TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »

Posted by FCB_Fanatic on Apr-26-2008 12:34:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Volgt er hier eigenlijk iemand de competitie in het zaalvoetbal? Want daar was Belgi� de laatste jaren met Charleroi niet eens zo onverdienstelijk in op Europees niveau. En met de goeie resultaten van Antwerpen en Edegem is het voor een Antwerpenaar natuurlijk extra leuk om de komende playoffs te volgen. Ik hoop misschien een match mee te pikken, want dat voetbal is bij momenten echt oogstrelend. Vooral die flitsen van Karim Bali, waanzin (zie http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=8428 of http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=8199 of http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=8004 bijvoorbeeld)

dat ligt deraan wat ge met volgen bedoelt

ik heb wel weet van de goeie europese resultaten van Charleroi, maar de competitie volg ik al een tijdje niet meer zo intensief als vroeger

Posted by Devilex on Apr-26-2008 19:53:

Frutos maakt tegen STVV even drie goals op vijf minuten tijd.

STVV is nu samen met Brussels zeker van tweede klasse, Dender en Bergen redden zich. Het zal daar nog gezellig worden in tweede klasse (nu nog hopen dat Aalst overgaat).

Posted by FenixStyle on Apr-26-2008 22:16:

quote:
Originally posted by Devilex
Frutos maakt tegen STVV even drie goals op vijf minuten tijd.

STVV is nu samen met Brussels zeker van tweede klasse, Dender en Bergen redden zich. Het zal daar nog gezellig worden in tweede klasse (nu nog hopen dat Aalst overgaat).

Zelfs als Genksupporter moet ik zeggen dat ik STVV toch wel zal missen in eerste klasse.. Maarja, het was al jaren net ni�t, dus het moest ooit eens gebeuren natuurlijk..

Posted by Config on Apr-27-2008 01:47:

3 van de 4 goals van Anderlecht hadden wel afgekeurd moeten worden..

Posted by Devilex on Apr-27-2008 10:17:

STVV heeft me dit seizoen geen enkele keer kunnen overtuigen, die ploeg heeft nochtans meer in haar mars en had met wat goede wil zeker in eerste kunnen blijven.

Brussels dat is een andere zaak, na dit seizoen maakt Johan Vermeersch trouwens bekend of hij al dan niet blijft als voorzitter, als die vertrekt zou het daar nog sneller achteruit kunnen gaan en zie ik die ploeg op termijn nog in 3e spelen.

Posted by Config on Apr-27-2008 22:24:

ja mannekes , wat was dat men diene arbiter vandaag.. alles int nadeel van Club, en dan slaagt ie er nog in ook om Alcaraz te schorsen voor de eerste fout die hij maakt in de match, en dan nog geeneens een zware.. bah. Toch weer toevallig dat net nu alle scheidsrechterlijke dwalingen in het voordeel van Anderlecht zijn (3 goals die normaliter afgekeurd moesten worden) en alle andere dan net allemaal in het nadeel van Club.. Hopelijk volgende week geen match die beslist wordt door dergelijke scheidsrechterlijke blunders. Ik hoop het voor beide ploegen van harte.

Ook weer grappig om te zien dat men op tv weeral laat uitschijnen dat Club als het ware moeite zou gehad hebben met Roeselare.

Posted by Jasperovitsj on Apr-28-2008 10:49:

quote:
Originally posted by Config
3 van de 4 goals van Anderlecht hadden wel afgekeurd moeten worden..

True, toch een paar lijnrechterlijke dwalingen daar.

Posted by Gladius on Apr-28-2008 12:21:

Alcaraz zat wel neffe den bal, maar om daar nu geel voor te geven, hmm, dubieus. maar kom zeg: Devroe: "Ref heeft ons met opzet verzwakt"

Posted by FCB_Fanatic on Apr-28-2008 15:26:

quote:
Originally posted by Config
Ook weer grappig om te zien dat men op tv weeral laat uitschijnen dat Club als het ware moeite zou gehad hebben met Roeselare.

och, da's zeker niet de eerste keer ... heeft gewoon te maken met het amateurisme waarmee dit programma wordt gemaakt. Ze willen dat programma nog op een defitg uur uitzenden voor de kijkcijfers. Als ze dan vlug een samenvatting in elkaar moeten flatsen die aan kwaliteit te over laat, nemen ze dat er maar bij

en voor alle duidelijkheid, het zal heus niet enkel Club zijn die daar het slachtoffer van is. Maar ik kan het eigenlijk enkel met zekerheid van Club zeggen aangezien ik die ploeg nu net 'iets' beter opvolg als andere ploegen

Posted by Devilex on Apr-28-2008 15:32:

Ik vind Charleroi sinds de komst van Thereau ook wel sterk voor de dag komen eigenlijk.

Posted by Gladius on Apr-29-2008 07:57:

dat gedoe met die Olympische Spelen gaat nog wa worden. Wss sturen we een veredeld B-elftal naar ginder.
it's all about the dumdumdudududum

Posted by Devilex on Apr-29-2008 08:05:

Standard heeft groot gelijk, de voorrondes voor de Champions League zijn veel belangrijker dan de beste spelers mee te sturen met een incompetente Vandereycken.

