TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mijn ervaring met TA
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Ach ja...zo gaat het altijd...maar wat maakt het uit...
Als je maar plezier hebt
!
plezier is betrekkelijk.......haha rofl...geintje....
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus haha...ik vind het echt grappig hoe jullie altijd van de hak op de tak springen! van de TA verslaving..naar Bellie...naar plaatselijke discotheken! lol |
zo is het maar net!
nieuw
Hey allemaal
ik kom hier nu voor de 2e keer
en is wel voor herhaling vatbaar .
mogen wel wat meer mp3s bij :-)
maar wat er nu is ook vet goed dat scheelt cya .
Nah, als je hier voor de mp3's komt.... Er worden wel goede dingen door Swamper gepost, maar 't echte werk moet je toch ergens anders vandaan halen
En volgensmij doen de meeste mensen dat ook.....
Er gaat meer van m'n tijd in het forum zitten dan in 't downloaden
Yep het forum hier is tha bomb, de liedjes iets minder, maar toch de beste site.
liedjes? welke liedjes? (en dat heet een nummer btw!
)..ik kom hier echt niet voor de muziek fzo..alleen maar voor de freaks! 
Zozo DJ LEX je bent flink aan t posten de laatste tijd...
Ik doe het tegenwoordig wat rustig aan want ik raak een beetje TA-vermoeid...
| Originally posted by -=WVG=- Zozo DJ LEX je bent flink aan t posten de laatste tijd... Ik doe het tegenwoordig wat rustig aan want ik raak een beetje TA-vermoeid... |
wat een strever! 
Jezus jongens ik heb het hier gewoon naar me zin en heb voor de rest geen fuck te doen. Jawel ik heb wel wat te doen, maar geen zin in. En Proximus sorry dat ik liedjes zei hoor. Jezus versprekinkje, ik ben niet perfect ofzo hoor
BATS! rinkeldekinkel...darr gaat mijn illusie van de perfecte Lex! damn! nee hoor j/k...ik bedoelde het niet gemeen hoor Lex...of jij ook niet? 
| Originally posted by Miss Proximus BATS! rinkeldekinkel...darr gaat mijn illusie van de perfecte Lex! damn! nee hoor j/k...ik bedoelde het niet gemeen hoor Lex...of jij ook niet? |
HELP
he maar ik ben er toch weer.. weet iemand hoe ik op een voudige mannier gifs kan plaatsen bij mn berichten? dan ziet het er al weer iets beter als nu :-) niet allemaal teglijk aub !!!
MELLOW/ wie weet daar toevallig een bestaande cd van heb er tot op heden nog niet echt een gevonden HELP en ik surf weer verder . ?
Jow jouw berichies zijn echt duidelijk...
anyways..
druk gewoon op "img" knopje.. en voor de url van die pic in.. (propertys..)
of bedoel je onder elke post??
dan moet je naar profile gaan dan naar "edit profile" en je sig thingie invoere.. met (img)url(/img) allene ( en ) vervangen voro [ en ]
GreetZz
hehe LOL met die newbies, maar schrijf aub niet meer met donker blauw. OK?
[COLOR=silver]
hey bedankt ga het prob maar zo iets stond ook al
in de FAQ !!! welke url mn pixs staan op mn hard disk daar staat niet gouw een url bij mij.
of moet ik ze eerst via ftp hier ergens in een map
zetten? OF moet ik ook maar weer eens naar
school gaan snap er niks meer van cya .
| Originally posted by Dj Lex Jezus jongens ik heb het hier gewoon naar me zin en heb voor de rest geen fuck te doen. Jawel ik heb wel wat te doen, maar geen zin in. En Proximus sorry dat ik liedjes zei hoor. Jezus versprekinkje, ik ben niet perfect ofzo hoor |
Ja vooral uploaden naar swampers ftp.. vooral als je gebanned wil worden of gewoon je pictures verwijdert wil hebbe.. vooral doen
uploade naar een site die linken naar dit forum ondersteund.. niet geocities en niet tripod.. brinkster doet laatste tijd ook vaaag...
Url van de pic zelf is trouwens wanneer je rechtermuisknop doet en dan eigenschappe... dan staat de pics url in t midde ofzow..
GreetZz
ps dit is zilver 
prima
hey zo te zien was het algelukt:-) Henk
meer hoef ik niet te weten een pix
aan de linkerkant is al genoeg voor mij
anders word ik moeee van dit onderwerp
sory maar mn schag is op en flits nu ook weer op cya .
| Originally posted by Blik hey jonguh, het was maar een geintje no hard feelings toch?? |
| Originally posted by Henkie_henk Url van de pic zelf is trouwens wanneer je rechtermuisknop doet en dan eigenschappe... dan staat de pics url in t midde ofzow.. |
oke thx
Hey ben weer aan training toe
vanavond .gif[/IMG]

Wow deze site is verslavend. gister me comp gecrashd. alles kwijt, maar gewoon een hele dag niet weten wat iedereen schrijft. Das vervelend