TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line up 4 elements
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »


Posted by TranceFool on May-13-2003 12:57:

WOOOOOOOT ik heb ook 4 kaarten gewonnen . 2 op mn eigen naam en 2 op mn broer zn naam wieeeee


Posted by Jappio on May-13-2003 14:30:

Ik had er zaterdag ook al 4 in de bus liggen.. 2 via heineken, en 2 via msn.nl

netjes

als ik de rest ook nog binnen krijg dannum heb ik waarschijnlijk nog wel wat kaartjes over voor je bram MUAHAHAHAH


Posted by Jappio on May-13-2003 14:32:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
nah, ik snap wel dat het je niet helemaal aanspreekt maar als je toch maar een kwartiertje met de metro hoeft te reizen en er zijn o.a. de volgende dj's=>

Matthew Dekay
Guy Ornadel
Chicane (live)
John Digweed
Sister Bliss
Darren Emerson

Dan heb ik hier echt wel 1,5 uur reistijd voor over! Dat is toch gewoon geweldig zo'n line-up! hier wil ik echt wel naartoe!


whahah.. Had je nou maar gewoon zo'n zelfde instelling als ik gehad, had je weer 40 euro gescheeld

:P


Posted by magrec on May-13-2003 15:09:



dan maar niet


Posted by Rinus on May-13-2003 15:18:

Wat een vrijkaarten allemaal. Ik moet ook nog echt effe winnen.

Zou eerst via via een portier voor 12,5 naar binnen kunnen. Maar hij mag niet meer werken

Maar meestal kan je rond een uur of 0400 wel gratis naar binnen sneaken. Iemand van me school gaat altijd op deze manier


Posted by Sabina on May-13-2003 18:43:

Heb ook nog 2 kaartjes in de aanbieding

Ga 2 dagen daarna op vakantie... geen goed idee

Vraag er 20 euro voor, en t liefst in de buurt van Arnhem of anders stuur ik ze aangetekend op.

Iemand?????
Flipper of Odyne misschien

oja stuur maar een mailtje naar [email protected]
lees de pm's hier niet zo snel!


Posted by Rinus on May-13-2003 19:17:

Sabina lees je mail


Posted by Teal'k on May-13-2003 21:00:

WTF is Seth?!?

btw: doe mij ook gratis kaarten


Posted by Six4Eight on May-13-2003 21:34:

Practisch heel ClubCharts, waaronder ik ook, heeft ook 2 kaarten gewonnen via Heineken


Posted by snitz on May-13-2003 21:36:

doe mij ok 2 gratis kaartjes


Posted by Partyhardy! on May-13-2003 22:07:

Thumbs down

ik persoonlijk BAAL er echt serieus van dat ze ALWEER gratis kaarten weggeven!
Iedereen die ik spreek heeft het over gratis kaarten! ik heb mijn kaartje gewoon al 2 maanden geleden GEKOCHT! Hoezo geven ze keer op keer zoveel gratis kaarten weg?! ik snap dat serieus niet! Je geeft jezelf op deze manier (in mijn ogen) een onwijs slechte naam als organisator (ook al bij impulz Outdoor en andere feesten werden er gigantisch veel kaarten weggegeven!)
ik vind het gewoon super slap als je zo je feest vol moet krijgen!
Desalnietemin natuurlijk super fijn voor iedereen die een kaartje heeft gewonnen hiero maar mensen die kaarten winnen die zelf niet eens kunnen en ze dan voor minder van de hand gaan doen! sja, ik hou er over op maar ik vind het gewoon SLAP!!!


Posted by Remy D on May-13-2003 22:09:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ik persoonlijk BAAL er echt serieus van dat ze ALWEER gratis kaarten weggeven!
Iedereen die ik spreek heeft het over gratis kaarten! ik heb mijn kaartje gewoon al 2 maanden geleden GEKOCHT! Hoezo geven ze keer op keer zoveel gratis kaarten weg?! ik snap dat serieus niet! Je geeft jezelf op deze manier (in mijn ogen) een onwijs slechte naam als organisator (ook al bij impulz Outdoor en andere feesten werden er gigantisch veel kaarten weggegeven!)
ik vind het gewoon super slap als je zo je feest vol moet krijgen!
Desalnietemin natuurlijk super fijn voor iedereen die een kaartje heeft gewonnen hiero maar mensen die kaarten winnen die zelf niet eens kunnen en ze dan voor minder van de hand gaan doen! sja, ik hou er over op maar ik vind het gewoon SLAP!!!

RuKKer!!!
Je hebt wel gelijk.


Posted by eieregooie on May-14-2003 00:14:

Nou, als iemand nog kaartjes over heeft hou ik me toch wel aanbevolen


Posted by Antiphus on May-14-2003 05:06:

Big Ears

Present!!!


