TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- sommar kom snabbare!!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by zamson fan hatar v�ren... man tar 1 steg fram�t...o s� n�gra dagar senare...2 steg bak�t igen.. v�derm�ssigt ass� - nu har d fan regnat hur l�nge som helst!!! SLUTA nu.... |
skojar du? v�dret suger ju arsle nu!
| Originally posted by fruktsoppa skojar du? v�dret suger ju arsle nu! |
Nu f�r det vara nog med skitv�der ! �r det bara jag som f�r huvudv�rk av den st�ndiga temperaturf�r�ndringen ?
| Originally posted by lonne Nu f�r det vara nog med skitv�der ! �r det bara jag som f�r huvudv�rk av den st�ndiga temperaturf�r�ndringen ? |
sommartrance
ja hade f�r mig att vi snacka l�tar som man f�r sommar-feelings av i denna tr�d.. � weeeee va r�tt ja hade...
nu har ja v�rldens kanonsommarl�t p� g�ng h�r 
Masters & Nickson_feat Justine Suissa - 5th Dimension
Mjaaaoooooo.....Helt grym sommarfeeling!
nu �r nog sommaren h�r 

shorts o tshirt som g�ller
japp, 20 grader h�r...riktigt sjysst... 
| Originally posted by mindshooter va juh inte mycket sol p� den himlen men en j�vligt nasj bild dock..vill �ka booooooooooort |
tycker den passar in iaf
En tr�d som b�rjar bli aktuell igen... den �r n�stan exakt 1 �r gammal
�nnu en vinter besegrad...
sol, v�rme, uteserveringar, grill....
yay!
i sommaren �r jag i sverige igen.. och �r det �ntligen f�rdig med mitt exjobb / min praktikplats 
nu �r det �ven billigare med BasiqAir.. 95 euro retur 
iaf n�t att l�ngta efter 
sommar, vart fan �r du, jag hatar sverige (ok, igentligen inte, men ni fattar vad jag menar
), men iaf, v�ren kommer snart, och sen kommer sommaren och hela h�rligheten
men lite av mina favvo sommartunes:
nalin & kane - beachball
solid sessions - janeiro
jam & spoon - stella
r�yksopp - remind me (jakatta remix)
chicane - sunstroke (disco citizens remix)
chicane - offshore (disco citizens remix)
riva - who do you love now (riva's bora bora instrumental)
solar stone - solarcoaster
bt - embracing the sunshine (sasha's mix)
koop - summer sun (markus enochson remix)
sven v�th - l'esperanza
trentem�ller - le champagne
miguel migs - petalpusher
edit: ofan gl�mde "the almighty" solarcoaster + n�ra andra
kan ju s�ga att min underbara morgon jag hade med str�lande solsken och vindstilla f�rst�rdes TOTALT av att det b�rjade sn�a och bl�sa 
*grr* 
jag tappade bort mina vantar uppe i stockholm p� kryssningen. S� nu m�ste det blir varmare f�r jag orkar inte k�pa ett par nya!
Har vridit upp v�rmen p� rummet till 27 grader..sitter i badshortsen t.o.m. ...vad� desperat
Vill ha riktig sommar nuuuuuu!! 
Skulle sitta fint med sommar
Speciellt eftersom jag o vizay tar studenten..
l�ngtar till sommarfesterna, bada mitt i natten och ta ngra bira med polarna vid brasan..
F� lite f�rg och alla snygga brudar som kommer fram fr�n idet 
*sukk*
Litt str�lende solskinn, lettkledde vakre jenter og open air-parties med fet musikk hadde muntret meg opp n�. Men jeg f�r vel bare sm�re meg med t�lmodighet.
bleh, en annan sitter med en redig f�rkylning och t�nker tillbax p� f�rra sommaren med alla grillfester, badande, motorcykel�kning osv. L�ngtan blir ju inte mindre av Three Drives - Sunset on Ibiza (above & beyond) i h�gtalarna heller.
haha, t�nkte faktiskt p� den h�r tr�den f�r ett tag sen 
nu snart b�rjar det bli dags f�r v�r tycker ni inte?
och en ta-picknick vore inte fel det heller
f�r ta och g�ra det n�n g�ng mot sommaren kanske? om intresset finns kvar �n..
som sagt.. det var andra tider p� ta det :/
| Originally posted by Dioxys och en ta-picknick vore inte fel det heller f�r ta och g�ra det n�n g�ng mot sommaren kanske? om intresset finns kvar �n.. |
Jag l�ngtar ocks� till sommaren, men f�rst kommer v�ren vilket i sig �r helt underbart! Det har sin charm att leva i ett land d�r vi har fyra s� pass varierade �rstider. Aprop� sommarl�tar s� spelade jag in en mix inf�r sommaren 2002, denna mix rullar oerh�rt ofta h�r hemma n�r man vill ha lite �kta sommar-vibes! Here it goes!
1. Intro
2. 29 Palms - Touch the Sky
3. Weekend Players - Into the Sun (Riva Remix)
4. Iio - Rapture (Riva Remix)
5. Chicane - Autum Tactics (The Thrillseekers Remix)
6. Salt Tank - Eugina (DJ Ti�sto Remix)
7. Solar Stone - Solarcoaster
8. The Scarab - Dreamer
9. Tillmann Uhrmacher - On The Run
10. M.U.S.E And DJ San - Dendera
11. Shane - Too Late To Turn (Armin Van Buuren Remix)
12. Perpetuous Dreamer - Dust.wav (Rising Star Mix)
13. Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)
14. Energy 52 - Cafe Del Mar (Three 'n' One Remix)
Om n�gon �r intresserad av att lyssna kan jag nog sl�nga upp den n�gonstans. Rent tekniskt �r det v�l inte det b�sta set jag spelat in, men k�nslan finns d�r - vill jag intala mig iaf. 
Jag l�ngtar tills alla knoppar b�rjar titta fram och tills man kan plocka vitsippor och g�ra sm� bucketter av 
Sen s� �r alla s� glada och k�ra och underbara.
Jag l�ngtar tills det v�rkligen �r v�r
Dessutom kan jag kanske f� g� i kjol utanm att f� ont i kn�na 
| Originally posted by jeremy1984 Har vridit upp v�rmen p� rummet till 27 grader..sitter i badshortsen t.o.m. ...vad� desperat Vill ha riktig sommar nuuuuuu!! |
det kommer att bli s� j�vla sk�nt!! 
fast jag precis l�ste i malm� tidningen att v�ren i europa ska komma lite senare i �r, det �r fortfarande frost p� n�tterna i sydra europa.. men det kommer v�l inte att dr�ja l�nge... jag l�ngtar iallafall efter v�rmen