TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Zoals beloofd, mijn set (170 mb) http://s27.yousendit.com/ d.aspx?id=0QVUBNDR81RK01PH97MGTX77WS |

(bedankt voor t draaien van deception point trouwens
)
A.s. woensdag 13 april is Anthony Pappa te gast op Frisky Radio van 5 tot 7 pm 
Pole Folder - Stoned In Asia
Nieuwe mix van Pole Folder hier te downloaden:
http://www.bijoubreaks.com/ (eerst ff registreren
)
Dit is weer een andere mix dan z'n Kiss100 set van afgelopen weekend. 
| Originally posted by tango De mix van sasha staat al online Linkje gecopieerd uit het tracklist forum:http://exit3.i-55.com/~max/sasha/ ![]() |
Vanmiddag was de set nog online... Kolere, nu kan ik eindelijk bij een vriend even weer wat downloaden, zodat ik niet achterloop met muziek 
| Originally posted by SnuggLe Iemand nog een direct link dit moment? |
| Originally posted by tijs08 Zoals beloofd, mijn set (170 mb) http://s27.yousendit.com/ d.aspx?id=0QVUBNDR81RK01PH97MGTX77WS |
| Originally posted by Matthijs Geen direct link, maar hij staat ook op de bittorrent-page van DJ Mixes. |
| Originally posted by SnuggLe Thanks man. Moet je daarvoor ingelogd zijn oid? Kom er zo niet eens in. In ieder geval bedankt, ga wel wat proberen! |
| Originally posted by Partyhardy! Tracklist ziet er smakelijk uit Hij zal morgen wel ergens te vinden zijn denk ik zo Mylo - Essential Mix Apr 9, 2005 |
Heeft iemand misschien de tracklist van de Anthony Pappa March 2005 promomix? Er zit een track in rond de 40e minuut met een mannelijke vocal. Klinkt bekend maar kan niet op de titel komen.
Verder een lekkere, typische Pappa set. Zijn stijl is niet zo 'in your face' als andere DJ's maar meeslepend is het wel. Kan me best voorstellen dat sommigen onder ons het saai vinden, maar als je er open voor staat word je inderdaad meegezogen in een grote trip.
grtz, Wilco
| Originally posted by Wilkman Heeft iemand misschien de tracklist van de Anthony Pappa March 2005 promomix? Er zit een track in rond de 40e minuut met een mannelijke vocal. Klinkt bekend maar kan niet op de titel komen. Verder een lekkere, typische Pappa set. Zijn stijl is niet zo 'in your face' als andere DJ's maar meeslepend is het wel. Kan me best voorstellen dat sommigen onder ons het saai vinden, maar als je er open voor staat word je inderdaad meegezogen in een grote trip. grtz, Wilco |
Tune!
Partyhardy, thanks voor de snelle reactie. Echt top dat jij en alle andere TA's telkens maar weer fantastiche tracks and sets weten te spotten! Zelf kom ik er vaak niet aan toe, maar via jullie blijf ik nog een beetje up-to-date! Thanks again 
| Originally posted by Wilkman Echt top dat jij en alle andere TA's telkens maar weer fantastiche tracks and sets weten te spotten! Zelf kom ik er vaak niet aan toe, maar via jullie blijf ik nog een beetje up-to-date! Thanks again |

wow bedankt!
en een erge snelle download ook!
And the beat goes on & on... 
De beste draad van heel TA dit 
Kan nu niet echt makkelijk zoeken etc, maar als ik weer internet thuis heb doe ik ook weer mee 
| Originally posted by tijs08 04. Smight - Just This Guy You Know (Jaytech Remix) He also played that one in Amsterdam |
God de tering wat een vet setje van Chable
Die staat nog wel ff op repeat!!111one
| Originally posted by tijs08 here you go ![]() Check DEZE nieuwe set van Chable! Luke Chable live at Tribecca, Dublin, Ireland (05-02-2005) 01. Chable & Fernandez - Before You Beat My Box Vs The Prodigy - Poison (Jono Fernandez Re-Edit) 02. ID 03. ID 04. Smight - Just This Guy You Know (Jaytech Remix) ![]() 05. James Holden - Solstice 06. Steve May - Blend Forty-3 (Luke Chable & Steve May Remix) 07. PQM - You Are Sleeping (PQM meets Luke Chables Vocal Pass) 08. Luke Chable - Melburn (Edit) 09. ID(Good Life) also Sndh en Partyhardy bring this set near you |
| Originally posted by Partyhardy! Voor degene die het nog niet wisten: de Mylo EM staat op Colirio ![]() |
Echt eentje die op zonnige dagen op zal staan
Nu op Frisky Radio: Danny Howells live @ Ultra Music Festival WMC 2005
Hij beukt er aardig op los! 
beter dat ik deze topic wat meer ga volgen, hier heb ik tenminst wat aan
die set van sasha ruled ten top ben nu met die van Chable bezig
Nette set Tijs08! Begin is niet helemaal mijn ding, maar voor de rest is het goed aan te horen
Die remix van Harry Lemon is echt op, veel beter als die versie die op Miami '05 staat en die laatste tune Infatuation... 
| Originally posted by Partyhardy! Nu op Frisky Radio: Danny Howells live @ Ultra Music Festival WMC 2005 Hij beukt er aardig op los! |
Yep Tijs goed setje geen foutjes gehoord. Die Proluctors tune is vet
Bedankt voor de share 
| Originally posted by Djeebie Is er eigenlijk al iemand zo goed geweest een remix te maken van U2 - City of Blinding Lights? Dat is echt een nummer dat schreeuwt om een remix. Ik vind het eigenlijk wel wat voor iemand als Max Graham... |