TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de DJ's onder ons
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by New Wave on Mar-02-2003 21:01:

quote:
Originally posted by Raymond
Het enige wat ik heb toe te voegen in deze conversatie is...... Waarom moeten al die oude Classics opnieuw geremixed worden ??!! Blijf er met je poten van af, je kunt het origineel toch vaak niet overtreffen en het enige wat ze er mee willen bereiken is 'nog meer' geld verdienen met songs die hun waarde al bewezen hebben.

Daarom ben ik de volle 100% anti-Classics remixen

Vervolgens Age Of Love - Age Of Love (Watch Out For Stella Club Mix) uit z'n platen tas haalt en opzet

*genieten*

Met een remixje verdien je geen vette bakken met geld ouwe.
Een plaat in een andere vorm kan heel verassend en leuk zijn voor mensen die niet zo erg in de scene verdiept zijn als vele van ta.com
Sommige remixen vind ik ook bagger maar vele zijn wel goed.
Als er extreem veel van geremixed worden heeft het bijna geen waarde.
Maar remix is niet zo'n ramp

Posted by DjRV on Mar-02-2003 21:29:

new wave lekker ding

Posted by total woot on Mar-02-2003 23:40:

quote:

Originally posted by magrec
Ik snap trouwens ook niet dat je age of love kunt vergelijken met zombie nation...

quote:
Originally posted by Mister_Michel
Die heb ik ook niet vergeleken, ik zei gewoon dat dat alletwee platen zijn die hier grijs gedraaid zijn.

Eeeh, nou wil ik niet miereneuken ofzo, maar als je zegt dat die 2 platen iets gemeen hebben, dan vergelijk je ze.

(En ga nou niet zeggen dat dat niet zo is, ik heb er nl. meer colleges over gehad, dan dat jij (mister michel) hier posts hebt).

Mvg.
WooT

Posted by Opti on Mar-02-2003 23:42:

quote:
Originally posted by total woot
Eeeh, nou wil ik niet miereneuken ofzo, maar als je zegt dat die 2 platen iets gemeen hebben, dan vergelijk je ze.

(En ga nou niet zeggen dat dat niet zo is, ik heb er nl. meer uren college over gehad, dan dat jij (mister michel) hier loopt te posten).

Mvg.
WooT

Miereneuker!

Posted by total woot on Mar-02-2003 23:43:

wie ik?

ps. ga slapen lul!

Posted by Massive on Mar-02-2003 23:56:

OPTIMUS b33r

kom in het vervolg eens OVERDAG online aap

Posted by eieregooie on Mar-03-2003 01:05:

Ey Massive... waar bemoei je je mee man? Toen Age Of Love uitkwam was jij nog nie eens geboren joh

Posted by Massive on Mar-03-2003 21:36:

fek joe!

ik heb mn achterstand later ruimschoots ingehaald

Posted by Eye-Riz on Mar-03-2003 21:49:

quote:
Originally posted by Mister_Michel
Ik heb het ook niet over oude platen, ik heb het over Age of Love. Natuurlijk mogen klassiekers zoals suburban strain, for an angel, Orange... er wel eens tussengesmeten worden. Maar hier in Belgi� is Age of Love al grijs gedraaid en als het gespeeld werd (door een andere dj uiteraard) merkte ik toch dat bijna niemand er op reageerde, de sfeer zakte wat weg.

Kijk, dat is al het verschil... ik vind de platen die jij noemt geen klassiekers.
Reken maar dat als ik Age of Love draai op een Nexus, dat het dak eraf gaat! Mocht je denken dat dat dan maar landelijk is: afgelopen zomer in Itali� in de bergen deed ie het ook prima!

Posted by Eye-Riz on Mar-03-2003 21:52:

quote:
Originally posted by Raymond
Het enige wat ik heb toe te voegen in deze conversatie is...... Waarom moeten al die oude Classics opnieuw geremixed worden ??!! Blijf er met je poten van af, je kunt het origineel toch vaak niet overtreffen en het enige wat ze er mee willen bereiken is 'nog meer' geld verdienen met songs die hun waarde al bewezen hebben.

Daarom ben ik de volle 100% anti-Classics remixen

*genieten*

AUW, wat ben ik het hier ontzettend mee eens!!!!
[edit]ik zal het even toelichten: de meeste remixen zijn bout, en voegen NIETS toe, doen alleen maar afbreuk aan het origineel. Ik zeg niet alle, maar wel de meeste. Als die kans dus al zo groot is dat het bout is, stop dan de energie in een nieuw nummer (maar nee, dat is teveel moeite, bovendien niet gegarandeerd succes)

Posted by eieregooie on Mar-04-2003 04:05:

Nou, kvin toch dat er vrij veel platen zijn waarvan een van de remixes beter is dan het origineel...

Stel, ik zeg STEL hehe... dat Ti�sto een remix doet van een een plaat van Boozywoozy... dan is de kans toch wel heel groot dat ik die Ti�sto remix beter vind dan het origineel

Posted by ryo on Mar-04-2003 09:56:

Welke plaat van Boozywoozy mogen we dan als classic beschouwen?

Posted by Massive on Mar-05-2003 09:38:

alles wat van Boozywoozy's gouden vingers komt is bij voorbaat al een classic

Posted by ryo on Mar-05-2003 10:28:

klopt klopt, hierbij excuses voor mijn domme vraag.

Posted by eieregooie on Mar-06-2003 01:17:

*zucht*

Kheb ut toch nie over een classic...

Posted by Jesse on Mar-06-2003 11:05:

Arrow Voor de DJ's Deel 2

Dit is ook nog een leuk nieuwtje voor degenen die altijd nog op zoek zijn naar die andere versie van Cloudwalking waar iedereen los op gaat:

quote:
INDEMAND & UNRELEASED EP'S 1 & 2: FIRST TRACK LISTING CONFIRMATIONS
ATCR are pleased to anounce the track listing for the first two of four planned 'Indemand & Unreleased EP's' in 2003. The first will feature the 'missing' Astral mix of Pulser's 'Cloudwalking'. Tiesto's mix of choice, it was left off the recent re-released package but will occupy pride of place on EP # 1. Matthew Hill's, Armin battered LiquidLife remix of Insigma's 'Open Our Eyes' & the Chillseeking remix of 'Circa-Forever' will complete the 12. EP # 2 will feature the Goldenscan remix of Insigma & the now highly sought after and long deleted En-Motion remix of Free Radical's 'Surreal'. Both EP's should be avaliable May 2003.

INDEMAND & UNRELEASED EP # 1

A: Pulser 'Cloudwalking' (Astral Mix)
B1: Insigma 'Open Our Eyes' (LiquidLife Remix)
B2: Rapid Eye 'Circa-Forever' (Chillseekeing Remix)

INDEMAND & UNRELEASED EP # 2

A: Insigma 'Open Our Eyes' (Goldenscan Remix)
B: Free Radical 'Surreal' (En-Motion Remix)

bron:ATCR

Pages (3): « 1 2 [3]