TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
zo, alle mixes zijn beoordeeld en mijn scores doorgestuurd naar MikeVee.
er was 1 set die er in poule 2 bovenuit stak en die voor mijn part ronde twee mag overslaan. daarna is zit het vrij dicht bij elkaar.
Ik moet er nog 2 een 2e maal beluisteren. Om hoe laat moet alles definitief binnen zijn ?
Laten we zeggen tegen 16h ofzo
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Laten we zeggen tegen 16h ofzo |
Poule 3 heeft slechts nog de score van Magistrate nodig, dan kan ik de punten gaan optellen en de 3 winnaars bekend maken
aangezien ik nog weg ben vandaag, zal ik de scores pas laat op de avond kunnen plaatsen! dus geen paniek 
Speen
| Originally posted by TOR zo, alle mixes zijn beoordeeld en mijn scores doorgestuurd naar MikeVee. er was 1 set die er in poule 2 bovenuit stak en die voor mijn part ronde twee mag overslaan. daarna is zit het vrij dicht bij elkaar. |
, direct eens alles copy/pasten in een overzicht.
Kben benieuwd wie er allemaal z'n score niet zal geven 
| Originally posted by Push2005 Kben benieuwd wie er allemaal z'n score niet zal geven |

| Originally posted by speentje Poule 3 heeft slechts nog de score van Magistrate nodig, dan kan ik de punten gaan optellen en de 3 winnaars bekend maken aangezien ik nog weg ben vandaag, zal ik de scores pas laat op de avond kunnen plaatsen! dus geen paniek ![]() Speen |
Magistrate geen zorgen maken, zolang ik je scores voor 00.00 krijg, no problem 
gelieve de scores te mailen naar speentje at hotmail dot com 
| Originally posted by Bjorn Vidaz de spanning stijgt |
Wanneer krijgen we de resultaten
?
| Originally posted by Push2005 Laten we zeggen tegen 16h ofzo |
Lol, zo nerveus ? 
Maareuh; bij speentje duurt het toch tot +/- 23h dus als je in die poule zou zitten moet je alvast langer wachten, want hij is weg 
En Bertn is er ook niet onmiddelijk vrees ik 
Goeie keuze van verantwoordelijken 
| Originally posted by Push2005 Lol, zo nerveus ? ![]() |
hou misschien ook ergens bij wie in welke poule zat
zo kunt ge achteraf zien wie u "concurenten" waren en zo...
nu leest ge vb die reeks is goed, der zit 1 slechte bij of er zit 1 goeie bij, ma ge weet (voorlopig) als deelnemer totaal nie over wie het gaat. zou achteraf leuk zijn om terwijl ge uitslagen achteraf bekijkt nog es forum kunt herna lezen.
Euhm, als de uitslagen van de eerste rodne gepost worden vanavond komt daar vanzelfsprekend bij van wie de mixes waren die afgevallen zijn h�. Natuurlijk worden de namen van de dj's wiens mix doorgaat nog niet vrijgegeven, om duidelijke redenen. Maar na de 2de ronde worden er weeral 4 namen bekend gemaakt, en na de finale ook h� 
euh ja das wel waar ma stel dat ge de finale speelt weet ge niet in welke poule ge in eerste of 2 de ronde zat en weten die die afgevallen zijn niet wie hen uitgeschakeld heeft. kan achteraf misschien een troost zijn als ge ziet da ge eerste ronde nie hebt overleeft maar dat die 2 die door gaan wel de 2 finalisten waren... 
Ah, zo bedoelt ge 
Dat is redelijk makkelijk op te lossen denk ik. Alle mixes hebben nu een corresponderende letter gekregen, dus als al die letters gewoon behouden blijven doorheen de rest van de competitie (of ze worden hernoemd door BB, maar die houdt bij welke mix welke letter had in de 1ste ronde) kan de hele contest-tabel makkelijk gereconstrueerd worden als de contest afgelopen is.
| Originally posted by Tiger777 bah ja, al bij al, het gaat hem wel over 1 duvel �!! |

Amai da duurt !
| Originally posted by Real Amai da duurt ! |
Moet ik anders al een afvaller vrijgeven, die mix heeft zo een lage score dat de 2 ontbrekende resultaten die toch niet kunnen helpen
En anders nog 1,5u wachten
en nog wat langer tot Belgian Bonzai komt 
Ik wil t nu ook wel weten
Is t BTW de bedoeling dat de afvallende DJ's de volgende ronde jureren