TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 »
| quote: |
| Originally posted by Aur�lie Fuck ID&T kan het toch echt ni maken met dit weer geen vestiaire te installeren. Das goed om een longontsteking op te doen na zon nacht te staan zwete |

Ik ben redelijk teleurgesteld.
Marko kon mij op bepaalde momenten echt wel bekoren, beter dan ik verwacht had.
Junior Jack vond ik dan weer echt helemaal niks, ware het niet van Vitalic - La Rock had ik er helemaal niks aan gevonden.
Dan Armin, wat een teleurstelling
Hij opende met Love Theme Dusk en daarna Around You. Ik dacht direct dat dit 2 uur zweven ging worden, maar niks van. Hij is daarna heel fluffy gaan draaien, en de enige moment dat ik me nog es heb kunnen laten gaan was op de Santiago Nino remix van Language. 2 verschillende remixes van Adagio in 1 set
Veeeeeel meer van verwacht. Niet eens Massive Motion 
Marco V kan ik nietveel over zeggen, kheb er nietveel van gehoord. We waren toen wat gaan uitrusten.
En Elof vond ik nog de beste van de avond, hoewel hij niet echt lang mocht draaien. Say Hello, hele avond op zitten wachten
Het thema was hetzelfde van Nederland vorig jaar. Zwak hoor ID&T.
Misschien volgende keer teruggaan, maar dan toch zeker op zijn minst wachten van een ticket te kopen tot de line-up er is.
| Originally posted by Push2005 Ik vond Armin best wel lekker. Zijn openingstrack zou ik trouwens graag eens kennen ik vond hem speciaal. Elof speelde te mainstream trance vond ik, weinig dat je echt uit je dak kon gaan. Overall was hij wel ok. En Born Slippy is leuke afluiter !!! |
| Originally posted by Magistrate kben echt verschoten van Armin, die heeft denk ik echt zijn best gedaan om zo hard te draaien, echt zalige set van die man, niet te vergelijken met asot, strange world = pure zaligheid, nirvana was wel weird.. volledige armin tracklist volgt nog Marco V was op zich niet slecht, maar naar het einde toe toch wel saai, caf� del mar was wel zalig, kippevel en kvond eigenlijk dat Elof wat te veel show gaf in vergelijking met wat zijn muziek waard was, begon wel goed maar vanaf de helft waren het al zo'n laffe trancers, nauwelijks bass zelfs, enja born slippy was gewoon een tool om ons toch wat mee te krijgen, nuja zo slecht was ie ook niet |
| Originally posted by ScuL Hoe was 't met het bezoekeraantal.. uitverkocht? Voor degenen die erwaren.. doe 'ns een schatting |

Armin van Buuren Live at Sensation White Belgium 16-04-05
1 Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix)
2 Motorcycle - Around You (Old Demo Mix)
3 Blank & Jones ft. Bobo - Perfect Silence (E-Craig's 212 Mix)
4 ID
5 DJ Ti�sto - Adagio For Strings (Danjo & Styles Remix)
6 Fred Baker vs. Keyboard Kids - All Of Us (Fred Baker Remix)
7 Armin vs. M.I.K.E. pres. Electric Movement - Pound
8 ID
9 Marcos - Cosmic String (Original Mix)
10 Fred Baker - La Part des Anges
11 Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
12 Kay D. Smith & Marc Tall pres. Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix)
13 ID
14 ID
15 Push - Strange World
16 Nirvana - Smells Like Teen Spirit (BK Bootleg)
die ID's zitten wsl wel in zen laatste ASOTS, maar ik zal me daar niet mee gaan bezighouden, kheb enkel die genoteerd die ik uit parate kennis ken
enja, massive motion ontbrak wel ja, kverwachtte die echt wel
Ik vond het uiteindelijk wel een tof feesje. Vooral de show en het decor was mooi, zeker als je vanop het podium naar de witte massa keek. Marko heb ik niet meer gezien (kmoest buiten wachten op mijn ticket
). Junior Jack & Kid Creme waren wel ok, beter dan ik had verwacht. Armin was nie slecht, een paar hele goeie nummers (Around You, Communication, strange world, la part des anges, ..). Marco V was weer iets te stevig voor mij, maar op zich wel goed. Elof verraste mij wel. Hij heeft zeker getoond dat hij Sensation-waardig is
. Maar tis wel zoals iedereen zegt; de sfeer was nog het beste tijdens de megamix, tijdens die hele oude nummers die in belgie zo populair waren. Voor de rest was het publiek heel rustig, tijdens armin zn set heb ik maar weinig handen in de lucht gezien. Er waren dan ook nie zo heel veel kippevel-momenten. Maar ik heb me wel geamuseerd. Kheb den dries en desperatos gezien, maar twas bijna onmogelijk om iemand te kunnen vinden daar.