Posted by FCB_Fanatic on Apr-29-2008 10:37:

quote:
Standard heeft groot gelijk, de voorrondes voor de Champions League zijn veel belangrijker dan de beste spelers mee te sturen met een incompetente Vandereycken.

het standpunt van Standard is zeker te begrijpen, maar zelfs met hun beste ploeg zie ik Standard zich nog niet eens plaatsen voor de CL. Niet vergeten dat ze geen enkel vorm van bescherming hebben en dat de kans dus �norm groot is dat ze tegen serieuze kleppers gaan uitkomen

Posted by Devilex on Apr-29-2008 11:04:

Ja als je met die gedachte aan de Champions League moet beginnen...

Posted by FCB_Fanatic on Apr-30-2008 10:20:

quote:
Ja als je met die gedachte aan de Champions League moet beginnen...

ik zeg helemaal niet dat ze met die gedachte moeten beginnen, da's gewoon mijn persoonlijke (realistische) mening.

Posted by Real on May-02-2008 10:29:

Onmiddelijk doorspoelen naar 0:50

Mirallas mag ook nog eens meesjotten in Frankrijk. Vier goals in twee matchen, en kijk maar eens wat een magistraal doelpunt!

Posted by Gladius on May-02-2008 10:54:

quote:
Originally posted by Real
Onmiddelijk doorspoelen naar 0:50

Mirallas mag ook nog eens meesjotten in Frankrijk. Vier goals in twee matchen, en kijk maar eens wat een magistraal doelpunt!

fucking hell man

Posted by christina on May-02-2008 11:18:

wij gaan naar doornik antwerp zondag, ol� ol� ol�, ti tidi tidi tidi

Posted by Glexx on May-04-2008 17:04:

Allez, Lierse kan alsnog eindronde spelen als we komen winnen op den Antwerp. Dat ga volgende week nog plezant worden!

Posted by Gladius on May-04-2008 18:06:

quote:
Originally posted by Glexx
Allez, Lierse kan alsnog eindronde spelen als we komen winnen op den Antwerp. Dat ga volgende week nog plezant worden!

Welkom in de hel van deurne-noord

Posted by christina on May-04-2008 18:55:

tiens, de terechte 2-0 overwinning van anderlecht is hier nog ni uitgebreid onderuit gehaald

Posted by Config on May-04-2008 19:23:

lijkt me dan ook logisch

en natuurlijk was die 2-0 overwinning terecht, het had eigenlijk wel nog veel meer moeten zijn. Club begon gewoon enorm zwak aan de match waarna de scheids besloot om er na 25 minuten al een eind aan te maken. Of Club nog beter zou gaan spelen zijn met 11 man is mij een raden, maar de overmacht van Anderlecht had toch nooit zo groot geweest.

Posted by Blue Sky 99 on May-04-2008 20:16:

quote:
Originally posted by Gladius
Welkom in de hel van deurne-noord

Antwaarp, Antwaarp, Lierse komt eraan! Lierse komt eraan! Lierse komt eraan!

REVENGE

Al moet gezegd worden dat beide clubs tekort komen voor de eindronde, laat staan om over te gaan naar eerste. Maar degene die deelneemt zal toch zowiezo tot favoriet gebombardeerd worden omwille van z'n geschiedenis en achterban ...

Posted by Progrez on May-04-2008 20:17:

quote:
Originally posted by Glexx

Lierse mag voor mijn part nog een jaar in 2e blijven. Die club heeft nog tijd genoeg om terug over te gaan.

Ik heb het daar ondertussen wel gezien. Een vijfde opeenvolgend jaar spelen tegen janneke en mieke die met wat geluk 25 man meepakken op verplaatsing. Nee bedankt.

Opnieuw uren onderweg zijn naar ronkende grootsteden als Hamme, Tubeke, Geel, Oostende of - vandaag nog - Doornik om dan toch weer een strontmatch te zien. Nee bedankt.

Voor het voetbal kom ik al lang niet meer, maar de frustratie zit hoog. Bij iedereen. Als het volgende week tegen Lierse opnieuw misloopt, zal het kot te klein zijn.

Posted by Blue Sky 99 on May-04-2008 20:22:

quote:
Originally posted by Progrez
Lierse mag voor mijn part nog een jaar in 2e blijven. Die club heeft nog tijd genoeg om terug over te gaan.

Ik heb het daar ondertussen wel gezien. Een vijfde opeenvolgend jaar spelen tegen janneke en mieke die met wat geluk 25 man meepakken op verplaatsing. Nee bedankt.

Opnieuw uren onderweg zijn naar ronkende grootsteden als Hamme, Tubeke, Geel, Oostende of - vandaag nog - Doornik om dan toch weer een strontmatch te zien. Nee bedankt.

Voor het voetbal kom ik al lang niet meer, maar de frustratie zit hoog. Bij iedereen. Als het volgende week tegen Lierse opnieuw misloopt, zal het kot te klein zijn.

Daar wil ik bij zijn

Ik begrijp uw frustratie. Zelf ben ik het al beu gezien na amper ��n seizoen. Maar ik vind niet dat we klaar zijn om al opnieuw over te gaan. En Antwerp is dat ook niet, al horen die meer in eerste thuis dan alle andere eidrondedeelnemers samen.

Als de competetie-logica gerespecteerd wordt gaat Tubeke op ��n been over. Maar willen die wel? En bovendien is elke eindronde onvoorspelbaar.

Nuja, elke kans om terug te gaan naar eerste moet je met twee handen grijpen. Zeker met de hervormingen in het achterhoofd. Maar eerst volgende week al eens winnen

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »