TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Talk
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 »


Posted by Ding Chavez on Sep-03-2005 16:30:

De vraag is vast al vaker gesteld maar dan stel ik hem nog maar een keertje; Wat is een goede platenzaak in Amsterdam voor Progressive?
Ik woon sinds kort in Amsterdam (randje Amsterdam dan ), dan ga ik donderdagavond eens rondkijken.


Posted by HiGH_NrG on Sep-03-2005 23:03:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
De vraag is vast al vaker gesteld maar dan stel ik hem nog maar een keertje; Wat is een goede platenzaak in Amsterdam voor Progressive?
Ik woon sinds kort in Amsterdam (randje Amsterdam dan ), dan ga ik donderdagavond eens rondkijken.


Toch niet in Uilenstede ofzo eh?


Posted by eieregooie on Sep-04-2005 01:13:

Volgens mij moeten ze bij Outland wel het een en ander hebben, maar die zaak is toch ook niet meer wat ie geweest is.


Posted by magrec on Sep-04-2005 08:08:

Bij outland hebben ze wel progressive ja, bij deep'n dance ook wel (aan de rozengracht) maar daar hebben ze vooral meer minimal en techno/tech-house.


Posted by Ding Chavez on Sep-04-2005 10:28:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Toch niet in Uilenstede ofzo eh?


Aan de rand van Diemen, in Velserpolder (nog net Amsterdam Zuid-Oost )


Posted by sndh on Sep-04-2005 10:45:

quote:
Originally posted by magrec
Bij outland hebben ze wel progressive ja, bij deep'n dance ook wel (aan de rozengracht) maar daar hebben ze vooral meer minimal en techno/tech-house.


bij deep'n dance heb ik nog nooit wat gevonden. Erg aardige gozer die me hielp, toen ik vroeg om progressive kreeg ik alleen minimal/tech van hem. was wel wat jammer, zag zelf gelukkig nog een Baroque plaat, anders was ik er met lege handen vandaan gegaan.m
Ik ga ook wel eens kijken bij Grooveconnection, daar hebben ze ook vaak wel wat toffe platen.


Posted by HiGH_NrG on Sep-04-2005 10:51:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Aan de rand van Diemen, in Velserpolder (nog net Amsterdam Zuid-Oost )


Is het wel een beetje wonen daar? Heb er niet zulke beste dingen over gehoord... Ik zou er zelf ook niet willen wonen denk ik.


Posted by magrec on Sep-04-2005 11:38:

quote:
Originally posted by sndh
bij deep'n dance heb ik nog nooit wat gevonden. Erg aardige gozer die me hielp, toen ik vroeg om progressive kreeg ik alleen minimal/tech van hem. was wel wat jammer, zag zelf gelukkig nog een Baroque plaat, anders was ik er met lege handen vandaan gegaan.m
Ik ga ook wel eens kijken bij Grooveconnection, daar hebben ze ook vaak wel wat toffe platen.


ja dat klopt wel, je moet wel goed zoeken maar ik heb er laatst toch nog zeker een paar leuke platen gevonden.


Posted by New Wave on Sep-04-2005 13:13:

Goeie zaak is het inderdaad. Ze hebben inderdaad zeer veel techno. ook veel spul wat bij andere dan al weg is.


Posted by Ding Chavez on Sep-04-2005 13:29:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Is het wel een beetje wonen daar? Heb er niet zulke beste dingen over gehoord... Ik zou er zelf ook niet willen wonen denk ik.


Er is goed te wonen hoor, zit in een rustige buurt. Kan m'n auto ook rustig voor de deur laten staan. Maar er zijn idd wat wijken in de buurt waar je beter niet kan komen 's avonds. Denk ook niet dat ik hier jaren zal wonen, moest snel een plek vinden voor m'n werk en nu vanaf hier weer verder kijken.

Bedankt voor de tips, zal eens gaan rondkijken vandeweek


Posted by New Wave on Sep-04-2005 16:16:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Er is goed te wonen hoor, zit in een rustige buurt. Kan m'n auto ook rustig voor de deur laten staan. Maar er zijn idd wat wijken in de buurt waar je beter niet kan komen 's avonds. Denk ook niet dat ik hier jaren zal wonen, moest snel een plek vinden voor m'n werk en nu vanaf hier weer verder kijken.

Bedankt voor de tips, zal eens gaan rondkijken vandeweek


Zeg het effe wanneer je er uit gaat, ik zoek nog wat in de buurt van Amsterdam .


Posted by Endless_Trance on Sep-08-2005 15:16:

Nu we toch bezig zijn met woningaanbod.

Ik weet nog wel een leuke wonning te koop. In uithoorn vlak bij Amsterdam. Is zeer goed te woning al zeg ik et zelf.

zie voor meer info op

Uithoorn - Melde 46


Posted by New Wave on Sep-08-2005 18:58:

Zo hoog rijkt mijn hypotheek niet. Ziet er wel keurig uit. Het liefst woon ik in Uithoorn, ligt precies tussen Amsterdam en Hilversum. Ideale plek voor mij maar moeilijk om tussen te komen.
Maatje van mij heeft net een appartementje inb uithoorn langs de N201. Hij heeft er 4 jaar op moeten wachten....brrr


Posted by Little Theseus on Sep-11-2005 16:23:

quote:
Originally posted by Endless_Trance
Nu we toch bezig zijn met woningaanbod.

