TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line up 4 elements
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
WOOOOOOOT ik heb ook 4 kaarten gewonnen
. 2 op mn eigen naam en 2 op mn broer zn naam wieeeee
Ik had er zaterdag ook al 4 in de bus liggen.. 2 via heineken, en 2 via msn.nl
netjes 
als ik de rest ook nog binnen krijg dannum heb ik waarschijnlijk nog wel wat kaartjes over voor je bram MUAHAHAHAH
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! nah, ik snap wel dat het je niet helemaal aanspreekt maar als je toch maar een kwartiertje met de metro hoeft te reizen en er zijn o.a. de volgende dj's=> Matthew Dekay Guy Ornadel Chicane (live) John Digweed Sister Bliss Darren EmersonDan heb ik hier echt wel 1,5 uur reistijd voor over! Dat is toch gewoon geweldig zo'n line-up! hier wil ik echt wel naartoe! |

dan maar niet 
Wat een vrijkaarten allemaal. Ik moet ook nog echt effe winnen.
Zou eerst via via een portier voor 12,5 naar binnen kunnen. Maar hij mag niet meer werken
Maar meestal kan je rond een uur of 0400 wel gratis naar binnen sneaken. Iemand van me school gaat altijd op deze manier

Heb ook nog 2 kaartjes in de aanbieding 
Ga 2 dagen daarna op vakantie... geen goed idee 
Vraag er 20 euro voor, en t liefst in de buurt van Arnhem of anders stuur ik ze aangetekend op.
Iemand?????
Flipper of Odyne misschien 
oja stuur maar een mailtje naar [email protected]
lees de pm's hier niet zo snel!
Sabina lees je mail 
WTF is Seth?!?
btw: doe mij ook gratis kaarten 
Practisch heel ClubCharts, waaronder ik ook, heeft ook 2 kaarten gewonnen via Heineken 
doe mij ok 2 gratis kaartjes

ik persoonlijk BAAL er echt serieus van dat ze ALWEER gratis kaarten weggeven!
Iedereen die ik spreek heeft het over gratis kaarten! ik heb mijn kaartje gewoon al 2 maanden geleden GEKOCHT! Hoezo geven ze keer op keer zoveel gratis kaarten weg?! ik snap dat serieus niet!
Je geeft jezelf op deze manier (in mijn ogen) een onwijs slechte naam als organisator (ook al bij impulz Outdoor en andere feesten werden er gigantisch veel kaarten weggegeven!)
ik vind het gewoon super slap als je zo je feest vol moet krijgen!
Desalnietemin natuurlijk super fijn voor iedereen die een kaartje heeft gewonnen hiero
maar mensen die kaarten winnen die zelf niet eens kunnen en ze dan voor minder van de hand gaan doen! sja, ik hou er over op maar ik vind het gewoon SLAP!!! 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! ik persoonlijk BAAL er echt serieus van dat ze ALWEER gratis kaarten weggeven! Iedereen die ik spreek heeft het over gratis kaarten! ik heb mijn kaartje gewoon al 2 maanden geleden GEKOCHT! Hoezo geven ze keer op keer zoveel gratis kaarten weg?! ik snap dat serieus niet! Je geeft jezelf op deze manier (in mijn ogen) een onwijs slechte naam als organisator (ook al bij impulz Outdoor en andere feesten werden er gigantisch veel kaarten weggegeven!) ik vind het gewoon super slap als je zo je feest vol moet krijgen! Desalnietemin natuurlijk super fijn voor iedereen die een kaartje heeft gewonnen hiero maar mensen die kaarten winnen die zelf niet eens kunnen en ze dan voor minder van de hand gaan doen! sja, ik hou er over op maar ik vind het gewoon SLAP!!! |
Nou, als iemand nog kaartjes over heeft hou ik me toch wel aanbevolen 
Present!!!
Heb nog steeds 3 kaartjes te koop!
20 euro p/st
Tja tis wat 648 zegt: bijna heel clubcharts heeft via heineken kaartjes gewonnen.
Vorig jaar vond ik trouwens de line up veel beter dan dit jaar, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
| quote: |
| Originally posted by stevesimon zag vandaag bij MTV live dat Seth tickets weggaf voor 4elements. Hij zei dat het georganiseerd werd door ID&T lekkere kneus is het ook he |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! ik persoonlijk BAAL er echt serieus van dat ze ALWEER gratis kaarten weggeven! Iedereen die ik spreek heeft het over gratis kaarten! ik heb mijn kaartje gewoon al 2 maanden geleden GEKOCHT! Hoezo geven ze keer op keer zoveel gratis kaarten weg?! ik snap dat serieus niet! Je geeft jezelf op deze manier (in mijn ogen) een onwijs slechte naam als organisator (ook al bij impulz Outdoor en andere feesten werden er gigantisch veel kaarten weggegeven!) ik vind het gewoon super slap als je zo je feest vol moet krijgen! Desalnietemin natuurlijk super fijn voor iedereen die een kaartje heeft gewonnen hiero maar mensen die kaarten winnen die zelf niet eens kunnen en ze dan voor minder van de hand gaan doen! sja, ik hou er over op maar ik vind het gewoon SLAP!!! |
Ja ben het ook met je eens, maar weet je voor de volgende keer. Zo koop ik dus ook geen kaartje voor Impulz Outdoor. Ga er eigenlijk wel van uit dat ik er een kaartje voor win 
ik heb ook 2 gratis kaartjes,niet gewonnen maar gekregen van mc marxman..
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Toen ik zondagavond mailtje kreeg heb ik binnen 1 minuut teruggestuurd. Binnen 2 dagen zouden de winnaars reactie krijgen, lijkt me erg stug als ik niet bij de snelste 500 zat. Heb dus nog niks gehoord, iemand anders wel? |

| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ja ben het ook met je eens, maar weet je voor de volgende keer. Zo koop ik dus ook geen kaartje voor Impulz Outdoor. Ga er eigenlijk wel van uit dat ik er een kaartje voor win |
Ik ben d'r ook bij.
Met cameratoestemming voor PF.
Nu nog hopen dat Anke ook een kaartje kan krijgen via via (...Kusje Tin?? ..
)
vind iemand mij ook lief genoeg voor een gratis kaartje 
pleaaaaaaaaaaaaaaase

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik ben d'r ook bij. Met cameratoestemming voor PF. Nu nog hopen dat Anke ook een kaartje kan krijgen via via (...Kusje Tin?? .. ) |
Ik ben er iig ook, en als tango geen kaartje meer kan regelen komt ie met mij mee. Sie joe den! 
Helaas dat gaat em niet worden voor mij.. Alleen Digweed zou ik wel weer eens willen zien draaien, maar dan wacht ik nog wel even tot GKGG..
Bovendien ben ik dan net terug (of misschien nog niet eens) van twee dagen bier drinken in Groningen.. en oh ja, tussendoor daar ook nog even voetballen
(GNSK)..
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.