Kweet nog nie of ik volgend jaar ga gaan, enkel met een paar nieuwe namen in de line-up denk ik.
| Originally posted by Magistrate 13 ID |
| Originally posted by Bomar Maar tis wel zoals iedereen zegt; de sfeer was nog het beste tijdens de megamix, tijdens die hele oude nummers die in belgie zo populair waren. |
Zeer geslaagd feest! 
Elof draaide ook Kindred Spirits (icone remix)
straks report
| Originally posted by FredNova Elof draaide ook Kindred Spirits (icone remix) |
| Originally posted by Push2005 Ik baal er wel van dat ze zo'n commerci�le deuntjes als Jordan & Baker - Explode Junk Projekt - Control Faithless - Insomnia |
| Originally posted by FredNova Zeer geslaagd feest! ![]() Elof draaide ook Kindred Spirits (icone remix) straks report |
mmmmh, de meningen zijn blijbaar erg verdeeld zie ik, maar toch goed dat iedereen zich over het algemeen wel geamuseerd heeft. Inderdaad cool van Elof, doet ie goed !
| Originally posted by DeSpErAtOs-X vo kwaliteitsmuziek moede ma naar beta party kome |
Kheb me onnoemelijk veel keer meer vermaakt 2 weken geleden als gisteren.
JJ & KC vond ik redelijk goed, hebben een paar nummers gespeeld waarvan ik niet gedacht had dat ze die zouden spelen. Eens een paar setjes van dl'en om te zien of ze die in het buitenland ook spelen of
dat ze zich een beetje hebben aangepast.
Megamix: Nummerkeuze was wel goed, maar de show er omheen viel me wat tegen ivm Amsterdam (vlammen, vuurwerk,lazershow).
Armin Van Buuren: OK, zeker niet een van zijn beter sets.
Marco V: Beste van de avond voor mij.
DJ Elof: Iets beter dan anders, maar niet genoeg om mijn mening te doen herzien.
Decoratie was dezelfde als in Amsterdam verleden jaar,dus niets verrassend voor mensen zoals mij die er geweest waren.
Sportpaleis was wel redelijk onherkenbaar in vergelijking met andere events daar.
ik vind het wel straf dat er het meest ambiance was met die deuntjes uit de megamix die al jarenlang grijsgedraaid geweest zijn. dat zegt niks over de dj's, maar wel over het belgisch dance-publiek...
| Originally posted by FredNova Zeer geslaagd feest! ![]() Elof draaide ook Kindred Spirits (icone remix) straks report |
amai
Ik vond Armin zijn set wel heel goed.
Wat verwachten jullie dan? (soit, Airwave heeft het nog eens gezegd in een ander topic)
Als dat feest gisteren niet goed was, dan kan je met niets meer tevreden vrees ik.
Originally posted by TOR amaien Armin.. verwondert me eigenlijk niet; die is op een paar maanden tijd al zijn energie kwijtgespeeld. ben toch blij dat ik beslist heb niet te gaan, als ik alles hier zo lees. |
)
Het was een echte ervaring om op Sensation te mogen draaien. Het geeft een ongelooflijke kick om voor zoveel mensen (in dezelfde outfit) je visie op muziek te mogen brengen. Ik was vrij vroeg aanwezig in het Sportpaleis om de sets van Junior Jack & Kid Creme, Armin van Buuren en Marco V mee te pikken.
