TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 »
Nee, nu får det bli ordning på dygnsrytmen.. skippar sovandet denna natten så jag är riktigt trött imorn kväll
Bara jag inte däckar mitt på dagen ...
| quote: |
| Originally posted by jeremy1984 Nee, nu får det bli ordning på dygnsrytmen.. skippar sovandet denna natten så jag är riktigt trött imorn kväll Bara jag inte däckar mitt på dagen ... |
| Originally posted by jeremy1984 Nee, nu får det bli ordning på dygnsrytmen.. skippar sovandet denna natten så jag är riktigt trött imorn kväll Bara jag inte däckar mitt på dagen ... |
Vart uppe 24 timmar nu. Kom hem nyss och har dansat som en demon hela natten.. Ska lägga mig ikväll så man är riktigt trött, är nämligen inte ett dugg trött nu... ;D
fortfarande vaken och fortfarande inte trött... 
Kul att man ska åka till skolan snart.. brukar inte ens ha lagt mig vid den här tiden 
Somnade runt 04.30 inatt, känner mig helskum i kroppen idag
Vet inte vad det kan bero på men magen är skitskum, precis som när man känner sig orolig ni vet
Faktorer som på lite sömn, dåliga matvanor och mkt jobb spelar säkert en stor roll i detta. Dags att börja tänka på sin hälsa, man blir ju inte direkt yngre 
| Originally posted by n0bben antar att din "lösning" på ditt sömnproblem inte fungerade nåt vidare? :> |
Är trött 24/7 i vilket fall nu pga all mörker
jag är uppe nu =) för jag kom hem från nattpromenad precis.. jävligt skönt =) (= .. ni borde testa nångång.. fast blir lite knepigt om nåra andra är ute samtidigt o går på samma skumma vägar.. man hinner tänka så mycket innan man paserar de =D.. =) (= nu ska jag sova snart.. kraum!
Fan dags att jag lägger mig nu... Har precis kommit igång lite med en viss video....
Fast de betyder ju inte att den blir klar detta sekel 
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan dags att jag lägger mig nu... Har precis kommit igång lite med en viss video.... Fast de betyder ju inte att den blir klar detta sekel |
Ouff... kom hem från jobb för en stund sen..
Har den där totala känslan av vakenhet och rastlöshet just 
Bådar inte gott om vi säger så..
Känner igen känslan.. hamnar väl i säng kl 4 och inser att jag inte är trött och går upp igen *suck*
| Originally posted by November ... hamnar väl i säng kl 4 och inser att jag inte är trött och går upp igen *suck* |

| Originally posted by Gate 42 4? Nästan samma tid som jag går upp om mornarna ![]() Shit! Kl är 00:00, måste verkligen slänga mig i slafen nu! |
| Originally posted by n0bben en tjej med sömnproblem? det var som fan |
ptja. ett växande problem (som dock inte uppmärksammas så mycket, konstigt nog) idag är väl alla dessa killar som sitter vid datorn långt in på småtimmarna, för att sen va skittrötta på jobbet/ i skolan 
fan.. jag har också fått sömnsvårigheter.. inte alls bra känner jag.
Lite trist att somna 01-02 sådär när man går upp 6.20 ...
*livar upp tråden*
Kan inte sova
Lyssnar på Milk inc.. blir inte uttråkad ändåså
Trodde det var likvärt som att läsa telefonkatalogen..
Tydligen inte
*går och letar efter Karlstad Gula sidorna*
*suck*
Jag har absolut inga problem att sova... jag har bara jävulskt svårt att komma i säng... tror jag nämner de rätt ofta.
Man fastnar i chat, man ska fixa nåt, man kollar mailen, tar en bit å äta, nån ringer.... och så är klockan 1...
Damn... behöver vila, jobba jobba imorn sen festa festa i Linköping
Ähh fan man e ju ung... pallar trycket.
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag har absolut inga problem att sova... jag har bara jävulskt svårt att komma i säng... tror jag nämner de rätt ofta. Man fastnar i chat, man ska fixa nåt, man kollar mailen, tar en bit å äta, nån ringer.... och så är klockan 1... |
lägger jag mig tidigt ikväll så vaknar jag tidigt imorgon, och då blir jag också trött tidigt, och det får icke ske för imorgon ska jag ut o festa 
| Originally posted by CJ InterCity lägger jag mig tidigt ikväll så vaknar jag tidigt imorgon, och då blir jag också trött tidigt, och det får icke ske för imorgon ska jag ut o festa |
Precis grälat i ca 3h med en person man haft riktigt nära kontakt med nu i snart ett år. Känns verkligen som vi är ett gift gammalt och surt par. Hemskt det måste vara att vara gift..
förstår varför skilsmässor ligger på båda sidor av min släkt..
Grabben förstår inte ens själv att han är för trött för att ha en seriöst diskussion. Klagar över att jag ser saker annorlunda och för jag är jävligt kritisk på nuvarande projektet. Tycker själv att kritik utvecklar en att göra bättre, men han ser det som gnäll.. 
| Originally posted by November Ok så vad ska du fördriva tiden med da? *nyfiken som alltid* |
| Originally posted by CJ InterCity en polare i Holland brukar också sitta uppe, och när det blir tråkigt kör någon av oss igång en live-stream och mixar lite musik över nätet. 100 gånger bättre än ASOT |