TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto niemand kennen is een barriere om af te komen, maar eens je op de beta party bent kom je precies in een groep mensen die je al jaren kent. En dan zwijg ik maar over de goeie muziek en de zalige sfeer die er heerst, daar kan je ook gerust op je eentje van genieten |
de afrekening:
+ 123,5 (in kas van vorige party)
+ 50 (sponsoring brooklyn, nog te ontvangen)
- 125 (huur zaal)
+ 1115,7 (inkomsten drank)
- 806 (kosten drank)
- 35 (huur laser)
+ 323,2 (momenteel in kas)
Van die 323,2 heb ik momenteel 50 euro afgehouden tot ik de sponsoring van Brooklyn op mijn rekening heb ontvangen
op deze party zelf wonnen we 199,7 euro
En dat voor een gratis party met goedkope drankjes en niet enorm veel volk...
petje af 
| Originally posted by eieregooie En dat voor een gratis party met goedkope drankjes en niet enorm veel volk... petje af |
| Originally posted by djcresto niet vergeten dat jullie dj's ook allen gratis het beste van jullie zelf geven |
| Originally posted by BZRK En leuk dat jullie er nog iets aan overhouden ook |
Ik was er ook zaterdag met 2 vrienden (wij waren waarschijnlijk een van die onbekende gezichten
) en het was inderdaad een zalig feestje
, zelfs mijn vrienden die er niet veel van kennen vonden het super.
Bedankt aan de mensen die voor dit feestje gezorgd hebben en aan iedereen die er was, het was echt bangelijk 
Dit was nog maar mijn tweede trance feestje na antwerp is burining outdoor (wat niet kon tippen aan dit btw), en damn wat owned trance toch op een feestje
.
Op naar v3 zou ik zeggen.
Ik ben hier al een tijdje geregistreed maar nooit echt actief geweest
, het wordt misschien is tijd 
Waarom zijn al die onbekende Beta's is niet goeiendag komen zeggen?
Er liep zoveel volk rond met een Beta-t-shirt, had u daar gewoon aan voorgesteld en voor ge het weet zou iedereen aan u voorgesteld zijn
All�, kvind het wel jammer dat al die "onbekenden" uiteindelijk gewoon Beta's blijken te zijn, het is altijd leuk om het persoon achter de nickname te ontmoeten...
Ja, t schijnt dat Lizzy er ook was 
| Originally posted by eieregooie Ja, t schijnt dat Lizzy er ook was |
waar blijven die setjes??? 
| Originally posted by eieregooie Ja, t schijnt dat Lizzy er ook was |

| Originally posted by Buoyant mmmh, die heb ik dus ook gemist blijkbaar? ![]() Sta je ergens op de foto Lizzy? |
Originally posted by Pumaz |
| Originally posted by teknasia havin' a bad day again mate? |
| Originally posted by Pumaz Jawel hoor, vond het gewoon totaal niet grappig, de meesten zullen wel weten waarom |
ik was ook een van de onbekende gezichten die zich enorm goed geamuseerd heeft.
nice pix btw
| Originally posted by CygnusX Special thanks gaat naar Zehra, Jasper & Tom voor het draaien van Cern - The Message |
| Originally posted by Pumaz Jawel hoor, vond het gewoon totaal niet grappig, de meesten zullen wel weten waarom |
| Originally posted by Buoyant wat ben jij een zeiker zeg + smiley |
| Originally posted by Pumaz Moest ik 10 euro krijgen iedere keer dat ik dat hoorde kon ik iedere dag een plaat kopen |
| Originally posted by Pumaz Moest ik 10 euro krijgen iedere keer dat ik dat hoorde kon ik iedere dag een plaat kopen |
| Originally posted by Buoyant ooooh, maar je gaat daar dus niks aan doen dan? |
| Originally posted by Buoyant ooooh, maar je gaat daar dus niks aan doen dan? |
| Originally posted by Pumaz Ik ga mij niet anders voordoen dan hoe ik ben nee |
| Originally posted by Buoyant met zo een instelling komt ge der wel, toppie |