Toen ik thuis mijn platenkoffer samenstelde hield ik rekening met de andere dj's. Ik kon vrij goed voorspellen dat Armin veel nieuwe trance zou draaien en dat Marco V redelijk stevig zou gaan. Overnemen van deze grootheid zou een titanenwerk zijn. Ik hield er ook rekening mee dat de meeste bezoekers reeds vroeg in het Sportpaleis aanwezig zouden zijn en dat tegen 5.30 AM de vermoeidheidsverschijnselen al zouden optreden. Daarom heb ik bewust gekozen om afterclub & uplifting trance te draaien, met ook enkele nummertjes deep trance. Ik startte met mijn eigen nummer, dat binnenkort uitkomt, wat toch een stevige trancer is. Ik vond het de ideale overgang van Marco V naar mijn set. Ik ging daarna wat dieper, zeker met Deep Dish - Say hello (maar geef dit nummer nog even tijd, dit wordt een echte bom!) om in het tweede deel van mijn set over te gaan naar terug wat nieuwe uplifting trance. Als afsluiter koos ik voor YDR - Born slippy en wie nog aanwezig was heeft duidelijk gezien dat ik dit een super feestnummer vind. Jaja, als ik muziek mag draaien die ik zelf super vind dan ben ik redelijk enthousiast. Getuige hiervan dat ik met sommige platen gewoon stond mee te zingen (*bloos*) en vaak uitbundig achter de draaitafels stond.
Als ik de berichten op forums lees krijg ik altijd de indruk dat de clubbers nog nooit zo verdeeld zijn over muziek. Tot een paar jaar geleden had je clubbers die ��n stijl of ��n richting kozen. Indien ik zou proberen om voor iedereen goed te doen dan zou ik commerci�le retro trance tot deep underground progressieve techno moeten gedraaid hebben.
Mijn menig over Sensation is het volgende: er is een variatie gebracht van verschillende stijlen. Iedereen kwam wel ergens aan zijn trekken qua 'zijn' voorkeur van muziek. Beetje openstaan voor andere stijlen of muziekrichtingen en je had een super avond.
Het enige minpuntje was het geluid. Door controle werd het geluid tijdens Armin z'n set serieus naar beneden getrokken, van 107dB naar 90dB. Ik heb me laten vertellen dat tijdens mijn set het geluid nog stiller werd. Maar dit is iets waar de organisatie uiteraard niets kan aandoen, dat is de Belgische wetgeving die nachtlawaai bepaalt.
Hierbij mijn playlist:
DJ ELOF @ ID&T SENSATION WHITE EDITION (16/04/2005)
01. DJ Elof presents E-Love - Vrantique (original mix)
02. Ernesto vs Bastian - Darkside of the moon (original mix)
03. Starsign - Taurus (original mix)
04. Petibonum - Once upon a time (original mix)
05. Active Sight - Tears of joy (original mix)
06. Deep Dish - Say hello (original extended)
07. Michael Forzza - Kahana (original mix)
08. Airwave - Intoxicated (original mix)
09. Kindred Spirits - Plus ultra (Icone remix)
10. Sophie Sugar - Call of tomorrow (original mix)
11. Yves Deruyter - Born slippy (original vocal mix)
P.S. Big thank you aan de fotografen van dienst, er zijn werkelijk fenomenale foto's getrokken. Ik ben werkelijk onder de indruk.
| Originally posted by FredNova Wat verwachten jullie dan? |

| Originally posted by Push2005 Armin is zijn energie helemaal niet kwijtgespeeld. Noem jij tracks zoals communication, cosmictring, strange world & praiseworthy tunes energieloos ?!? Volgens mij was hij toch nog steeds de DJ die het meest ambiance in de crowd veroorzaakte tijdens de nacht. Ik kwam speciaal voor Armin en ik ben helemaal niet teleurgesteld. Ik ben zelfs blij dat hij niet alleen ASOT tracks heeft gespeeld, want die beginnen pas saai te worden. ( off-topic: zieje TOR, ik post eens iets ) |

| Originally posted by TOR ik weet alleen dat het niet de eerste keer zou zijn dat alle energie wegvalt als Armin opkomt |
| Originally posted by dj Elof Als ik de berichten op forums lees krijg ik altijd de indruk dat de clubbers nog nooit zo verdeeld zijn over muziek. Tot een paar jaar geleden had je clubbers die ��n stijl of ��n richting kozen. Indien ik zou proberen om voor iedereen goed te doen dan zou ik commerci�le retro trance tot deep underground progressieve techno moeten gedraaid hebben. |
)de moeite deed om te luisteren naar wat er gedraaid werd. Iets dat imo altijd positief is.