TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wel registeren, niet posten
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Euh jongens de awake kaartjes zijn in de open haard beland...
| quote: |
| Originally posted by magrec Euh jongens de awake kaartjes zijn in de open haard beland... |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Wat een onzin tpoic eigenlijk. Moet je kijken: Registered Members: 16,464 Most users ever online was 302 Is dat nou niet vreemd?????? Wie heeft zich nou niet bij meerdere forums aangemeld en nooit gempost. Volgens mij iedereen wel eens.... |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Wat een onzin tpoic eigenlijk. Moet je kijken: Registered Members: 16,464 Most users ever online was 302 Is dat nou niet vreemd?????? Wie heeft zich nou niet bij meerdere forums aangemeld en nooit gempost. Volgens mij iedereen wel eens.... |
| Originally posted by Optimus heb jij de open haard aanstaan dan in dit weer? |
Ejh Harmen, zeg maar
tegen je centen 
Mijn moeder werkt bij een incasso bureau

de deurwaarder heeft je adres al.
Mijn moeder werkt bij een incasso bureau de deurwaarder heeft je adres al. |

| Originally posted by SnuggLe Tsja, hetzelfde op IRC. 100 man in het kanaal, 10 die wat zeggen. |

, is er niemand op IRC om mee te praten... heel vreemd
[/edit]
Ik post alleen op het forum als ik een thread zie waar ik volgens mezelf iets zinnigs op kan melden.
Natuurlijk is het ook wel handig als me internet constant online is, wat de afgelopen paar dagen/weken nie echt het geval is 
op andere fora was het zo dat als je je registreert en je heb nog niets gepost binnen een maand dat je user gewoon gedelete werdt, en als je langer dan 2 maanden nix post (ookal heb je dat eerst wel gedaan) ook gedelete, tenzij jij een reden gaf van te voren waarom je dr zo lang niet zou zijn.. misschien kan je zoiets voorstellen aan .. swamper moet je daar geloof ik voor hebben toch, oke dat 2e lijkt me wat moeilijk te realiseren op een groot forum als dit.. maar punt 1 moet toch wel gaan..
| Originally posted by robin ...en als je langer dan 2 maanden nix post (ookal heb je dat eerst wel gedaan) ook gedelete... |
tja zo was dat daar nou eenmaal geregelt, om dat hier bij te houden is ook erg lastig, maar na een maand geen posts moet te controleren zijn.. ach k kan me dr ook niet echt druk om maken.. wat zou mij dat nou dat mensen niet posten..
| Originally posted by Original Heb wel bij dit forum beetje idee dat er een vaste groep is (die elkaar ook persoonlijk kent). en de rest die daar omheen hangt (of heb ik het mis). mischien weerhoud dat mensen ervan te posten. |
| Originally posted by junis Dat idee heb ik dus ook, daarom zal je van mij niet snel een post zien. |
Je hebt gelijk cosmic... Ik zou me dr eigenlijk niets van aan moeten trekken.
Ik gaat mijn best doen om dr schijt aan te hebben okeej?!
(denk dat het met angst te maken heeft om kritiek te krijgen... zit vaak erg lang na te denken of ik iets wel zal gaan posten of niet. 9 van de 10 X post ik dus niet, want dan ga je dr teveel over nadenken... nahja boeiend
)
Forums zijn ook geen bekend terrein voor me. Zal het ook wel mee te maken hebben.
greets.
Waarom zou je op irc niet mogen idlen? Ik heb vooral de laatste paar weken weinig trek in al die ruzies en ik erger me kapot aan een aantal personen die wel in het kanaal zitten en geen ruk met TA te maken hebben (*uche*HB*uche*) die alleen heel elite hun 256kpbs zitten te showen en denken dat ze uber zijn en alles van muziek weten, terwijl de enige dj die ze gezien hebben DJ WINAMP heet, en maar kankeren dat de muziek ruk is.. kom eens uit je stoel en ga eens uit voordat je je kop opentrek dat het ruk is
| Originally posted by Chicane Waarom zou je op irc niet mogen idlen? Ik heb vooral de laatste paar weken weinig trek in al die ruzies en ik erger me kapot aan een aantal personen die wel in het kanaal zitten en geen ruk met TA te maken hebben (*uche*HB*uche*) die alleen heel elite hun 256kpbs zitten te showen en denken dat ze uber zijn en alles van muziek weten, terwijl de enige dj die ze gezien hebben DJ WINAMP heet, en maar kankeren dat de muziek ruk is.. kom eens uit je stoel en ga eens uit voordat je je kop opentrek dat het ruk is |

| Originally posted by junis Je hebt gelijk cosmic... Ik zou me dr eigenlijk niets van aan moeten trekken. Ik gaat mijn best doen om dr schijt aan te hebben okeej?! |
| Originally posted by Chicane Waarom zou je op irc niet mogen idlen? Ik heb vooral de laatste paar weken weinig trek in al die ruzies en ik erger me kapot aan een aantal personen die wel in het kanaal zitten en geen ruk met TA te maken hebben (*uche*HB*uche*) die alleen heel elite hun 256kpbs zitten te showen en denken dat ze uber zijn en alles van muziek weten, terwijl de enige dj die ze gezien hebben DJ WINAMP heet, en maar kankeren dat de muziek ruk is.. kom eens uit je stoel en ga eens uit voordat je je kop opentrek dat het ruk is |
| Originally posted by junis Dat idee heb ik dus ook, daarom zal je van mij niet snel een post zien. |
K ken hier ook niemand persoonlijk maar dat maakt me echt niks uit.
Maarja gewoon posten zou ik zeggen en als je niet post? Wat maakt dat nou uit? Als je daar geen behoefte aan hebt.
ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik post eigenlijk practisch nooit meer sinds dat het bord TE vol is geraakt en TE langzaam is geworden. Bovendien boeit trance op zich me niet meer zo als in het begin, dus tja...
Ik ben member sinds 2000 en was vroeger zeker een uur per dag op TA. Tegenwoordig post ik alleen nog in het forum voor de TA-veteranen, waar ik de 'mensen van vroeger' kan vinden en geen irritante noob's die het forum flooden met irritante en nietszeggende posts.
Als ik niets te doen heb lees ik andere delen van het forum nog wel eens door, maar de drang om te posten is dan niet echt aanwezig.
uhm, bestaat dat forum nog?
| Originally posted by Opti uhm, bestaat dat forum nog? |