TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Volgt er hier eigenlijk iemand de competitie in het zaalvoetbal? Want daar was Belgi� de laatste jaren met Charleroi niet eens zo onverdienstelijk in op Europees niveau. En met de goeie resultaten van Antwerpen en Edegem is het voor een Antwerpenaar natuurlijk extra leuk om de komende playoffs te volgen. Ik hoop misschien een match mee te pikken, want dat voetbal is bij momenten echt oogstrelend. Vooral die flitsen van Karim Bali, waanzin (zie http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=8428 of http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=8199 of http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=8004 bijvoorbeeld) |
Frutos maakt tegen STVV even drie goals op vijf minuten tijd. 
STVV is nu samen met Brussels zeker van tweede klasse, Dender en Bergen redden zich. Het zal daar nog gezellig worden in tweede klasse (nu nog hopen dat Aalst overgaat).
| Originally posted by Devilex Frutos maakt tegen STVV even drie goals op vijf minuten tijd. ![]() STVV is nu samen met Brussels zeker van tweede klasse, Dender en Bergen redden zich. Het zal daar nog gezellig worden in tweede klasse (nu nog hopen dat Aalst overgaat). |
3 van de 4 goals van Anderlecht hadden wel afgekeurd moeten worden..
STVV heeft me dit seizoen geen enkele keer kunnen overtuigen, die ploeg heeft nochtans meer in haar mars en had met wat goede wil zeker in eerste kunnen blijven.
Brussels dat is een andere zaak, na dit seizoen maakt Johan Vermeersch trouwens bekend of hij al dan niet blijft als voorzitter, als die vertrekt zou het daar nog sneller achteruit kunnen gaan en zie ik die ploeg op termijn nog in 3e spelen.
ja mannekes , wat was dat men diene arbiter vandaag.. alles int nadeel van Club, en dan slaagt ie er nog in ook om Alcaraz te schorsen voor de eerste fout die hij maakt in de match, en dan nog geeneens een zware.. bah. Toch weer toevallig dat net nu alle scheidsrechterlijke dwalingen in het voordeel van Anderlecht zijn (3 goals die normaliter afgekeurd moesten worden) en alle andere dan net allemaal in het nadeel van Club.. Hopelijk volgende week geen match die beslist wordt door dergelijke scheidsrechterlijke blunders. Ik hoop het voor beide ploegen van harte.
Ook weer grappig om te zien dat men op tv weeral laat uitschijnen dat Club als het ware moeite zou gehad hebben met Roeselare. 
| Originally posted by Config 3 van de 4 goals van Anderlecht hadden wel afgekeurd moeten worden.. |
Alcaraz zat wel neffe den bal, maar om daar nu geel voor te geven, hmm, dubieus. maar kom zeg: Devroe: "Ref heeft ons met opzet verzwakt" 
| Originally posted by Config Ook weer grappig om te zien dat men op tv weeral laat uitschijnen dat Club als het ware moeite zou gehad hebben met Roeselare. |
Ik vind Charleroi sinds de komst van Thereau ook wel sterk voor de dag komen eigenlijk.
dat gedoe met die Olympische Spelen gaat nog wa worden. Wss sturen we een veredeld B-elftal naar ginder.
it's all about the dumdumdudududum 
Standard heeft groot gelijk, de voorrondes voor de Champions League zijn veel belangrijker dan de beste spelers mee te sturen met een incompetente Vandereycken.
| Originally posted by Devilex Standard heeft groot gelijk, de voorrondes voor de Champions League zijn veel belangrijker dan de beste spelers mee te sturen met een incompetente Vandereycken. |
Ja als je met die gedachte aan de Champions League moet beginnen...
| Originally posted by Devilex Ja als je met die gedachte aan de Champions League moet beginnen... |
Onmiddelijk doorspoelen naar 0:50
Mirallas mag ook nog eens meesjotten in Frankrijk. Vier goals in twee matchen, en kijk maar eens wat een magistraal doelpunt! 
| Originally posted by Real Onmiddelijk doorspoelen naar 0:50 Mirallas mag ook nog eens meesjotten in Frankrijk. Vier goals in twee matchen, en kijk maar eens wat een magistraal doelpunt! |
wij gaan naar doornik antwerp zondag, ol� ol� ol�, ti tidi tidi tidi![]()
Allez, Lierse kan alsnog eindronde spelen als we komen winnen op den Antwerp. Dat ga volgende week nog plezant worden! 
| Originally posted by Glexx Allez, Lierse kan alsnog eindronde spelen als we komen winnen op den Antwerp. Dat ga volgende week nog plezant worden! |
tiens, de terechte 2-0 overwinning van anderlecht is hier nog ni uitgebreid onderuit gehaald ![]()
lijkt me dan ook logisch 
en natuurlijk was die 2-0 overwinning terecht, het had eigenlijk wel nog veel meer moeten zijn. Club begon gewoon enorm zwak aan de match waarna de scheids besloot om er na 25 minuten al een eind aan te maken. Of Club nog beter zou gaan spelen zijn met 11 man is mij een raden, maar de overmacht van Anderlecht had toch nooit zo groot geweest.
| Originally posted by Gladius Welkom in de hel van deurne-noord |
| Originally posted by Glexx Allez, Lierse kan alsnog eindronde spelen als we komen winnen op den Antwerp. Dat ga volgende week nog plezant worden! |
| Originally posted by Progrez Lierse mag voor mijn part nog een jaar in 2e blijven. Die club heeft nog tijd genoeg om terug over te gaan. Ik heb het daar ondertussen wel gezien. Een vijfde opeenvolgend jaar spelen tegen janneke en mieke die met wat geluk 25 man meepakken op verplaatsing. Nee bedankt. Opnieuw uren onderweg zijn naar ronkende grootsteden als Hamme, Tubeke, Geel, Oostende of - vandaag nog - Doornik om dan toch weer een strontmatch te zien. Nee bedankt. Voor het voetbal kom ik al lang niet meer, maar de frustratie zit hoog. Bij iedereen. Als het volgende week tegen Lierse opnieuw misloopt, zal het kot te klein zijn. |