Ik weet nog wel een leuke wonning te koop. In uithoorn vlak bij Amsterdam. Is zeer goed te woning al zeg ik et zelf.

zie voor meer info op

Uithoorn - Melde 46


Prima huisje, er wonen veel allochtonen in die wijk, maar tis een leuke buurt Uithoorn is een leuk dorp, kom maar is langs in de 1!

Oja, dj talk, ik kan het niet laten even te zeggen dat ik gisteren na een flutoptreden van Spacekees draaide en de tent weer op zn kop zette, genieten!


Posted by MennoB on Nov-19-2005 13:23:

Ik heb het probleempje al een tijdje, maar begin me er nu toch echt aan te ergeren!!

Als ik op mijn mengpaneel de 'low' helemaal dichtdraai dan hoor je nog steeds de bas. Hij doet dit overiggens alleen aan de linker kant, want als ik dan naar de ledjes kijk, zie ik dat hij rechts wel de bas eruit haalt, maar aan de linkerkant niet. Als ik de draaiknop vastpak, dan haalt hij de bas wel uit de linkerkant. En dat is lastig mixen als je steeds die knop vast moet houden tijdens het mixen!!

Weet iemand of ik dit probleem kan oplossen d.m.v. een grote schoonmaak van mijn mengpaneel, of is hij toch echt stuk? Het gaat hier om een Gemini PS-626i en is al ruim 3 jaar oud.


Posted by ZZandirt on Nov-19-2005 13:34:

quote:
Originally posted by MennoB
Ik heb het probleempje al een tijdje, maar begin me er nu toch echt aan te ergeren!!

Als ik op mijn mengpaneel de 'low' helemaal dichtdraai dan hoor je nog steeds de bas. Hij doet dit overiggens alleen aan de linker kant, want als ik dan naar de ledjes kijk, zie ik dat hij rechts wel de bas eruit haalt, maar aan de linkerkant niet. Als ik de draaiknop vastpak, dan haalt hij de bas wel uit de linkerkant. En dat is lastig mixen als je steeds die knop vast moet houden tijdens het mixen!!

Weet iemand of ik dit probleem kan oplossen d.m.v. een grote schoonmaak van mijn mengpaneel, of is hij toch echt stuk? Het gaat hier om een Gemini PS-626i en is al ruim 3 jaar oud.


ik ben geen electronicaspecialist, maar dit klinkt als een slecht contakt. openhalen, schoonblazen en smeren (ketakspree in dit geval), die handel. relatief weinig werk, en kan �berhaupt geen kwaad...


merk en type? wellicht hebben anderen dit probleem ook.

good luck!


Posted by MennoB on Nov-19-2005 15:22:

Okee bedankt.. Ja een keer openmaken en schoonblazen kan geen kwaad. Zal eens kijken of dat werkt


Posted by eieregooie on Nov-19-2005 19:26:

idd contactjes... Gemini's staan erom bekend dat ze snel dit soort kuren gaan vertonen... Of t makkelijk te verhelpen is weet ik niet...


Posted by MennoB on Nov-20-2005 12:41:

Heb hem gisteren dus open gemaakt en een beetje uitgeblazen, want hij was toch wel wat stoffig van binnen. Toen ik hem weer in elkaar had zitten had hij nog steeds dat probleem. Maar nu maar af en toe! Ook was het geluid een stuk anders, helderder ofzo. Dus denk wel dat hij toe is aan een grote schoonmaakbeurt. Van de week nog maar een keer openmaken en dan met een compressortje schoonmaken. En wat voor spray is dat ZZandirt?


Posted by ZZandirt on Nov-20-2005 16:48:

nogmaals, ben geen techneut. (voordat je op mijn advies, deskundig je mengpaneel molesteert..:-))

laat je maar ff informeren bij een electronicazaak. maar je kan het beste 2 dingen kopen:
1 busje perslucht, met slangetje. (blaast erg precies...is prettig)
2 busje contactspray, alhoewel ik niet zekerweet of dat wel gezond is....

en als die draaiknop zo'n moertje heeft, waarmee je hem aan de deksel (=bovenkant) vastzet (lijkt me wel) dan die ook ff natrekken met een steeksleutel. etc etc.

als het nu al je probleem half oplost, dan ben je op de goede weg.


Posted by ZZandirt on Nov-20-2005 16:51:

quote:
Originally posted by MennoB
compressortje schoonmaken.


beter van niet... voordat je het weet blaas je de helft van alle solderingen los.. compressortje gaar al snel te hard.. tenzij je een speciaal mondstukje hebt, dat je goed kan doseren.

buzzie perslucht kost een knaak ofzo, dat zijn de kosten niet.


Posted by Bailey on Dec-12-2005 11:42:

Welke software gebruiken jullie om je sets op te nemen? Ik gebruik Soundcapture, maar wil eens wat anders proberen. Tnx


Posted by TranceFool on Dec-12-2005 11:46:

quote:
Originally posted by Bailey
Welke software gebruiken jullie om je sets op te nemen? Ik gebruik Soundcapture, maar wil eens wat anders proberen. Tnx

Cooledit Pro is ideaal vind ik.


Posted by MennoB on Dec-12-2005 12:01:

In mijn Nero sorfware zit ook een opneem programmatje.. Gebruik dat om op te nemen en gebruik daarna Razorlame om de .wav naar .mp3 om te zetten. Werk goed, moet ik zeggen..


Posted by Cyberjoi on Dec-12-2005 14:19:

Ik sla vanaf Nero Wave editor mijn mix meteen op in MP3pro (een uur wordt ongeveer 35 mb kwaliteit blijft hoog, vergelijkbaar met 128 kbs)

BTW is het altijd grappig om mixen te horen van 2 jaar geleden!


Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.