TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto'd nieuwe cd heet Nyana
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by MaGiK54 on Apr-29-2003 17:13:

quote:
Originally posted by SnuggLe
VA-DJ_Tiesto-Nyana-2CD-RETAIL-2003

Velen hebben um al op mp3..........!

Heb ik gemerkt op de music section van het forum. Maar aangezien ik het origineel wil hebben wacht ik wel een paar dagen langer.

Posted by Cosmic on Apr-29-2003 18:38:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Heb ik gemerkt op de music section van het forum. Maar aangezien ik het origineel wil hebben wacht ik wel een paar dagen langer.

Eens!

Posted by Duke2003 on Apr-29-2003 19:57:

dus hij komt zaterdag nationaal? of alleen bij magik?

Posted by MaGiK54 on Apr-30-2003 05:22:

quote:
Originally posted by Duke2003
dus hij komt zaterdag nationaal? of alleen bij magik?

Magik. 5 mei is officiele releasedatum, dus dinsdag ligtie denk ik in de winkels.

Posted by Three 'O Three on Apr-30-2003 09:20:

he luie MODS!! verander die titel nou eens! ik kan me daar echt aan dood ergeren! dus do what you have to do!! and quick!!

greetzz Tijs???

Posted by Three 'O Three on Apr-30-2003 09:38:

HE!! kzie nog nix hoor jochies

Posted by arjoderoon on Apr-30-2003 09:39:

ik heb hem ook al op mp3... maar ik ga het origineel ook bestellen. kan hem nu alleen al vast luisteren!

en hij begint echt lekker!!!

vet cdtje..

Posted by LightForce on Apr-30-2003 11:51:

Tja lekker cdtjuh, zal hem ook zeker dinsdag halen. Heb als vele onder ons natuurlijk wel de mp3, maar toch het origineel is zeker een must have!

Posted by Massive on Apr-30-2003 20:03:

ejj voordat jullie geilerds allemaal met een slaapzak voor de deur van de FRS liggen.... zo goed is Nyana niet... leuke tracklisting (gedeeltelijk inclusief brakke opbouw van de cd's blah blah) en BRAK aan mekaar gemixt niet normaal, midden in de melodie mixt ie ff in en veel te korte overgangen ook. ff minder werk van TIESTO!

Posted by Duke2003 on Apr-30-2003 21:06:

waar haal je die mp3 dan? ik zoek met kazaa maar kon m niet vinden...

Posted by Dj Lex on Apr-30-2003 23:16:

quote:

Wie gaat hier een mooie reply op geven?

Posted by Partyhardy! on Apr-30-2003 23:57:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Wie gaat hier een mooie reply op geven?

Tijs!

Posted by tijs08 on May-01-2003 00:17:

quote:

nou tadaaaa!!

sorry boys ik heb een writers block en zal mij hierdoor enkele dagen terugtrekken in een heerlijk knus huisje op de Veluwe. Ik zal je 1 tip geven Duke, .... ja en hier zie je dan het directe gevolg van deze uitermate ongewenste ... ja *plop*

Posted by eieregooie on May-01-2003 01:58:

quote:

Die komt uit de lucht vallen...

Posted by Duke2003 on May-01-2003 10:56:

oh ok thanks

Posted by Rudy on May-01-2003 13:08:

Heeft iemand de covers?

THX

Posted by Ding Chavez on May-01-2003 13:24:

in de winkel :x

Posted by drpeer_holland on May-01-2003 22:24:

Nog een paar daagjes wachten en hij ligt eindelijk in de winkel !!

Posted by arjoderoon on May-02-2003 08:39:

vergeet het maar. hij is al in de winkel te koop. gewoon even bij samsam music langs geven. voor 17.99 heb je dat dubbelcdtje te pakken.
zag hem gisteren (donderdag 1 mei) al liggen bij samsam.

