TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Je Nieuwe Platen! - Part VII
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
Aangezien ik toch in een behulpzame bui ben
:
Op dancegrooves is Scorchio van Sasha & Darren Emmerson te bestellen!
Ik kon de verleiding niet weerstaan
:
Scott bond vs. Solarstone - 3rd Earth
ik ben weer blij
greetz
Danilo Vigorito - The vision EP (topplaatje !)
Devilfish - Re-entering the atmosphere (Shaved pink / Hard at work)
Antony - Magician EP
Cave - Carne Leval EP (dees is egt meesterlijk, 2 nummers ervan)
Tomaz vs Filterheadz - I Love Techno (kwam toevallig nog tegen, aleen hijs krom , ontdekte pas toen ik thuis was
)
| quote: |
| Originally posted by AFTERNATIVE Tomaz vs Filterheadz - I Love Techno (kwam toevallig nog tegen, aleen hijs krom , ontdekte pas toen ik thuis was ) |
| Originally posted by Acidophilus Dan ga je tog gewoon trug? Je krijgt je geld altijd terug...! Anders leg je hem even op de kachel en daarna een stapel boeken erop. |
ff een echte montana knaller gekocht.. altijd leuk voor de afwisseling!
Marco Zaffarano - Re Take / Playback
nu wachten op de officiele releases van forever waiting en pos en nog veel meer!!
Devilfish - Man Alive
(Y)
| Originally posted by AFTERNATIVE Ik kanniet zomaar even teruggaan want ik kom haast nooit in rotterdam, werkt die kachel truc trouwens egt?? (kd8 datze daar juist compleet krom van trokken) |
Ik heb gister bij 'Berk Music' in eindhoven het volgende gehaald.
Cosmic Gate - Exploration Of Space (remixen weet ik niet, tis een 'whitelabel'. Wel weet ik dat B2 melt to the ocean is)
Three drives - sunset on Ibiza (A1: Yves Deruyter remix // B2: Dj Enrico remix)
Dj Ricky T - Do you like the now? (A1: Acid remix // B2: Internet remix)
niet de nieuwste, maar wel vette platen 
Waar ligt die Berk music??? Ik ken alleen Rare, Midtown, Freaky en die ene tussen Rare en Freaky in waar ik de naam ff van vergeten ben.
| Originally posted by ryo en die ene tussen Rare en Freaky in waar ik de naam ff van vergeten ben. |
Cool, als het toch in de buurt van het station is moet ik daar maar es gaan kijken. Zeker als ze wat oudere en minder bekende platen hebben. Thnx voor de info!
ook maar es langs gaan dan! bij rare hebben ze toch ook wel vaker oudere, moeilijker te krijgen platen of nie dan? want ik kom eigenlijk alleen maar bij freaky en midtown.
Ik kom eigenlijk alleen maar bij Rare en niet bij Freaky en Midtown. Rare heeft inderdaad wel es moeilijk te krijgen dingen, ze kunnen ook nog wel es wat voor je vinden als je wat bestelt, en de service is perfect daar. Ze hebben wel meer rustige dingen, voor hardhouse enzo kan je beter naar Freaky gaan volgens mij.
Freaky is IMO wel leuk als de hardstyle en hardtrance hitjes wil halen.
Verders bijna geen bijzondere platen.
En, ik weet niet of ik da alleen denk, Freaky is erg duur.
Er staan ook geen prijzen op de platen, en ze doen vaak maar wat heb ik het idee.
eigenaar is trouwens wel een erg toffe gast
Bij Midtown werkt een gast die je altijd vriendelijk helpt en die andere die staat er een beetje als een dooie pier bij.
Veel platen die in mijn smaak vallen, hardtrance / NRG trance
Rare is echt een goeie zaak.
Netjes geordend, heel veel platen en die 2 mannen weten echt veel en willen alles voor je bestellen wanneeer het mogelijk is.
Probleem is dat ze weinig muziek van mijn smaak hebben 
| Originally posted by ryo Ik kom eigenlijk alleen maar bij Rare en niet bij Freaky en Midtown. Rare heeft inderdaad wel es moeilijk te krijgen dingen, ze kunnen ook nog wel es wat voor je vinden als je wat bestelt, en de service is perfect daar. Ze hebben wel meer rustige dingen, voor hardhouse enzo kan je beter naar Freaky gaan volgens mij. |
maar ook gewoon trance en andere stijlen hoor, gewoon net zoals bij midtown, vanalles
alleen zijn de platen bij freaky vaak ietsie (lees 20 cent ofsoow) goedkoper als bij midtown.
| Originally posted by raoel Freaky is IMO wel leuk als de hardstyle en hardtrance hitjes wil halen. Verders bijna geen bijzondere platen. En, ik weet niet of ik da alleen denk, Freaky is erg duur. Er staan ook geen prijzen op de platen, en ze doen vaak maar wat heb ik het idee. eigenaar is trouwens wel een erg toffe gast Bij Midtown werkt een gast die je altijd vriendelijk helpt en die andere die staat er een beetje als een dooie pier bij. Veel platen die in mijn smaak vallen, hardtrance / NRG trance Rare is echt een goeie zaak. Netjes geordend, heel veel platen en die 2 mannen weten echt veel en willen alles voor je bestellen wanneeer het mogelijk is. Probleem is dat ze weinig muziek van mijn smaak hebben |
2 daagjes magik:
Grayarea - Yewminyst/One For The Road (g&d remix)
Valentino - Flying (main mix, reprise & re-edit) heerlijk plaatje op yoshitoshi
Future Sound of Israel - Homelands / don't hesitate acetate shmuel flash is verantwoordelijk voor deze
Petter - These Days / Twist Moet
Coldplay - Clocks (Heaven & Earth Division Remix) of iets in die richting, die bootleg in ieder geval 
Matthew Dekay - Passion / She is Mine
Leama - Requiem for a Dream (leama's dream mix & ambient mix) toch nog maar wel 
Main Element - Don't Take Me Down (Lemon 8 mix & Gwill Morris tek mix)
Sven Palzer & Peter J�rgens - Smile (original & non vox)
Lemon 8 - Black 'n White World / Tunnelvision
Mooncat - Hear What Was Said (Vocal mix & Dragon dub)
Sharpside - Critikal Freaks 2003 (original & j�rgen driessen remix)
Cave - Carne Levale EP
Felix da Housecat - What Does it Feel Like? (R�ykksop Return the Sun Remix & Original) / Control Freaq (No Ears re-edit) Wat een plaat!!! Felix da housecat basslijn met r�ykksop string-sound, geweldig 
Toen was het wel weer ff genoeg 
GreetZ, DC
| Originally posted by Ding Chavez Main Element - Don't Take Me Down (Lemon 8 mix & Gwill Morris tek mix) |
V-One - Dead Cities E.P.
Voor de geinteresseerden: Rare heeft een hele zooi Hooj/Lost Language binnen gekregen 
| Originally posted by ryo V-One - Dead Cities E.P. Voor de geinteresseerden: Rare heeft een hele zooi Hooj/Lost Language binnen gekregen |

kon t weer niet laten 
Ayu - Connected
4 Stings - Let It Rain (the remixes)
Human Evolution - Project Magneta
Unknown Whitelabel (k zal m ff rippen vanmiddag, zodat iemand m ff kan id-en......)
grtz
WooT
Eindelijk!!!!!!
DT8 ft. Roxanne Wilde - Destination (Original Vocal & Instrumental)
waanzinnige plaat met een hele hoge emotionele waarde

Promo van 3rd Earth die ik gewonnen had.