TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 »
Börjar jobba om exakt 4h 3min...
Har druckit några bärs med polarna och snackat om livet i allmänhet 
Mina polare har det bra som antingen börjar sent imorgon (idag) eller är arbetslösa...jävla råttor 
ja själv kom man just hem från jobbet 
Åker till jobbet om 15 min... känns lagom kul 
Ahh, alltid lika kul att åka hemåt med morgontrafiken, för att sedan komma hem precis när resten av familien sätter sig vid frukostbordet.
Det bidrar även till en sund dagsrytm, nu när jag har några få lediga dagar framöver 
för att jag ska vända dygnet... tänkte att istället för att sova mellan 01-06 så ska jag sova mellan 04-12
snart påsklov, om man nu kan kalla det påsklov när det är självstudier som gäller...
Kom just hem, ståt å lirat vinyl ikväll
Kul men de gick inte lika bra som sist... fast sista mixen satt som en smäck, e väl sista som räknas va 
| quote: |
| Originally posted by DjAviander Nästa gång får du väl säga till i förväg då InterCity! |
jag ska jobba imorgon ... suck. eller.. senare idag.
har varit ute.. lagom skoj kväll.
Bruden man raggat på i sju månader står å hånglar med min kompis.. hmm. what to do, what to do.
Det enda roliga med denna kvällen är att jag träffade en sen länge glömd vän från Norge helt plötsligt.
Suck.. ta mig härifrån!
skulle blivit en hemmakväll för det går ett par bra filmer på TV, men så ringde en polare o sa nåt om en fest... ja varför inte 
sitter bara å stirrar på skrämen å endå går man inte å lägger sig, blir så arg på mig själv..*grrr*

kom hem från krogen nu, gjort mig ett par korv m. bröd 
Roligt att gå upp 08.00....NOT!
*Gäsp* Somnade framför TVn runt 11:30 tror jag... vaknade just, dags att smyga ner i sängen istället 
Roligt att gå upp 07:40.... NOT !
Jag har lagd mig den smidiga tiden runt 5-6 snåret senaste dagarna. Men vafan, har man lov så har man. 
klockan är 21.20 och jag funderar på vad fan jag gör uppe! är så jävulskt trött =/
jahopp..så e man fast här igen
suck, behöver nån som ser till ja kommer i säng i tid varje kväll...nu kommer man sova bort halva dan imorrn me
![]()
Jag är hur trött som helst på dagen och så är man pigg som bara den på natten..
Undrar om det hjälper att dunka skallen i väggen 
| Originally posted by November Jag är hur trött som helst på dagen och så är man pigg som bara den på natten.. Undrar om det hjälper att dunka skallen i väggen |
typiskt att man ska va pigg när man inte borde va de..
*dunkar skallen i väggen*
SHITE
Det gjorde ju ont ju
Se... nu börjar man bli lagom fånig också ..
halv 2 och siter här fortf och ska upp 9
va tänkt så iaf
och jag är sjuk så jag ska inte upp.. siktar på att börja jobba på fredag.
Laddar hem Snutarna på dvd nu .. ska bli kultigt.
Råkade nog väcka hela huset innan, skulle testa en nybränd skiva.. så hade jag glömt skruva ner ljudet på stereon, så det drog på av bara fan ... skivan hette "Svenska Kareoke Klassiker" 
| Originally posted by fe_maLe halv 2 och siter här fortf och ska upp 9 va tänkt så iaf |
Pubrunda på chalmers ikväll. Astrofysik kl. 08.00 imorgon (nja, snarare idag). Får se hur det går.
Men det var kul. Några äldre studenter kom på den utmärkta idéen att använda flytande kväve från en av deras labbar till att bygga "kvävebomber". Mycket skoj 
fick lite stolar av Sipo för en stund sedan... jag satte ut dem på balkongen, satte mig i en av dem och somnade!!!!! blev väckt av en fågel nyss 
nu blir jag säkert förkyld
Nu sitter jag här igen å grubblar..
*suck*
Måste faktiskt gå å lägga mig..
Vilket jag gjort tre gånger tom..
Men utav ngn anledning måste jag gå upp 
Ska verkligen inte lyssna på musik att somna in till..
Har insett det nu att jag på ngt sätt "håller mig vaken" för att få höra nästa låt... och nästa och bara nästa efter det..
E jag skadad eller vad
Nee.. vill sova nu 
kan/vill inte sova... vet inte värför
har lust att producera en ny låt t.o.m.