TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
| quote: |
| Originally posted by Buoyant met zo een instelling komt ge der wel, toppie |
Hier zijn een paar foto's en filmpjes getrokken en opgenomen door Jennifer en mij :
Foto's
Filmpje 1 (2.19mb groot, 00:30 lang)
Filmpje 2 (2.35mb groot, 00:29 lang) <- tijdens Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG Remix)
Filmpje 3 (3.24mb groot, 00:41 lang) <- tijdens het hoogtepunt van Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG Remix)
Filmpje 4 (8.11mb groot, 01:46 lang) <- tijdens Cern - The Message, sorry, ik kon niet stilstaan 
Filmpje 5 (1.46mb groot, 00:17 lang) <- Giesber die zich volledig geeft op Paul Van Dyk - For An Angel, spijtig dat het nogal donker is
| Originally posted by Buoyant mmmh, die heb ik dus ook gemist blijkbaar? ![]() Sta je ergens op de foto Lizzy? |
| Originally posted by CygnusX Spijtig, hier is een foto van haar : |
leuke fotos en filmpjes! die filmpjes zijn te gek
Thanks TatanaGirl & CygnusX!
| Originally posted by Zehra die filmpjes zijn te gek Thanks TatanaGirl & CygnusX! |
geven de sfeer heel goe weer, nice
Coole foto's ja, mercikes
| Originally posted by Pumaz En wie is dat weer rechts? |
| Originally posted by Buoyant Coole foto's ja, mercikes dat is mijn middelvinger, speciaal voor jou ! |
Ja, ik was dus ook 1 van die nieuwe gezichten. De set van 3 tot 4:30 was gewoon SUBLIEM. 1 van de beste sets die ik ooit gehoord heb!
Ik was 1 van de vrienden van Hydra (met witte T-shirt, constant aan het shaken)
Waar blijven die setjes zou ik zo zeggen?
| Originally posted by Pumaz En wie is dat weer rechts? |
| Originally posted by TOR Pheatus? |
hoor ik mijn naam hier ergens
nice pics en videos trouwens!
trouwens Zehra, uw zusje staat verrassend veel op foto's 
ondertussen is ze toch iets wat meer trance-minded geworden zeker? Ofniet?
sjieke foto's en filmkes
wanneer is v3 nu? 
OMG ik zie die filmkes nu pas, heeeeeeeeerlijke stukjes.
Maar ik moet er volgende keer toch maar rekening mee houden dat benny de rec functie kan opzetten (zie filmke 3), ik dacht dat hij gewoon foto's aan het trekken was. Hoe hard kunt ge uzelf geven, shit man wat confronterend om zoiets te zien

Nog geen nieuws van de setjes?? Ik wil de BETA V2 party herbeleven tijdens mijn ritten naar 't werk 
Krijg er echt kiekevel van :/
| Originally posted by Kaidreas 4.ow man derya de zus van zehra, met haar wil ik wel eens dingen die die de joden niet echt koosjer zouden noemen! |

Tis inderdaad een scheur maar der waren der wel meer ! 
| Originally posted by Syco Nog geen nieuws van de setjes?? Ik wil de BETA V2 party herbeleven tijdens mijn ritten naar 't werk |

Uploaden op newsgroup ofzo? Dan heb je geen probleem met BW.
Had ik inderdaad niet bij stilgestaan, te enthousiast enzo
ff denken of ik hierbij zou kunnen helpen.
^ik heb nog altijd zo een 100 Mb ter beschikking
| Originally posted by Buoyant ^ik heb nog altijd zo een 100 Mb ter beschikking |
setjes op mp3 cd zetten, degene die de originele bezit stuurt ze naar 2 mensen, die sturen op hun beurt ook kopietjes naar naar 2 mensen enzovoort...
| Originally posted by djcresto setjes op mp3 cd zetten, degene die de originele bezit stuurt ze naar 2 mensen, die sturen op hun beurt ook kopietjes naar naar 2 mensen enzovoort... |
| Originally posted by BZRK Plaats is voor mij ook nie zo een probleem, maar bandbreedte. Hoeveel man gaat da zo nie downloaden en hoe groot zijn die sets? |
| Originally posted by Buoyant en ik heb onbeperkte bandbreedte |