TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 »

Posted by mellow_head on Apr-16-2005 12:45:

MENSEN AMUSEER U DEZENAVOND OP SENSATION, IK DENK WEL DA DA GEEN PROB ZAL MOETE ZIJN!

Posted by DeSpErAtOs-X on Apr-16-2005 12:46:

quote:
Originally posted by emma
hoe gaan jullie da doen met die vestiaire ??

zijn jullie van plan om te bevriezen ? of nemen jullie gewoon jas mee naart sportpaleis ?

want der zou alleen maar een noodvestiaire zijn en weet ni wak me daarbij moet voorstelle ....

bevriezen & nat worden it iz

Posted by Pumpin2000 on Apr-16-2005 12:52:

Party Hat

Ze zoude zo'n verstaire BUS ofzo dernaast moete zette, dan verdienen die er ook nog wa op

Tot vanavond trancelovers

Posted by DeSpErAtOs-X on Apr-16-2005 12:55:

iemand geinteresseerd in free ticket ... 1-tje

Posted by Real on Apr-16-2005 12:56:

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
iemand geinteresseerd in free ticket ... 1-tje

gezellig alleen naar het sportpaleis gaan

Posted by DeSpErAtOs-X on Apr-16-2005 12:57:

quote:
Originally posted by Real
gezellig alleen naar het sportpaleis gaan

met mij dan eh kieke

Posted by Real on Apr-16-2005 12:58:

quote:
met mij dan eh kieke

schrik

EDIT: gij rijdt toch via E313 neem ik aan? Dan komt ge toevallig wel voorbij men dorpje

Posted by DeSpErAtOs-X on Apr-16-2005 12:58:

quote:
schrik

lol, zo erg ben'k nie ze

*edit* nog iemand van de BETA's entrance B=rood hier?

Posted by Real on Apr-16-2005 13:02:

quote:
EDIT: gij rijdt toch via E313 neem ik aan? Dan komt ge toevallig wel voorbij men dorpje

lees men edit ook

Posted by DeSpErAtOs-X on Apr-16-2005 13:05:

quote:
lees men edit ook

ik kom met de trein

Posted by Real on Apr-16-2005 13:06:

boe kheb toch geen centen feitelijk

Posted by DeSpErAtOs-X on Apr-16-2005 13:10:

quote:
boe kheb toch geen centen feitelijk

hehe , et kost u enkel trein en booze

*edit* ticket weg

Posted by Bomar on Apr-16-2005 14:57:

we zullen elkaar toch wel een keer tegen het lijf lopen zeker?
ik wacht om 22u aan de hoofdingang op kaidreas, want ik weet nie waar hij de tickets gekocht heeft, en aan welke ingang ik dus moet gaan staan

ik heb er zin in!!!

Posted by Aur�lie on Apr-16-2005 15:43:

Fuck ID&T kan het toch echt ni maken met dit weer geen vestiaire te installeren. Das goed om een longontsteking op te doen na zon nacht te staan zwete

Posted by DeSpErAtOs-X on Apr-16-2005 16:04:

idd, kloop ier al den helen tijd te mekkere derover ... kvinnet schande ... laatste keer da'k sportpaleis ga met id&t

Posted by Aur�lie on Apr-16-2005 16:06:

Stoer

Posted by Jakhira on Apr-16-2005 16:06:

quote:
Originally posted by Aur�lie
Stoer

Posted by djcresto on Apr-16-2005 16:17:

Ik ga uiteindelijk met een bus mee. Ze hadden nog een plaatske. Gelukkig maar met dit kloteweer.

Posted by pooley on Apr-16-2005 16:50:

owned

Posted by DeSpErAtOs-X on Apr-17-2005 07:45:

bon, geen regen ... frisjes maar OK ...

leuk feestje maar ik ben al een beetje teveel gewoon denk'k

aja, klein detail, elof played beta anthem

feest @ 6.30h 's ochtends

marko was wel zalig
kid creme en JJ as usual
armin ook as usual
marco V was tOp
Elof ... jawel kerel, u heeft mij kunnen bekoren

men witte kleren hebben het volledig overleefd ...