Posted by New Wave on May-02-2003 09:04:

Ik ben hem nu effe aan het luisteren.........wat een softe hap muziek zeg....bijna lounche muziek.....Waar is zijn power gebleven van 5 jaar terug...enige cd die van hem goed is, is die van Innercity 1998.
Tjowww

Posted by Supreme Theory on May-02-2003 13:29:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik ben hem nu effe aan het luisteren.........wat een softe hap muziek zeg....bijna lounche muziek.....Waar is zijn power gebleven van 5 jaar terug...enige cd die van hem goed is, is die van Innercity 1998.
Tjowww

Als een aapje "puur hypothetisch voorbeeld" vanaf 1998 tot op heden continue het zelfde kunstje uitvoerd beginnen mensen zich aan het aapje te irriteren. Als het aapje naar verloop van tijd echter een extra kunstje leert uit te voeren......blijven mensen naar het aapje kijken en terug komen...en komen ook andere mensen, die het eerste kunstje nix vonden (of nooit van het aapje gehoord hadden)maar het tweede kunstje wel kunnen waarderen ook naar het aapje kijken.

Dit heet in de volksmond......"MARKETING STRATEGIE"

Wij mogen er dus van uitgaan dat jij een groot FAN bent van sesamstraat...aangezien dit programma zijn succes baseerd op herhaling, herhaling, herhaling..... en elke vorm van vernieuwing je behoorrlijk in de war/stress brengt. Wees niet ban....verandering van spijs doet eten!!!!!

P.s trek uit deze korte, doch wijze les uw voordeel/leering.

Posted by moogwai on May-02-2003 14:22:

Toen ik ziek in bed lag was Nyana wel een erg lekker ceedeetje om te luisteren. De Indoor mix is echt goed... vooral de mix van Andain t/m Roc Project.. alleen maar toppers Ik vind de Outdoor mix wat minder omdat de eerste vier tracks echt zwaar saai zijn.. waarom niet de geweldige Filterheadz remix van Obsession??? Voor de rest is ook deze cd top. DJ Ti�sto - Nyana (het nummer ) doet me weer denken aan de oude "magik" style van Tiesto... nice

Volgende week meteen kopen...

Posted by New Wave on May-02-2003 14:23:

quote:
Originally posted by Supreme Theory
Als een aapje "puur hypothetisch voorbeeld" vanaf 1998 tot op heden continue het zelfde kunstje uitvoerd beginnen mensen zich aan het aapje te irriteren. Als het aapje naar verloop van tijd echter een extra kunstje leert uit te voeren......blijven mensen naar het aapje kijken en terug komen...en komen ook andere mensen, die het eerste kunstje nix vonden (of nooit van het aapje gehoord hadden)maar het tweede kunstje wel kunnen waarderen ook naar het aapje kijken.

Dit heet in de volksmond......"MARKETING STRATEGIE"

Wij mogen er dus van uitgaan dat jij een groot FAN bent van sesamstraat...aangezien dit programma zijn succes baseerd op herhaling, herhaling, herhaling..... en elke vorm van vernieuwing je behoorrlijk in de war/stress brengt. Wees niet ban....verandering van spijs doet eten!!!!!

P.s trek uit deze korte, doch wijze les uw voordeel/leering.

Goh, jij bent vast de enige die veel van de muziek industrie weet.
Wanneer kunnen we een workshop bij je komen bezoeken?
Ik snap heus wel dat mensen veranderen, dat hoef je mij niet uit te leggen...maarja, jij loop natuurlijk langer mee dan mij dus jij weet het veeeeel beter dan ik/mij.

Dat je sesamstraat er bij haalt dat is dus weer een punt waardoor ik je al niet serieus ga nemen.
Ik vind dit ceedeetje gewoon te soft....klaar uit, mijn mening....kan jij wel dikke fan van tijs zijn of alles weten bladiebla....no problem...maar ga mijn mening niet belachelijk lopen maken....
Als ik die cd van 1998 zijn beste vind dan heb je het daar mee te doen...kan je aan mij dingen gaan uitleggen die ik al weet, kan je vage vergelijkingen maken bladiebladiebla....het zal mij allemaal niets interesseren wat je over mijn standpunt zegt.

Succes met je workshop, wat zullen we nog veel van je leren

Posted by Supreme Theory on May-02-2003 14:25:

Dank je....ik doe me best!

Posted by MaGiK54 on May-02-2003 14:31:

quote:
Originally posted by arjoderoon
vergeet het maar. hij is al in de winkel te koop. gewoon even bij samsam music langs geven. voor 17.99 heb je dat dubbelcdtje te pakken.
zag hem gisteren (donderdag 1 mei) al liggen bij samsam.

Heb hem net bij de free record voor � 16.99 gehaald. Echt goeiekoop voor een dubbelaar

Net ff cd 1 geluisterd en ik ben nu happy

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »