TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Moderated by Blik & Henkie_henk!....
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Blik on May-26-2001 14:19:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
Haha, is dit wel in overleg gegaan met Blik...
FastDj is wel een van onze Marokkaanse vrienden in mijn Soccer-thread...

Nee j/k, opzouten met die thread

het is leuk om met hem te praten in de soccer-thread, maar van hwet Holland-forum blijft die af.....

oh ja, ben het ook eens met het feit dat er niet teveel sticky's moeten komen, de threads die sticky zijn ben ik het wel mee eens, aangezien ze of belangrijk zijn voor ons en er is er eentje tijdelijk (qlimax-thread)

mazzel

Posted by Dj Lex on May-26-2001 17:13:

Hey ik zie dat er al weer een stickey minder is. Dat is mooi, want hoe minder van die dingen hoe beter.

laterss

Posted by Henkie_henk on May-26-2001 17:16:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Hey ik zie dat er al weer een stickey minder is. Dat is mooi, want hoe minder van die dingen hoe beter.

laterss

Dank ;-)

Meeste peepz hebbe toch alles al geleecht

Posted by Dj Lex on May-26-2001 17:21:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Dank ;-)

Lekker nederlands Henk, maar ik moet jou threadje nog steeds lezen die ouwe sticky. Ga dat nu ff doen.

Mzzl

Posted by Jukx on May-26-2001 17:25:

quote:

Dank ;-)

Ik heb alleen de starmaker ceedee gedownload en zit hem nu te luisteren!! woohooooooo

Posted by Henkie_henk on May-26-2001 17:43:

quote:

Lekker nederlands Henk, maar ik moet jou threadje nog steeds lezen die ouwe sticky. Ga dat nu ff doen.

Mzzl

Thankz ;-) i shall keep it erin!

Bent trouwens lekker snel met me pubje checken he Beetje Haantje de achterste...

Niet deleate
Niet spreade
Niet uploaden ist he

Posted by Dj Lex on May-26-2001 18:36:

quote:

Thankz ;-) i shall keep it erin!

Bent trouwens lekker snel met me pubje checken he Beetje Haantje de achterste...

Niet deleate
Niet spreade
Niet uploaden ist he

jaja henk ik weet de regels inmiddels, maar heb dat programma niet he, dus ik zal nog ff moeten w8en met je pubje checken, maar als ik het heb ga ik het testen op jou pub. Ok? Dat is weer aardig van me he.

Laterss

Posted by Opti on May-26-2001 23:02:

quote:
Originally posted by Jukx

Ik heb alleen de starmaker ceedee gedownload en zit hem nu te luisteren!! woohooooooo

hij meent t nog echt ook

Posted by Dj Lex on May-28-2001 15:29:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

hij meent t nog echt ook

ja niet te geloven he, die gozer is geloof ik echt een techno freak en zit nu de Starmaker cd te luisteren. Ken het ook nie ech begrijpen hoor.

Posted by Jukx on May-28-2001 16:26:

quote:

ja niet te geloven he, die gozer is geloof ik echt een techno freak en zit nu de Starmaker cd te luisteren. Ken het ook nie ech begrijpen hoor.

LOL!!
Ja maarja, je hebt af en toe wat afwisseling nodig he!
Als je de hele tijd naar elektronische muziek luistert, moet je af en toe ook ff naar top40/pop/rock luisteren anders wordt je echt gek!!!
Ik heb laatst bijvoorbeeld ook weer mn Bon Jovi - Crossroads cd herontdekt... had er echt 5 jaar niet meer naar geluisterd totdat ik hem ineens tegenkwam, toen luisterde ik hem ineens elke dag!! Nouja, nu is het de beurt aan Starmaker!!
En geef toe... je vind die liedjes zelf ook wel leuk!

Posted by Dj Lex on May-28-2001 17:09:

quote:

LOL!!
Ja maarja, je hebt af en toe wat afwisseling nodig he!
Als je de hele tijd naar elektronische muziek luistert, moet je af en toe ook ff naar top40/pop/rock luisteren anders wordt je echt gek!!!
Ik heb laatst bijvoorbeeld ook weer mn Bon Jovi - Crossroads cd herontdekt... had er echt 5 jaar niet meer naar geluisterd totdat ik hem ineens tegenkwam, toen luisterde ik hem ineens elke dag!! Nouja, nu is het de beurt aan Starmaker!!
En geef toe... je vind die liedjes zelf ook wel leuk!

ja je hebt wel gelijk. Ik heb de laatste paar maanden alleen maar trance zitten luisteren, terwijl ik daarvoor zwaar fan was van Metallica, maar ook Bizkit, Offspring, Guano Apes, Papa, Roach enz enz en vele andere. Maar na zovel trance geluisterd te hebben heb ik zaterdag ook weer is een middagje rock zitten luisteren. Eerst ff cd'tje van Papa Roach, daarna Three doors down en ja toen was ik klaar met me huiswerk en ben dus maar weer gaan trancen. Maar je hebt zeker gelijk Jukx ff een beetje afwisseling.

