TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Party report: Fokused Scandinavian
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by SWE_TRANCE on Mar-31-2003 19:16:

quote:
Originally posted by Aendy
Men detta �r TA!

haha, jaha...
S� farligt var det v�l inte att jag postade en l�nk till trance.nu

Hade inte tid med att posta l�tarna just d� bara.. *sorry*

Ti�sto:
Madonna - Die Another Day (Ti�stos Dedicated remake)
Saltwater - Legacy
Ti�sto - Magik Journey
Solar Factor - Urban Shakedown
Plastic Boy - Live Another Life
Cor Fijneman - Venus
Darren Tate - Let The Light Shine In
Ti�sto - Theme From Norefjell
Rank 1 - Breathing (Breakbeat Remix?)
Paul Oakenfold - Southern Sun
Conjure One - Tears From The Moon (ISOS Remix)

Gielen:
Igor S - Boomerang
Chemistry - We Are One
Armani vs. Ghost - Airport (Essential DJ Team Remix)
Svenson & Gielen - Twisted
Draxx & Scott - Angel (Katana Remix)
Fingers Burnt - Legoland (Vocal Remix)
Rank 1 - Breathing
Tomcraft - Loneliness (Remix???)
Faithless - We Come One (Dave Clark Remix)
Gouryella - Ligaya (Green Court Remix)
Three Drives - Greece 2000 (G&M Project Remix)
Delerium - After All
Marco V - C:\del*.mp3

Bara att fylla p� f�r er som saknar l�tar..

P.S Hoppas det inte g�r n�t att listan �r saxad fr�n trance.nu

Posted by Aendy on Mar-31-2003 19:21:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
P.S Hoppas det inte g�r n�t att listan �r saxad fr�n trance.nu

Nejd�, det g�r inget. "Steal and improve"!

Posted by zamson on Mar-31-2003 21:32:

postar den d�r listan i l�t threaden... vill veta vad orkidea lirade!! come on

Posted by Gaby on Mar-31-2003 21:38:

quote:
Originally posted by zamson
postar den d�r listan i l�t threaden... vill veta vad orkidea lirade!! come on

Verkligen!! Fan va han killen rockade!!!

Posted by zamson on Mar-31-2003 21:51:

mm han var riktigt bra.. synd att det var s� lite folk n�r han k�rde...fast mot slutet blevd et ju dags f�r Ti�sto..s� d� var det ju drag Har ett s�nt sk�nt klipp p� Orkidea n�r han f�r en vinyl av en snubbe..smilear och ger snubben tummen upp

Posted by SteveTranz4ever on Mar-31-2003 22:21:

!!! S� J�VLA UNDERBART !!!

TACK TILL JAKE & FOKUSED

Tycker detta var helt klart det absolut b�sta jag vart p� i Sverige... trycket som var bland folket n�r Gielen spelade slog trycket fr�n 25�000 pers p� Trance Energy... Holl�ndarna e bortsk�mda med bra trance... de e inte vi

Tiesto var bra men inte b�st... H�lsade och tog i hand med han backstage
Han brud var en bitch (fick inte filma mycke backstage f�r henne men jag vet iof varf�r men det gick inte ens att prata lite med henne)

Orkidea var riktigt bra han me !!!

Jag har iaf filmat ca. 1 timme och 30 minuter fr�n det hela och att jag kunnat filma fr�n DJ b�set har jag Jake att tacka f�r som faktiskt h�rde av sig till mig

Skit kul att tr�ffa s� m�nga goa folk ocks�...
MiB, mindshooter, Kraith, x-dream, Trance Christer, lonne, Aendy (fan de va kul � rocka med dig, j�vla energi mannen har), nordlight, Gaby, sipowitz... ledsen om jag gl�mt n�n nu

quote:
Originally posted by mindshooter Det �r faktiskt en konst att introducera medlemmar f�r varandra p� golvet framf�r h�gtalaren. Jag minns n�r jag skulle "l�nka" Zamson och Kraith tror jag det var... Man f�r f�rst skricka "KRAITH" i �rat p� zamson och peka p� kraith medans han st�r som ett f�n. Sen f�r man skrika "ZAMSON" i �rat p� kraith medans zamsons st�r och tittar p�...undrar hur det skulle se ut utan musik

