TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever http://www.aftonbladet.se/vss/resor...,466400,00.html |
| quote: |
| Originally posted by Lazlo "När jag var en liten pojke och bodde på landet så gjorde vi piskor av torkade tjurpenisar. Där någonstans tror jag att intresset för detta med fallologin föddes." Det är fan tur att vi har internet att sysselsätta oss med idag alltså. |

| quote: |
| Originally posted by reveal Är det en vanlig sysselsättning på Island? Smekbar kanske kan svara? |
Men vad säger man, vi islänningar är lite speciella
http://www.mmedia.is/stjarna/
bara jag som tycker "holländares dansstil" är fett rolig? 
| quote: |
| Originally posted by Dioxys http://www.mmedia.is/stjarna/ bara jag som tycker "holländares dansstil" är fett rolig? |

det händer ibland dock är det inte vanligt
| quote: |
| Originally posted by ScuL hehe jag har den som animated gif också.. ![]() och det finns folk som dansar så. mest på hardstyle och hardcore events.. bara den där 360grader sväng är lite skumt det händer ibland dock är det inte vanligt |
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Det är precis den bilden jag fått av Hardstyle-nissar med rakade skallar och militärboots |
Jo den där gif bilden har jag hemma... Den liknar väldigt mycke hur Holländare dansar till hårdare musik som jag har sett... det lustiga är också att alla dansar likadant... inget fel med det men det är en lustig observation 
| quote: |
| Originally posted by ScuL hehe jag har den som animated gif också.. ![]() och det finns folk som dansar så. mest på hardstyle och hardcore events.. bara den där 360grader sväng är lite skumt det händer ibland dock är det inte vanligt |
hehe, idag när jag var ute och cyklade i trafiken hamnade jag bakom en bil som hade en grön-vit skylt, likt övningskörningsskylten ni vet, i bakrutan på bilen. saken var den att det stod inte övningskör.. utan "Idiotkör"
samma utformning på skylte i övrigt.. teckensnitt etc. aaaah, sån vill jag också ha. jäkligt bra. skoj att det är tvetydigt också
för ibland kör man ju själv som en idiot.
kanske 
och just det Dio.. tack som posta den där sidan.. hehe riktigt bra 
| quote: |
| Originally posted by Glorie hehe, idag när jag var ute och cyklade i trafiken hamnade jag bakom en bil som hade en grön-vit skylt, likt övningskörningsskylten ni vet, i bakrutan på bilen. saken var den att det stod inte övningskör.. utan "Idiotkör" samma utformning på skylte i övrigt.. teckensnitt etc. aaaah, sån vill jag också ha. jäkligt bra. skoj att det är tvetydigt också för ibland kör man ju själv som en idiot.kanske ![]() och just det Dio.. tack som posta den där sidan.. hehe riktigt bra |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever "NÖJESKÖRNING" |


| quote: |
| Originally posted by Glorie annan konstig sak: lönt? checka under "vattentorn" |

)
hoho, tufft!
Bor ca 20M från Borås vattentorn 

men värt.. Bilden på västerås vattentorn var det som inte används längre!!!! Va fan,,, Uppdatera sidan vettja!!!
kul hobby föresten.. att plåta vattentorn runt om i Sverige!!! hehe 
seriöst knäpp hobby men... hustoppen som precis sticker upp ovanför det fyrkantiga huset i högra delen av den här bilden är hustoppen på det hus jag bott i i princip hela mitt liv 

hehe, fasen vad det var många som bor nära ett vattentorn då

jag får nästan lust att hjälpa den ensamma fotografen. han har ju missat vattentorn i både linköping och sundsvall 
Fän SWE_TRANCE. Vattentornet i Borås var ju jäääkligt tufft 
Fan vilka kassa bilder det är på vattentornen. Sitter han rastlös nu efter att ha fotat 99.9% av Sveriges alla vattentorn borde han köpa en ny kamera och fota om de, så att hans fans han ha dessa bilder som bakgrundsbilder. Jag menar - han måste ändå sitta hemma och rulla tummar nu. Å andra sidan han kanske springer runt och fotar något annat nu,,,,typ reningsverk eller nåt
var fan är alla vattentorn i stockholm?? var ju bara några av dom ju.
vattentorn är bland de mest spektakulära byggnaderna i vårt mysiga land.
I USA däremot.. där finns det andra bullar..
jag en vackert bild av Örebros torn nånstans. det heter svampen också tror jag
.. tror det är en av de skönaste jag hittade i Sverige 
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Å andra sidan han kanske springer runt och fotar något annat nu...typ reningsverk eller nåt |
mmmm, eller så har han höjt ribban och fotar elskåp
| quote: |
| Originally posted by Glorie hohoho mmmm, eller så har han höjt ribban och fotar elskåp |
Då har han att göra
| quote: |
| Originally posted by ScuL jag en vackert bild av Örebros torn nånstans. det heter svampen också tror jag .. tror det är en av de skönaste jag hittade i Sverige |
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Fan vilka kassa bilder det är på vattentornen. Sitter han rastlös nu efter att ha fotat 99.9% av Sveriges alla vattentorn borde han köpa en ny kamera och fota om de, så att hans fans han ha dessa bilder som bakgrundsbilder. Jag menar - han måste ändå sitta hemma och rulla tummar nu. Å andra sidan han kanske springer runt och fotar något annat nu,,,,typ reningsverk eller nåt |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.