Posted by Sabina on May-14-2003 06:19:

Heb nog steeds 3 kaartjes te koop!

20 euro p/st

Tja tis wat 648 zegt: bijna heel clubcharts heeft via heineken kaartjes gewonnen.

Vorig jaar vond ik trouwens de line up veel beter dan dit jaar, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.


Posted by magrec on May-14-2003 08:14:

quote:
Originally posted by stevesimon
zag vandaag bij MTV live dat Seth tickets weggaf voor 4elements. Hij zei dat het georganiseerd werd door ID&T

lekkere kneus is het ook he


Seth heeft wel iets meer verstand van de "scene" dan je zou denken.


Posted by Jappio on May-14-2003 10:40:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ik persoonlijk BAAL er echt serieus van dat ze ALWEER gratis kaarten weggeven!
Iedereen die ik spreek heeft het over gratis kaarten! ik heb mijn kaartje gewoon al 2 maanden geleden GEKOCHT! Hoezo geven ze keer op keer zoveel gratis kaarten weg?! ik snap dat serieus niet! Je geeft jezelf op deze manier (in mijn ogen) een onwijs slechte naam als organisator (ook al bij impulz Outdoor en andere feesten werden er gigantisch veel kaarten weggegeven!)
ik vind het gewoon super slap als je zo je feest vol moet krijgen!
Desalnietemin natuurlijk super fijn voor iedereen die een kaartje heeft gewonnen hiero maar mensen die kaarten winnen die zelf niet eens kunnen en ze dan voor minder van de hand gaan doen! sja, ik hou er over op maar ik vind het gewoon SLAP!!!


ik ben het met je eens onno.. Maar als je met zo'n line-up komt, dan weet je dat het grote publiek er niet op af komt, dat het al helemaal niet uitverkocht raakt en dat ze dan weer met kaartjes gaan strooien, net als ze dus ook al bij impulz hebben gedaan. Daarom heb ik dus bewust gewacht met kaartje kopen, omdat ik wel had verwacht dat ze dit zouden doen. Maar goed Onno, t eerste biertje is van mij op 4-elements


Posted by Dj Lex on May-14-2003 11:25:

Ja ben het ook met je eens, maar weet je voor de volgende keer. Zo koop ik dus ook geen kaartje voor Impulz Outdoor. Ga er eigenlijk wel van uit dat ik er een kaartje voor win


Posted by DjRV on May-14-2003 11:41:

ik heb ook 2 gratis kaartjes,niet gewonnen maar gekregen van mc marxman..


Posted by M_Peror on May-14-2003 21:28:

quote:
Originally posted by TranceFool
Toen ik zondagavond mailtje kreeg heb ik binnen 1 minuut teruggestuurd. Binnen 2 dagen zouden de winnaars reactie krijgen, lijkt me erg stug als ik niet bij de snelste 500 zat. Heb dus nog niks gehoord, iemand anders wel?

Zelfde mailtje, maandag beantwoord, twee kaarten binnen... Ben van de partij!


Posted by M_Peror on May-14-2003 21:31:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja ben het ook met je eens, maar weet je voor de volgende keer. Zo koop ik dus ook geen kaartje voor Impulz Outdoor. Ga er eigenlijk wel van uit dat ik er een kaartje voor win

Maat van me heeft al VIP-kaarten gewonnen voor Impulz Outdoor, dus ff goed rondkijken, kansen zijn er al.

Maar het tweede kaartje is voor z'n vriendin (gelijk heeft-ie) maar nu kan ik dus niet mee want ga niet voor VIP-kaarten dokken -- hoewel ik dat voor Underworld live bijna over zou hebben. Enige oplossing... ook VIP-kaarten winnen...


Posted by SnuggLe on May-15-2003 11:31:

Ik ben d'r ook bij.
Met cameratoestemming voor PF.
Nu nog hopen dat Anke ook een kaartje kan krijgen via via (...Kusje Tin?? .. )


Posted by Miss Proximus on May-15-2003 11:44:

vind iemand mij ook lief genoeg voor een gratis kaartje


pleaaaaaaaaaaaaaaase


Posted by Ding Chavez on May-15-2003 13:58:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ben d'r ook bij.
Met cameratoestemming voor PF.
Nu nog hopen dat Anke ook een kaartje kan krijgen via via (...Kusje Tin?? .. )


Beter! Ik ben er iig ook, en als tango geen kaartje meer kan regelen komt ie met mij mee. Sie joe den!

GreetZ, DC


Posted by basd on May-15-2003 14:16:

Helaas dat gaat em niet worden voor mij.. Alleen Digweed zou ik wel weer eens willen zien draaien, maar dan wacht ik nog wel even tot GKGG..

Bovendien ben ik dan net terug (of misschien nog niet eens) van twee dagen bier drinken in Groningen.. en oh ja, tussendoor daar ook nog even voetballen (GNSK)..


Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.