Posted by Jukx on May-28-2001 17:39:

quote:

ja je hebt wel gelijk. Ik heb de laatste paar maanden alleen maar trance zitten luisteren, terwijl ik daarvoor zwaar fan was van Metallica, maar ook Bizkit, Offspring, Guano Apes, Papa, Roach enz enz en vele andere. Maar na zovel trance geluisterd te hebben heb ik zaterdag ook weer is een middagje rock zitten luisteren. Eerst ff cd'tje van Papa Roach, daarna Three doors down en ja toen was ik klaar met me huiswerk en ben dus maar weer gaan trancen. Maar je hebt zeker gelijk Jukx ff een beetje afwisseling.

He cool!! ik vind Offspring, Guano Apes, Three Doors Down, Greenday, Live, Linkin Park etc ook echt onwijs goed!!!! Na elektronische muziek vind ik dat soort muziek het best!!

Posted by Dj Lex on May-28-2001 17:54:

quote:

He cool!! ik vind Offspring, Guano Apes, Three Doors Down, Greenday, Live, Linkin Park etc ook echt onwijs goed!!!! Na elektronische muziek vind ik dat soort muziek het best!!

Yep me 2. Ik vind dat nog steeds zeer wreede muziek. Ook Blink 182 is zeer cool. Gewoon leuke teksten weet je wel. Ik heb ook nog een cd van Slipknot, mar dat is echt te zwaar voor me. Te heftig. Metallica was echt me badn. maken echt de wreedste rock, maar na dat Napster incident weet ik niet meer hoor. Het zijn geldwolven. Inhalen. Ze zijn toch allang binnen. Offspring zijn mentaliteit is daarentegen natuurlijk weer geweldig.

Mzzl

Posted by djiwan on May-29-2001 16:31:

DELETEN MAG WEL!!!!!!!!!

Alleen de oude en afgezeken treads

Posted by JdDark on May-29-2001 16:33:

hehe, ik luister alleen maar naar trance en techno de laatste tijd, als ik al eens andere muziek hoor is dat meestal ergens anders dan bij mij thuis

Posted by Miss Proximus on May-31-2001 19:59:

h� nog gefeliciteerd....(ik kom overal wat achteraan hobbelen haha)
ik ben verder ff speechless.....

Posted by Dj Lex on May-31-2001 20:05:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
h� nog gefeliciteerd....(ik kom overal wat achteraan hobbelen haha)
ik ben verder ff speechless.....

Wie of wat feliciteer je, want dat vat ik niet helemaal.

latersss

Posted by Miss Proximus on May-31-2001 20:13:

duh! wat is nou de titel van deze thread????

Posted by Dj Lex on May-31-2001 20:16:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
duh! wat is nou de titel van deze thread????

Uhhh oh ja sorry, dan ben je een beetje laat en ik had het niet door omdat we daar allang niet meer waren

Posted by Blik on May-31-2001 20:17:

quote:

latersss

tssssss Lex toch, valt me weer van je tegen hoor Miss proximus bedankt

(hoeveel posts heb jij vandaag gamaakt, stuk of 100??????)

Posted by Blik on May-31-2001 20:17:

quote:

latersss

tssssss Lex toch, valt me weer van je tegen hoor

Posted by Miss Proximus on May-31-2001 20:22:

jaaa...zo kom ik ook wel aan 1500 posts! lol *miss p banned*

Posted by Dj Lex on May-31-2001 20:23:

quote:
Originally posted by Blik

tssssss Lex toch, valt me weer van je tegen hoor

weet niet hoeveel posts ik gemaakt heb, boeit me niet zoveel, hb het hier gewoon naar me zin en jij komt ook snel aan je posts zo he met 2 posts tegelijk. Nee joh j/k. hehe. En sorry Blik was ff de titel vergeten. Delete me niet!!!!

Posted by Blik on May-31-2001 20:26:

hehe lol, kon ik dat maar

die 2 posts had ik niet eens gezien ik was vergeten om miss proxy te bedanken (sorry!!!!!!)

Posted by Miss Proximus on May-31-2001 20:30:

blik banned roflmao
nee ff serieus: np blik de visser haha

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »