TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de DJ's onder ons
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Raymond Het enige wat ik heb toe te voegen in deze conversatie is...... Waarom moeten al die oude Classics opnieuw geremixed worden ??!! Blijf er met je poten van af, je kunt het origineel toch vaak niet overtreffen en het enige wat ze er mee willen bereiken is 'nog meer' geld verdienen met songs die hun waarde al bewezen hebben. Daarom ben ik de volle 100% anti-Classics remixen Vervolgens Age Of Love - Age Of Love (Watch Out For Stella Club Mix) uit z'n platen tas haalt en opzet *genieten* |
new wave lekker ding
| Originally posted by magrec Ik snap trouwens ook niet dat je age of love kunt vergelijken met zombie nation... |
| Originally posted by Mister_Michel Die heb ik ook niet vergeleken, ik zei gewoon dat dat alletwee platen zijn die hier grijs gedraaid zijn. |

).
| Originally posted by total woot Eeeh, nou wil ik niet miereneuken ofzo, maar als je zegt dat die 2 platen iets gemeen hebben, dan vergelijk je ze. (En ga nou niet zeggen dat dat niet zo is, ik heb er nl. meer uren college over gehad, dan dat jij (mister michel) hier loopt te posten). Mvg. WooT |
wie ik? 

ps. ga slapen lul! 
OPTIMUS b33r
kom in het vervolg eens OVERDAG online aap 
Ey Massive... waar bemoei je je mee man? Toen Age Of Love uitkwam was jij nog nie eens geboren joh

fek joe!
ik heb mn achterstand later ruimschoots ingehaald 
| Originally posted by Mister_Michel Ik heb het ook niet over oude platen, ik heb het over Age of Love. Natuurlijk mogen klassiekers zoals suburban strain, for an angel, Orange... er wel eens tussengesmeten worden. Maar hier in Belgi� is Age of Love al grijs gedraaid en als het gespeeld werd (door een andere dj uiteraard) merkte ik toch dat bijna niemand er op reageerde, de sfeer zakte wat weg. |
| Originally posted by Raymond Het enige wat ik heb toe te voegen in deze conversatie is...... Waarom moeten al die oude Classics opnieuw geremixed worden ??!! Blijf er met je poten van af, je kunt het origineel toch vaak niet overtreffen en het enige wat ze er mee willen bereiken is 'nog meer' geld verdienen met songs die hun waarde al bewezen hebben. Daarom ben ik de volle 100% anti-Classics remixen *genieten* |
Nou, kvin toch dat er vrij veel platen zijn waarvan een van de remixes beter is dan het origineel...
Stel, ik zeg STEL hehe... dat Ti�sto een remix doet van een een plaat van Boozywoozy... dan is de kans toch wel heel groot dat ik die Ti�sto remix beter vind dan het origineel 
Welke plaat van Boozywoozy mogen we dan als classic beschouwen?

alles wat van Boozywoozy's gouden vingers komt is bij voorbaat al een classic
klopt klopt, hierbij excuses voor mijn domme vraag.
*zucht*
Kheb ut toch nie over een classic... 
Voor de DJ's Deel 2
Dit is ook nog een leuk nieuwtje voor degenen die altijd nog op zoek zijn naar die andere versie van Cloudwalking waar iedereen los op gaat:
| INDEMAND & UNRELEASED EP'S 1 & 2: FIRST TRACK LISTING CONFIRMATIONS ATCR are pleased to anounce the track listing for the first two of four planned 'Indemand & Unreleased EP's' in 2003. The first will feature the 'missing' Astral mix of Pulser's 'Cloudwalking'. Tiesto's mix of choice, it was left off the recent re-released package but will occupy pride of place on EP # 1. Matthew Hill's, Armin battered LiquidLife remix of Insigma's 'Open Our Eyes' & the Chillseeking remix of 'Circa-Forever' will complete the 12. EP # 2 will feature the Goldenscan remix of Insigma & the now highly sought after and long deleted En-Motion remix of Free Radical's 'Surreal'. Both EP's should be avaliable May 2003. INDEMAND & UNRELEASED EP # 1 A: Pulser 'Cloudwalking' (Astral Mix) B1: Insigma 'Open Our Eyes' (LiquidLife Remix) B2: Rapid Eye 'Circa-Forever' (Chillseekeing Remix) INDEMAND & UNRELEASED EP # 2 A: Insigma 'Open Our Eyes' (Goldenscan Remix) B: Free Radical 'Surreal' (En-Motion Remix) bron:ATCR |