TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
קבלו משהו מצחיק אחושילינג !! רק שימו ווליום ...
http://isd.usc.edu/~barney/Pics/romance.swf

| quote: |
| Originally posted by coby קבלו משהו מצחיק אחושילינג !! רק שימו ווליום ... http://isd.usc.edu/~barney/Pics/romance.swf |

| quote: |
| Originally posted by coby קבלו משהו מצחיק אחושילינג !! רק שימו ווליום ... http://isd.usc.edu/~barney/Pics/romance.swf |




| quote: |
| Originally posted by elad11 יו כוסרבקקקקקקקקקקקקקקקקק הלב שלי דופק כמו אני לא יודע מה..... חחחחחחח אני הולך לשלוח את זה לכמה אנשים....... ![]() |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter תהיה בריא אחי... ![]() זה לא מפחיד יותר מדי... גם פעם ראשונה שראיתי את זה לא הבהיל אותי בשיט... אולי זה רק אני אחד שלח לי את זה לפני כמה ימים ואני עושה לו אני מכיר את זה איך ההוא התבאס... |
http://www.joint.co.il/joint/funpic/pic49.php
חחחחחחחחחחחחחחח אדיר!!!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter http://www.joint.co.il/joint/funpic/pic49.php חחחחחחחחחחחחחחח אדיר!!!!!!!!!! |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike הינה אלונה במיוחד בשבילך : http://www.rathergood.com/moon_song/ אלה חמודים ! וגם שרים יפה יותר ! |
כמה שלא נעים ולא יפה לצחוק על כזה דבר יש כבר בדיחות שחורות על מה שקרה עם המעבורת
אז מצטער מי שזה פוגע בו...
מי היהודי הכי מפוזר בעולם?
אילן רמון
------------------------------------------
Nasa = Need Another Seven Astronauts
------------------------------------------
שמעתם מי נדלקה על אילן רמון?
האטמוספירה
------------------------------------------
ועוד אחת שעודד סיפר לי...
שמעתם שהאסטרונאוטים ניצלו??
הוסיפו את גנב הקולה מספר 3 ...
http://www.calls.up.co.il/
תורידו דווקא נחמד
הוא כמעט בוכה שם ...
איזה קרציה המזכירה של המנכ"ל אלוהים ...
אבל תאכל'ס נראה לי מספר 1+2 יותר טובים
לכל מי שיצא לו לשחק
Are you obssesed with Counter-Strike?
http://www.gotfrag.com/?node=comnews&id=524&x=
הרג אותי מצחוק
| quote: |
when you carry a knife to school just so you'll get there faster. |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כמה שלא נעים ולא יפה לצחוק על כזה דבר יש כבר בדיחות שחורות על מה שקרה עם המעבורת אז מצטער מי שזה פוגע בו... מי היהודי הכי מפוזר בעולם? אילן רמון ------------------------------------------ Nasa = Need Another Seven Astronauts ------------------------------------------ שמעתם מי נדלקה על אילן רמון? האטמוספירה ------------------------------------------ ועוד אחת שעודד סיפר לי... שמעתם שהאסטרונאוטים ניצלו?? |
| quote: |
| Originally posted by elad11 אחת ושלוש חזקוווווווווווווווווות |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter הנה עוד אחת... מה הקשר בין הנגב לטקסס? מכתש רמון ועוד אחת שחורה בלי קשר למקרה הזה... מה ההבדל בין יהודים לפיצה? פיצה לא צועקת שמכניסים אותה לתנור |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ לכל מי שיצא לו לשחק Are you obssesed with Counter-Strike? http://www.gotfrag.com/?node=comnews&id=524&x= הרג אותי מצחוק |
