi hi....

jaaa jag har lite � g�ra...

Posted by dj_hysterix on Mar-07-2003 23:22:

HAHAHA:.STEVE:..DEN D�R MOROTEN ROCKADE ! ! ! !

HAHAHAAHAHHA

Posted by dbl on Mar-08-2003 16:02:

sitter och kollar p� cosmic gate nu.. fan va ballt det ser ut steve
bra filmat
diggar introt ocks�

Posted by SteveTranz4ever on Mar-08-2003 16:39:

quote:
Originally posted by dbl
sitter och kollar p� cosmic gate nu.. fan va ballt det ser ut steve
bra filmat
diggar introt ocks�
H�rligt att du gilla den Det har gjorts n�ra 150 nedladdningar enbart av Cosmic videon fr�n min FTP

Gissa vad som kommer upp runt midnatt ???

Posted by dbl on Mar-08-2003 17:08:

quote:
H�rligt att du gilla den Det har gjorts n�ra 150 nedladdningar enbart av Cosmic videon fr�n min FTP

Gissa vad som kommer upp runt midnatt ???

ahhh... niiiice

fan att jag bara inte kommer hinna checka f�rrens n�sta helg eftersom jag �ker tillbaka upp till sthlm imorgon kv�ll kl 6.. kommer hem p� torsdag n�n g�ng dock

Posted by Glorie on Mar-08-2003 20:13:

what? ere Tracid eller??? var du inne � filma d�r me???
fasen va najs

Posted by ColinZeal on Mar-08-2003 20:17:

Kai Tracid?!?!?
NAJS!!!

Hur l�ng blir den?!?

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »