TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Dricker ni???
Pages (3): « 1 2 [3]
man f�r inte energi av alkoholen...man blir avtrubbad s� man inte k�nner att man �r tr�tt....sen sl�r det till med buller � bong � d� somnar man p� dansgolvet som en viss person gjorde p� voyage2 (mind � dbl vet vem
)
| quote: |
| Originally posted by el_vez jo har jobbat d�r alla g�nger utan 3, de senaste 2 �ren typ |
vem �r du d�?
jag �r alltid p� amnesia
Ja fast nu har jag varit vit i tre m�nader. Jag kanske ska sluta dricka helt?
Jag menar, vart ligger tjusningen med att bli packad egentligen?
Du spenderar en helvetes massa pengar och du f�r 4 timmars skoj(kanske)och dagen efter s� har du �ngest �ver hur mycket pengar du br�nde plus att du har en j�vla baksm�lla.
Jag l�gger hellre pengarna p� n�got nyttigt som t ex skivor eller gymkort.
Springa runt och flaxa p� en bar eller klubb halvt medvetsl�s �r inget f�r mig. Jag dricker nog is�fall ist�llet f�r att det �r gott, typ till maten och dylikt.
Snusar som en raggare g�r jag dock men det �r en annan sak. 
| Originally posted by el_vez john, e00, jag lurkar h�r en del |
om jag vet det, s� vet jag vem du �r
det var allts� bara en fr�ga f�r att f�rs�kra mig om att jag visste vem du var, inte f�r att "korsf�rh�ra" dig eller n�t 
jag �r johan, d00jl
hmm har vi tr�ffats?
vi har iallafall samma tenta i morgon ![]()
| Originally posted by el_vez hmm har vi tr�ffats? vi har iallafall samma tenta i morgon |

har sv�rt f�r z-transformen...
hehe, tur att den inte �r obligatorisk f�r min del ...
| Originally posted by el_vez hehe, tur att den inte �r obligatorisk f�r min del ... |
| Originally posted by el_vez john, e00, jag lurkar h�r en del |

st�rd ja e 

tyv�rr s� dricker jag f�r mycket ibland.. har lyckats somna p� flera fester.. usch o fy.. men d� har jag ox� varit uppe 24h..
ska b�rja dricka mycket mindre nu har jag best�mt.. efter att jag missat typ hela voyage 2.. ska bara ta ett par cider i forts�ttningen f�r att det �r gott.. vatten �r b�de gott o bra o dricka ox�..
men sen ang�ende energidrycker typ red bull.. k�r inte dom slut p� kroppens energi p� en g�ng?.. lixom man blir ju pigg f�r att all energi frig�rs p� samma g�ng.. men sen �r ju f�rr�det utt�mt.. o d� blir man tr�tt som fan.. s� vatten �r nog b�st o k�ra p�
ja ska nog inte ber�tta vad som h�nde mig p� Mysteryland i somras... ganska �ckligt faktiskt.. och det har med vatten att g�ra 
missade Voyage II??? aj aj inte bra Wobert lille 
| Originally posted by Glorie ja ska nog inte ber�tta vad som h�nde mig p� Mysteryland i somras... ganska �ckligt faktiskt.. och det har med vatten att g�ra ![]() missade Voyage II??? aj aj inte bra Wobert lille |