TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Club XL 29/03/03
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by -TAIS- on Mar-30-2003 14:39:

AS woensdag komt er uitsluitsel over de XL heb ik vernomen.

En over dat Dumonde niet komt, ik had het vrijdag al gehoord, maar hier maar niets gezegd, aangezien ik niet 100% wist hoe betrouwbaar de bron was en het nog steeds op hun eigen site stond (voor je het weet heb je weer de wildste geruchten ).
Wel vaag dat de problemen met de club de reden zijn, want hij was gewoon open en volgens mij hebben ze met het entree alleen alle djs en personeel er wel uit, aangezien er redelijk wat mensen in kunnen.

En Eelke, had Pascal 7th Heaven nog gedraaid? Hij blijft vet hoor!

Posted by Ornadel on Mar-30-2003 14:46:

F#ckers hebben gewoon Dumonde gecancelled. Rest van de djs was k u t uitgezonderd Misja Helsoot. Ook gewoon lekker niet communiceren aan de deur dat Dumonde niet komt. Voorlopig geen XL meer voor mij, alleen 2 Days of Kaos nog.

Posted by Ornadel on Mar-30-2003 16:09:

quote:
Originally posted by Arstmak
Was je er ook dan?

ja last minute besloten om te gaan. Wilde eigenlijk niks doen dit weekend, dus in principe valt het nog wel mee

Posted by DjRV on Mar-30-2003 16:21:

heh dazzle on tha 0wnage tour!

Posted by Dj Lex on Mar-30-2003 16:47:

Had Dazzle liever in ze eigen stijl horen draaien. Denk dat niet veel het met me eens zullen zijn, omdat die willen knallen aan het einde, maar had liever btje ze normale stijl gehoord met af en toe zo'n beuker die hij gisteravond eigenlijk constant draaide

Posted by DjRV on Mar-30-2003 17:35:

dazzle past zich aan elke situatie aan,niet veel dj's die dat kunnen of willen.
hij had 1 uur om te draaien en voor een volle bak.
dus fuck de opbouw dan of zweverige muziek want daar hadden we al een behoorlijke portie van gekregen van de andere dj's.
topprestatie!

Posted by Cosmic on Mar-30-2003 18:49:

quote:
Originally posted by DjRV
dazzle past zich aan elke situatie aan,niet veel dj's die dat kunnen of willen.
hij had 1 uur om te draaien en voor een volle bak.
dus fuck de opbouw dan of zweverige muziek want daar hadden we al een behoorlijke portie van gekregen van de andere dj's.
topprestatie!

Eens. Ook nog wel een grappig detail: ik stond op een gegeven moment op het podium naast Rasti Rostelli

Kheb hem daarna niet meer gezien.....

Posted by Six4Eight on Mar-30-2003 21:10:

quote:
Originally posted by -TAIS-
En Eelke, had Pascal 7th Heaven nog gedraaid? Hij blijft vet hoor!

Jep kwam nog voorbij
Reacties waren erg goed trouwens, echt gaaf

Posted by Donna on Mar-30-2003 21:34:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Eens. Ook nog wel een grappig detail: ik stond op een gegeven moment op het podium naast Rasti Rostelli

Kheb hem daarna niet meer gezien.....

Lol ja,die dude is stamgast volgens mij
Vorige week stond ie boven achter de dj booth over de zooi heen te kijken,iedereen was int wit toen,hij leek wel een sekteleider over een stel losgeslagen drugsmisbruikers

Posted by Partyhardy! on Mar-30-2003 22:01:

Dancing Dude

Yo! eindelijk klaar met werken, ik ben bekaf maar over gisteren...... echt super weer! erg genoten! en ben het volkomen met Lex eens=> De partypeople waren toffer dan de dj's! echt zoveel leuke mensen gesproken!
Ik vond dj precision echt suuuuuuuuper tegenvallen! bahbah wat een simple trance platen! serieus die gast viel tegen alleen het tweede nummer van Six4Eight was wel enorm tof toen hij die draaide! leuk ook om je even gezien te hebben
Misja Helsloot draaide wel werelds, heerlijk om mee te beginnen, hij draaide ook een aantal nog onbekende lekkere trance tunes.
Dazzle vond ik ook tof, ik heb liever dat hij progressive draait en hij draaide inderdaad erg hard, maar dat was precies wat de XL nodig had op dat moment! helemaal top van hem!

