TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 »
| quote: |
| Originally posted by jofawe hon måste ju vara 10 år äldre än dig! |
| Originally posted by jofawe hon måste ju vara 10 år äldre än dig! |
Teens !
<3
En partybild från Monday Bar-kryssningen med Armin Van Buuren. 
Och en lite mer seriös bild. 
Så nu har jag bidragit. 
Var på sittning igår där det var ghetto-tema. Det var bara att åka iväg och inhandla sig en massa bling bling, fram med babypudret och sen var det rock & roll 

Hahahaha, fy fan vicken klockren klocka (och kostym i allmänhet) 
Laszlo .. du klär ju rätt bra som en bling bling getto kille 
| Originally posted by jofawe Laszlo .. du klär ju rätt bra som en bling bling getto kille |
gillar den feta klockan, så flava flav så att det är perfekt
YYYEEEAAAAAHHHHHH BBBOOOOOOYYYYYYIIIIII
FLAVVAAA FLAAAVVV

Ny men liten och jävligt dåligt.
Här är en från när jag vann våran lokala pokertävling. Jag har grymt tjock hår så när jag inte har något vax i ser det ut som ett n*ger afro 
Originally posted by hustler Ny men liten och jävligt dåligt. Här är en från när jag vann våran lokala pokertävling. Jag har grymt tjock hår så när jag inte har något vax i ser det ut som ett n*ger afro |
| Originally posted by jofawe du är inte LITE lik Johnny Knoxwille.. |
..Påminner lite om Mike Skinner på den övre ..
oi oi at street level !
| Originally posted by Braxen ..Påminner lite om Mike Skinner på den övre .. oi oi at street level ! |
| Kids on whizz, darlin's on charlie, we've all come together for this party |

Här är jag hög, men inte för att jag har rökt på 

moi, jody wisternoff (och en kille som jag talade med utanför moatje, men kommer inteihåg hans namn)
(vinylen jag håller är way out west - ajare)
Fett me cred-creddillicreddcredd 
Nä men fan coolt ! 
käkar du fluortabletter? 
Jag och en kompis på nyårsafton
Darude!!1!12
(inte helt nykter men ganska excited (jag alltså
))
"Köttpirågfighten" :: En vecka tidigare hade vi varit och festat, och efter det var vi hungriga, så vi gick o äta lite. Danne (på bilden) bestämde sej att han inte vill ha sin hamburgarbiff, så han satte den i Päivis köttpiråg. Hon ville inte ha den så hon slänge tillbaka den. Sen försökte han ge den åt Christina (på bilden), men hon är vegetarian, så jag tog den till min hamburgare (mmmm dubbelbiff
). På nåt sätt lyckades jag ännu tappa biffen i min dricka, så den var med om en hel del. När bilden togs var vi igen på fest, lite onyktra, och började diskutera vad som egentligen hände med den 
Lite senare kom vi med Christina på att i sommar ska vi göra en film; Biff: The Movie (based on a true story) som ska handla just om vad som hände med biffen.. (Ja, vi har humor) 
| Originally posted by X-scream käkar du fluortabletter? |
Fluortabletter e goa, men mina är slut
| Originally posted by X-scream käkar du fluortabletter? |
Jag i mitt esse