TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waar ga jij heen op vakantie deze zomer?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by Chicane Kolkie: geef eens wat locaties, volgens kenners moest ik de rode buslijn volgen? |
. Is bij de eerste in elk geval niet het geval
Originally posted by kolkiewolkie de rooie buslijn zegtie.. geen idee welke dat is want dr lopen iets van 80 of 90 buslijnen door deze stad ik denk dat ze de rooie METROlijn bedoelen. kon idd wel es fun zijn, want daar zit zo�n leuk heuveltje aan met een GEWELDIG uitzicht over stad en zee incl. kasteel. D�r zijn nog meer mogelijkheden, bv. parc Gu�ll, maar tprobleem is dat die meuk nog wel es afgesloten is savonds en snachts . Is bij de eerste in elk geval niet het geval |
Woei, heb je plaatjes ergens? Bedankt voor de tip!
Ibiza en Bodrum
ik ga als rookie naar de costa
best wel chill dat ik mag van m'n ouders ben pas 16 en nu al alleen naar spanje... chillheid
| Originally posted by Duke2003 ik ga als rookie naar de costa best wel chill dat ik mag van m'n ouders ben pas 16 en nu al alleen naar spanje... chillheid |
| Originally posted by TrAnCeNeVeRdIe 2 Chicane : Woei goo Chicane veel suc6 die vakantie en, zoals Jappio al zei : jou kennende, zal het zkr een romantische vakantie worden. Ik zelf ga 4,5 week weg ofzo met ouders ![]() heenreis van 3 daagjes tuffen met dfe auto en de caravan, dan ergus 10 dagen staan aan de atlantische oceaan in Frankrijk, dan ff Frankrijk van west naar oost oversteken, met 1 overnachting ergus, dan 2 weken in Argeles (Zuid Frankrijk / Middelandse zee) op de camping Le Soleil zitten en na die 2 wkeen in 3 daagjes terug tuffen ![]() Wordt weer Mooi ![]() |
das flauw switch, je hebt nu z'n hele vakantie verpest 
lol @ Switch. maar hij heeft wel gelijk + je loopt je schoenzolen kaal voordat je bij de eerste discotheek komt
Maar kan ook een andere camping zijn (1 op de 10 campings in Frankrijk heet volgens mijn Le Soleil
).
Ik heb nog geen idee waarheen we gaan, we zijn altijd laat.
Plannen..... nog nooit van gehoord.
Heeft iemand een aanrader (betaalbaar/goed uitgaan/zon etc.)
Plan A :wij gaan lekker het geouwehoer opzoeken in het zonnige Turkije (wel de goeie kant)
Plan B: Turkije gaat niet door wegens aanhoudend kinderachtig gedrag van de heren Bush en Saddam. In dit geval ga ik de hele zomer partycrashen (het geld moet toch op...)
| Originally posted by Hitman Plan A :wij gaan lekker het geouwehoer opzoeken in het zonnige Turkije (wel de goeie kant) Plan B: Turkije gaat niet door wegens aanhoudend kinderachtig gedrag van de heren Bush en Saddam. In dit geval ga ik de hele zomer partycrashen (het geld moet toch op...) |

| Originally posted by Chicane Kolkie: geef eens wat locaties, volgens kenners moest ik de rode buslijn volgen? |
Oja, waarschijnlijk gaat de trip nog wat verder, naar Portugal, tenminste.. als dat een beetje aan te rijden is. Schijnt volop goedkoop te zijn daarzo, en je kan gewoon met Euro's betalen whehe
Maar dat zien we tegen die tijd wel weer 
De kogel is door de kerk we gaan met zijn drieen naar Cancun Mexico, alleen de periode is nog niet helemaal duidelijk, vanwege het regen seizoen. Hoe het er nu uit ziet gaan we in september of oktober. Lekker in een vijfsterren hotel vertoeven, all-inclusive. Lang leve de luxe voor twee weken.
ik wordt 7 dagen meegesleept naar een of ander vaag gat in noord-holland
dr gaan ook nog kennisen mee en das helemaal klote
heb k straks weer zo'n 10 jarig gastje de hele tijd achter me aan waggelen
zn zus ken k al helemaal niet uitstaan
bah!
| Originally posted by robin ik wordt 7 dagen meegesleept naar een of ander vaag gat in noord-holland dr gaan ook nog kennisen mee en das helemaal klote heb k straks weer zo'n 10 jarig gastje de hele tijd achter me aan waggelen zn zus ken k al helemaal niet uitstaan bah! |
Nou heb ik toevallig zaterdag afspraken gemaakt voor de vakantie.
Ik ga een paar dagen naar het rustige Luxemburg.
Dezelfde camping waar ik 2 jaar geledne ook geweest ben.
Wordt weer leuk 
waarschijnlijk weekje mallorca maar nog nix is zeker
| Originally posted by snitz waarschijnlijk weekje mallorca maar nog nix is zeker |
zeeland
| Originally posted by Blik 2 weken Calella, Spanje |
| Originally posted by robin ik wordt 7 dagen meegesleept naar een of ander vaag gat in noord-holland dr gaan ook nog kennisen mee en das helemaal klote heb k straks weer zo'n 10 jarig gastje de hele tijd achter me aan waggelen zn zus ken k al helemaal niet uitstaan bah! |
11 daagjes Bodrum voor mij. Eens kijken of er eens wat anders dan dj ahmed draait in de halikarnas 
ik ga 6 weken weg achter elkaar, 1 week spanje en 5 USA, dus van mij hebben jullie al helemaal geen last meer
ik ga 6 weken weg achter elkaar, 1 week spanje en 5 USA, dus van mij hebben jullie al helemaal geen last meer
op zich zou een vakantie zwaar overbodig zijn deze zomer, maar als ik het allemaal kan regelen (lees: een goedkope ticket kan vinden) heb ik nog 2 weekies zuid afrika in de planning zitten
. En ja ik heb een reisvirus opgelopen
. Studiegenoot van me studeert daar nu af, dus onderdak heb ik dan al
, vreten en leven moet daar volgens mij ook niet bizar duur zijn dus... maar eerst maar eens zien hoeveel cash er nog op mijn account bij de postbank staat bij terugkomst ![]()