Ook leuk om Cosmic Guy en maat gesproken te hebben! tof!

En natuurlijk een big thanks naar de partycrew met wie we weer waren! echt super mannen en vrouw! kan al niet meer wachten tot Qontact! En Lex...... bedankt voor het rijden! en laat je niet gek maken door die gekken bij je in de auto hoor! whehe

Posted by Donna on Mar-30-2003 23:15:

Qontact gaat vast ergggg lekker worden,want dit keer mag de crew weer een avond van god los toch?

Gister hebben we ons werkelijk als engeltjes gedragen,gelukkig goede keuze met dat uur kwijt;p
Whaha misschien vielen daardoor de Dj's tegen?

Posted by Dj Lex on Mar-31-2003 06:44:

quote:
Originally posted by Donna
Qontact gaat vast ergggg lekker worden,want dit keer mag de crew weer een avond van god los toch?

Gister hebben we ons werkelijk als engeltjes gedragen,gelukkig goede keuze met dat uur kwijt;p
Whaha misschien vielen daardoor de Dj's tegen?

Ja dat zou best goed kunnen, maar dan zou je achteraf toch mooi jezelf in de maling genomen hebben toch

quote:
Originally posted by Partyhardy!
En Lex...... bedankt voor het rijden! en laat je niet gek maken door die gekken bij je in de auto hoor! whehe

Jij sliep toen toch? Of deed je maar alsof

Posted by Miss Proximus on Mar-31-2003 08:07:

quote:
Originally posted by Donna
ok dit was mijn fout,ik stond nog als donna ingelogd,dit was dus van moi,ruubje,dus dreigementen aan mijn adres

Jullie hebben wel alletwee exact dezelfde schrijfstijl

Posted by tijs08 on Mar-31-2003 09:48:

Joh!! dan eindelijk een reply van mij. Goede computer is gecrashed vandaar zit nu achter een gare bak...

Vond het echt weer een top avond! Sfeer was uitermate prettig en de djs waren ook allen top!

Misja Helsloot was de man van de avond voor mij. Hij had een paar onbekende maar erg gave uplifters bij, en natuurlijk kwam Theme from the rock ook nog langs
Alleen jammer dat hij 1 Ikea ballenbad nummer er tussen door draaide; Ozone - ionize dat verpestte zijn set wel erg.. zonde, zonde.

Precision draaide ook top vond ik, was de 1e keer dat ik hem live hoorde en zeker niet de laatste. 7th Heaven kwam ook nog voorbij en toen werd ik wel gek! zag de 2 producers ook staan op het podium en genieten van de crowd die los ging op hun tune... wat voor gevoel geeft dat he, Eelke??

The freak was kort maar krachtig... en daarna kwam Dazzle.. ik vroeg van te voren nog aan hem: hoe wil je dit nog gaan overtreffen.. Martijn: wacht maar af!
En wat een beuk-set zette hij neer.. ik was totaal verrast maar niet onaangenaam! Wat kan die gast goed anticiperen zeg.. echt totaal niet zijn ding maar toch wist hij de XL bijna uit zijn voegen te laten barsten! Top prestatie...

Al met al dus een erg toffe avond gehad.. Jammer dat het een uurtje korter was, maar had er nu niet echt veel problemen mee
Gezelschap was ook weer top! @ Donna's is the place to be!!
Lex, thanx for driving m8
En tof jullie ff ontmoet te hebben.. Jeroen en Eelke!
ps. (op welk engels label komt die plaat nou uit?)

Nu op naar Qontact!

Pages (3): « 1 2 [3]