Posted by Jakhira on Apr-17-2005 08:03:

quote:
aja, klein detail, elof played beta anthem

Posted by The_G0dfather on Apr-17-2005 10:02:

quote:
armin ook as usual

Heeft ie Communication gedraaid?

btw fotos op id-t.be zien erwel zalig uit

wel compleet belachelijk dat je moet betalen voor de wallpapers
nuja,'k heb al genoeg gratis dvd's gekregen dus 'k mag eiglijk niet klagen. Maar 'k doe het toch

Posted by Aur�lie on Apr-17-2005 10:44:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Heeft ie Communication gedraaid?

JA

Posted by djcresto on Apr-17-2005 11:59:

aaah net wakker. Kheb me wel vermaakt,

Ik vertrok hier in de buurt met een bus om half 10 richting sportpaleis. De sfeer zat er zeker goed in, verschillenden liepen al goe scheef toen we ginder toekwamen. Het sportpaleis bereiken ging vrij vlot. Slechts een korte file. Binnengeraken was ook geen enkel probleem. Het fouilleren trok wel op niets deze keer. Ik maakte men zakken leeg en had alles in men handen. Maar geen mens die keek wat je in je handen had.
Toen ik binnenkwam was er al veel volk. Marko was barracuda aan het draaien. Meteen uit men dak. Dan mij door de doolhof van het sportpaleis een weg gebaand naar men kameraden die via een andere ingang binnengingen. Dan op zoek naar drankbonnetjes, dit leek geen sinecure. In tussentijd zette Marko wel een zeer aardig progressive trance setje neer. Waarschijnlijk de beste set van de avond. Ondertussen kreeg ik sms van den dries maar elkaar vinden bleek onmogelijk. Junior Jack en Kid Creme deden wat ik van hen verwachtte. Lekkere dansbare house tunes. Het dak ging er soms al af. Hierna kwam de megamix. Leuke show toen wel. Alle dance-trance knallers die de voorbije 10 jaar populair waren passeerden de revue. Het publiek liet zijn ware aard zien en ging volledig uit zijn dak. Slecht teken voor de DJ's toch wel. Ze blijken volledig overbodig. De sfeer tijdens de megamix was 10x beter dan op alle andere momenten. Hierna moest armin plaatjes draaien. Den Armin heeft mij toch wat teleurgesteld. Kvond volledig zijn set vrij fluffy klinken. Weinig echt goeie trance. Marco V ging er dan eens stevig invliegen. Kvond deze dj toch heel goed. Vond want na gisterenavond is hij serieus in mijn achting gedaald. Beuken was het wel, maar allemaal met tracks van 5 cent. Echt platte kak als je tmij vraagt. De lasershow deed wel zijn werk met Marco. Nice maar verre van indrukwekkend. Van Elof pikte ik nog enkele nummers mee maar toen moesten we weer de bus op. De show tijdens de avond was wel nice. Maar niet overweldigend. Het witte effect werd iets te weinig uitgespeeld vond ik. Waar wij stonden hadden we wel bijna altijd genoeg plaats om te dansen. Toch wel een zeer postief punt. Maar zoals ik al zei in het begin, kheb me geamuseerd, maar weet niet of ik er volgende keer nog zoveel geld zal tegensmijten.

Posted by Push2005 on Apr-17-2005 13:13:

Ik vond Marko nogal saai. Junior Jack & Kid Creme waren wel ok, ze speelden leuke house...alhoewel ik daar niet echt voor ben.
De sfeer tijdens de megamix was idd geweldig... twisted, [email protected],born slippy (the original), superstring, adagio & FLIGHT 643 deden het dak eraf vliegen.

Ik vond Armin best wel lekker. Zijn openingstrack zou ik trouwens graag eens kennen ik vond hem speciaal. Hij speelde communication, adagio (danjo&styles rmx), praiseworthy tunes, die hollandse sensation anthem,pound, cosmicstring en STRANGE WORLD (2000 reprise) . Je kan toch echt niet klagen over Armin !!

Marco V vond ik persoonlijk wat minder in het begin, naar het einde toe was hij geweldig ( caf� del mar als afsluiter ).

Elof speelde te mainstream trance vond ik, weinig dat je echt uit je dak kon gaan. Overall was hij wel ok. En Born Slippy is leuke afluiter !!!

Volgende keer opnieuw naar Sensation.

Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 »