Typ ! Tror dock inte jag tr�ffa Zamzon men det hade typ blivit
- Jag e Zamzon.
- Va ? N� jag har en NOKIA
- Nej inte Samsung... Mitt nick �r Zamzon
- Jo jag har en GH-100 hemma med inbygd mp3 spelare
quote:
Originally posted by mindshooter Kv�llens stora fundering �r hur steve kunde vara inne p� golvet under hela upptr�dandet med kameran och �nd� lyckas missa v�rt upptr�dande....ni som stod p� golvet vet hur tydligt vi syntes...shame on steve
Shit happens... men jag har ju massor fr�n utanf�r n�r v�rsta k�n st�r � glor med �ppna munnar...

Ummmm s� var det med det.... videos ska v�l kommer inom en vecka hoppas jag p�...

KRAM P� ALLA / STEVE

Posted by zamson on Mar-31-2003 22:48:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Typ ! Tror dock inte jag tr�ffa Zamzon men det hade typ blivit
- Jag e Zamzon.
- Va ? N� jag har en NOKIA
- Nej inte Samsung... Mitt nick �r Zamzon
- Jo jag har en GH-100 hemma med inbygd mp3 spelare
Shit happens... men jag har ju massor fr�n utanf�r n�r v�rsta k�n st�r � glor med �ppna munnar...[/COLOR]

HAHAHAHAHAHAHAHA

nej vi missa varandra - d va synd! Men snart �r det Trance Nation...

Posted by mindshooter on Apr-01-2003 06:32:

hehe ja, ska sj�lv beh�lla midd press-pass
K�-m�nniskorna var konstiga...eller s� varom bara allm�nt svenska... usch...i sverige f�r man n�stan aldrig apl�der f�r ingen v�gar bryta m�nstret om det inte �r en massa musik....n�nting som jag m�rkt... b�rjar 1 s� b�rjar alla...men men....h�r kastar dom enkronor p� en ist�llet

Posted by SteveTranz4ever on Apr-01-2003 07:16:

quote:
Originally posted by mindshooter
hehe ja, ska sj�lv beh�lla midd press-pass
K�-m�nniskorna var konstiga...eller s� varom bara allm�nt svenska... usch...i sverige f�r man n�stan aldrig apl�der f�r ingen v�gar bryta m�nstret om det inte �r en massa musik....n�nting som jag m�rkt... b�rjar 1 s� b�rjar alla...men men....h�r kastar dom enkronor p� en ist�llet
Ja jag minns jag var lite f�rv�nad att folk var s� j�la stela... Tycker folk borde vart as laddade och att det skulle t�nda till dom lite extra n�r dom stog � huttra i k�n.
Men det var iaf. j�kligt snyggt mind.!

Posted by mindshooter on Apr-01-2003 07:21:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja jag minns jag var lite f�rv�nad att folk var s� j�la stela... Tycker folk borde vart as laddade och att det skulle t�nda till dom lite extra n�r dom stog � huttra i k�n.
Men det var iaf. j�kligt snygt mind.!

sk�nt V�l inne i elden ser man och h�r man inte ett shit av m�nniskor...s� det �r om�jligt att veta vad folk tycker...feedback s�h�r i efterhand �r allt man har att g� p� huruvida det var bra eller inte....s� l�nge folk inte apl�derar...vilket svenskar inte g�r :\

Posted by zamson on Apr-01-2003 09:55:

mm vissa m�nniskor var rent ut sagt j�vligt tr�kiga... jag kan inte fatta hur man kan st� stilla till den musiken som spelades..