מורן !!
זה תשובה לאוגרים שלך
http://www.rathergood.com/independent_woman/
רוצה להיכשל בטסט? הנה 15 דרכים שיעזרו לך לעשות את זה בקלות:
1. הטסטר מבקש ממך לחנות? נזוף בו: "אומרים בבקשה".
2. צרח "לאאאא!" בכל פעם שהוא מבקש ממך לפנות שמאלה.
3. שאל בפרצוף מודאג: "הגז זה האמצעי, נכון נשמה?"
4. ספר לו שאתה מת לעשות סקס במהלך נהיגה.
5. התעקש לנסוע באמצע הכביש כי הפס הלבן מרגיע אותך.
6. ספר לו שבששת הטסטים הקודמים שלך, הטסטרים היו פי אלף יותר נחמדים.
7. שאל אותו אם זו העבודה שלו כי אין לו בגרות.
8. הבטח לו שאם הוא יעביר אותך, זה ישתלם לו, וקרוץ בסקסיות.
9. הוא מבקש ממך לא לעבור את התשעים? הרגע אותו: "זה בסדר אחי, אני מכיר את כל השוטרים באזור".
10. אותת עם דגל ישראל שהבאת מראש.
11. בכל פעם שיש אור אדום, השען אחורה את הכסא ובקש ממנו להעיר אותך כשיתחלף לירוק.
12. הוא מתלונן על הנהיגה שלך? התעצבן: "אוחח, שתוק כבר!"
13. סרב לפנות ימינה, כי "אני לא פשיסט!"
14. איים: "אם לא תעביר אותי אני יורה בעצמי, ואולי גם בך".
15. דרוס חתול, וצעק בשמחה: "איזה כיף לנו!!!".
זה מיועד בעיקר לטלי 
| quote: |
| Originally posted by Flotser מורן !! זה תשובה לאוגרים שלך http://www.rathergood.com/independent_woman/ |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter רוצה להיכשל בטסט? הנה 15 דרכים שיעזרו לך לעשות את זה בקלות: 1. הטסטר מבקש ממך לחנות? נזוף בו: "אומרים בבקשה". 2. צרח "לאאאא!" בכל פעם שהוא מבקש ממך לפנות שמאלה. 3. שאל בפרצוף מודאג: "הגז זה האמצעי, נכון נשמה?" 4. ספר לו שאתה מת לעשות סקס במהלך נהיגה. 5. התעקש לנסוע באמצע הכביש כי הפס הלבן מרגיע אותך. 6. ספר לו שבששת הטסטים הקודמים שלך, הטסטרים היו פי אלף יותר נחמדים. 7. שאל אותו אם זו העבודה שלו כי אין לו בגרות. 8. הבטח לו שאם הוא יעביר אותך, זה ישתלם לו, וקרוץ בסקסיות. 9. הוא מבקש ממך לא לעבור את התשעים? הרגע אותו: "זה בסדר אחי, אני מכיר את כל השוטרים באזור". 10. אותת עם דגל ישראל שהבאת מראש. 11. בכל פעם שיש אור אדום, השען אחורה את הכסא ובקש ממנו להעיר אותך כשיתחלף לירוק. 12. הוא מתלונן על הנהיגה שלך? התעצבן: "אוחח, שתוק כבר!" 13. סרב לפנות ימינה, כי "אני לא פשיסט!" 14. איים: "אם לא תעביר אותי אני יורה בעצמי, ואולי גם בך". 15. דרוס חתול, וצעק בשמחה: "איזה כיף לנו!!!". זה מיועד בעיקר לטלי |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter זה מיועד בעיקר לטלי |
- סתם משו חמוד (קצת מעפן) שקיבלתי
--
:שיעור בלוגיקה
:המרצה בשעור מבוא לתורת ההגיון מסביר לסטודנטים מהי לוגיקה
אם אלף זה לא בית
וגימל זה לא דלת
והא זה לא וו
אז המסקנה המתבקשת: זין זה לא חטא
.....
חחחחחח אהבתי
גם את של רועי
תלחצו פה
ליותר חרמנים שבינכם
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter תלחצו פה ליותר חרמנים שבינכם |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter תלחצו פה ליותר חרמנים שבינכם |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.