Posted by Gaby on Apr-01-2003 13:10:

quote:
mm vissa m�nniskor var rent ut sagt j�vligt tr�kiga... jag kan inte fatta hur man kan st� stilla till den musiken som spelades..

jag har d�ligt samvete f�r jag vart tvungen att s�tta mig i typ n�n halvtimme Va s���� slut! Men man kom ig�n igen

Posted by Aendy on Apr-01-2003 13:18:

Jag var lite besviken p� att d�r inte var n�got st�lle man kunde fylla p� energi igen. Kommer ih�g att de brukade ha baguetter p� Dockan. Visserligen var d�r bananer men det ger inte m�nga gram kolhydrater per banan. Och varf�r energidryck ist�llet f�r sportdryck. T�nk om de kunnat ha lite Pripps Energy d�r ist�llet, d� hade man inte stummnat s� brutalt i benen.

Posted by Glorie on Apr-01-2003 13:25:

quote:

kan man inte bli tr�tt menar du?

Posted by sipowitz on Apr-01-2003 13:34:

quote:
Originally posted by Aendy
Jag var lite besviken p� att d�r inte var n�got st�lle man kunde fylla p� energi igen. Kommer ih�g att de brukade ha baguetter p� Dockan. Visserligen var d�r bananer men det ger inte m�nga gram kolhydrater per banan. Och varf�r energidryck ist�llet f�r sportdryck. T�nk om de kunnat ha lite Pripps Energy d�r ist�llet, d� hade man inte stummnat s� brutalt i benen.

M�ste s�ga tv�rtom faktiskt... jag tyckte det var ovanligt mycket till hands.. i vanliga fall f�r man allt n�ja sig med sina 4-7 lite vatten som det g�r p� en kv�ll ute ;-) Men h�r fanns det sm�s�ta saker som banan, �pplen och daim... okej, daim orsakar ju bara en tempor�r blodsockerh�jning, men att s�tta in en s�n vid halv 5-tiden �r riktigt klockrent... eller r�ttar sagt, s�tta i sig 2 s�na och 3 �pplen.. =)

Posted by NorthFace on Apr-01-2003 13:37:

S� h�r kanske?

*The ROC Project - Never (Filterheadz Remix)
* James Holden - Nothing (Returning 93 Mix) second track
* Cor Fijneman ft Jan Johnston - Venus (Would Be Your Lover) (Dj Tiesto Remix)
* Lolo - Extended Horizons
* Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiesto Remix)
* Dj Tiesto - Magik Journey
* Solar Stone - Solar Coaster (Midway Remix)
* Madonna - Die Another Day (Dj Tiesto Dedicated Remix)
* Midway - Amazon
* Saltwater - The Legacy (Club Mix)
* Plastic Boy - Live Another Life
* Darren Tate vs Jono Grant - Let The Light Shine In
* Dj Tiesto - Theme From Norefjell
* Rank 1 - Breathing (Airwave 2003) (Breaks Mix)

Posted by DJ Monzoon on Apr-01-2003 23:11:

Skulle ngn kunna samla alla l�nkar som ni har sett med bilder fr�n festen...?
�r inte med p� en enda bild �n s� l�nge...

Posted by MiB on Apr-02-2003 13:34:

grr mitt n�t har varit nere men nu s� =) synd att alla vi fr�n �rebro blev f�rkylda typ innan vi skulle �ka men kom iv�g �nd�... s� nu har man legat o sm�lt in kv�llen fr�n fokused =))) kommer fixa till min hemsida med alla bilder som jag tog d�rifr�n..

enda jag tr�ffade d�r va nog Steve fr�n TA =) hehe.. men men..

l�gger upp 2 bilder nu d�rifr�n..

en p� steve och en klockren som jag fick till det p� gielen.. hojtade till p� han o han va inte sen p� att vara med p� kort ... )))

Posted by mindshooter on Apr-02-2003 15:16:

Satan (eek!)

det va ett helt sjukt bra drag p� gielen.....hela tiden gjorde han n�got..spelade melodin p� n�n melodi i luften, pekade in i n�n kamera, vinkade �t n�gon eller bara rockade loss och log....
sk�n snubbe!

Posted by NorthFace on Apr-02-2003 15:17:

Kanske ingen nyhet, men iaf. F�rsta filmen.
http://www.liquidsunset.org/
Video gallery
Johan Gielen @ Fokused Scandinavian Tour

DivX 5.03 �r ett tips.

Pages (3): « 1 2 [3]