TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »

Posted by Remy D on Sep-06-2005 08:52:

bedankt voor de Sasha set.

Posted by Partyhardy! on Sep-06-2005 10:21:

ff offtopic: weet iemand hoe je dat fade in en fade out uit kunt zetten in winamp? dus als ik zap in een liveset hij niet eerst stil valt...

Posted by Disney on Sep-06-2005 10:43:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ff offtopic: weet iemand hoe je dat fade in en fade out uit kunt zetten in winamp? dus als ik zap in een liveset hij niet eerst stil valt...

Ctrl + P --> Plug-ins --> Output --> DirectSound output --> Fading

Posted by Tim81 on Sep-06-2005 11:25:

Waarschijnlijk heeft iedereen die deze thread bekijkt het al op Groovecollection-board gelezen, maar toch...

quote:

31-12-2005 - Panama

Eindelijk een geweldig NYE feest in Nederland....
Net van de Deep Dish site geplukt
KLIK

Posted by Partyhardy! on Sep-06-2005 12:05:

quote:
Originally posted by Disney
Ctrl + P --> Plug-ins --> Output --> DirectSound output --> Fading

Thanks man!

Posted by Kelderman on Sep-06-2005 13:33:

Bedankt voor de set van Fanciulli & Mojo

Posted by Jakhira on Sep-06-2005 14:41:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Nic Fanciulli & Paolo Mojo - Live @ Fandango 2nd Birthday Turnmills, London (02-09-2005)

http://s37.yousendit.com/d.aspx? id=3AA057HA8DC8P2NSFJWNW51ZVZ

het beginnetje op de tlist is gedaan door Jantjeuh (TLIST HIER)
Buick Project - ID @ 62 mins
Phonique Ft Erlend Oye - For The Time Being (Remix) @ 67 mins
Pryda - Aftermath @ 73 mins
Coburn pres. Dumb Blonde - We Have The Technology (Original Mix) @ 85 mins
Tiefschwarz - Isst (Dub Mix) @ 113 mins
Man With Guitar - Man With Guitar @ 156 mins

Zodra ik zelf tijd heb ook maar is kijken of ik wat ID's kan vinden

Trevor Loveys - Now I am ready @ 10 mins

Edit: en Habersham - Dryspell daarachter

Posted by SnuggLe on Sep-06-2005 15:22:

quote:
Originally posted by Tim81
Waarschijnlijk heeft iedereen die deze thread bekijkt het al op Groovecollection-board gelezen, maar toch...

Even vanuit India (even op de hoogte blijven etc): nice, maar ik moet hetnog zien....tis en blijft Deep Dish. Ik hoef al die hitjes niet meer. Ze beginnen me iets te veel op Holden te lijken in die zin.

Posted by Disney on Sep-06-2005 17:23:

Helaas...

Net het eerste uur van die Modjo & Fanciulli set geluisterd en vond het helemaal niks, terwijl die vorige set wel goed was...'

Ach ja, you win some, you lose some!

Posted by Jantjeuh on Sep-06-2005 18:30:

Aha.. dus die Belgen lopen hier de boel leeg te leechen

Pak ze Snuggle!

Ben trouwens helemaal verslaafd aan die 2e track uit Sasha's set.. heerlijke plaat zeg. ID'en die hap!

Posted by Original on Sep-06-2005 18:57:

quote:
Originally posted by Jantjeuh

Pak ze Snuggle!

Ben trouwens helemaal verslaafd aan die 2e track uit Sasha's set.. heerlijke plaat zeg. ID'en die hap!

Idd echt een vette plaat.

Posted by Jakhira on Sep-07-2005 06:52:

quote:
Originally posted by Jantjeuh

Pak ze Snuggle!

Ik kreeg ze aangeraden van Glannie op MSN

Vette shizzle

Posted by moogwai on Sep-07-2005 10:32:

Bedankt voor die Sasha set! Best een vette set

Sasha - Belfunk (Matthew Dekay Remix) = VET

Posted by joesterizor on Sep-07-2005 13:38:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Even vanuit India (even op de hoogte blijven etc): nice, maar ik moet hetnog zien....tis en blijft Deep Dish. Ik hoef al die hitjes niet meer. Ze beginnen me iets te veel op Holden te lijken in die zin.

ga ajb niet holden vergelijken met de jongens van deep di$h... begrijp dat je doelt op zijn remix van breathe on me , en die van safari , die hij elke set standaard draait, maar het zijn gewoon echt geweldige nummers van een kwaliteit die deep dish nooit zou kunnen en durven te maken. bovendien draait hij behalve die paar standaard tracks echt elke keer weer nieuwe dingen die je waarschijnlijk nooit bij een andere dj hoort.

Posted by emre on Sep-07-2005 13:50:

quote:
Originally posted by joesterizor
ga ajb niet holden vergelijken met de jongens van deep di$h... begrijp dat je doelt op zijn remix van breathe on me , en die van safari , die hij elke set standaard draait, maar het zijn gewoon echt geweldige nummers van een kwaliteit die deep dish nooit zou kunnen en durven te maken. bovendien draait hij behalve die paar standaard tracks echt elke keer weer nieuwe dingen die je waarschijnlijk nooit bij een andere dj hoort.

Als 1 DJ zijn CD-tas weinig ververst is het Holden wel IMO

Posted by joesterizor on Sep-07-2005 13:54:

quote:
Originally posted by emre
Als 1 DJ zijn CD-tas weinig ververst is het Holden wel IMO

ja ik overdreef wel klein beetje idd nu zo gelezen. Word alleen een beetje moe van altijd het gezeik op holden. die gast is een levende legende man ik kan me er echt niet aan storen om een paar keer dezelfde plaat te horen. het is toch altijd wel kwaliteit. bovendien heeft hij wel echt een aparte sound, waardoor hij geen onuitputtelijke bron heeft van nieuw spul.

Posted by emre on Sep-07-2005 14:13:

quote:
ja ik overdreef wel klein beetje idd nu zo gelezen. Word alleen een beetje moe van altijd het gezeik op holden. die gast is een levende legende man ik kan me er echt niet aan storen om een paar keer dezelfde plaat te horen. het is toch altijd wel kwaliteit. bovendien heeft hij wel echt een aparte sound, waardoor hij geen onuitputtelijke bron heeft van nieuw spul.

Of je het niet erg vind om 'gig na gig' dezelfde platen te horen (bij wijze van) is persoonlijk; ik vind het bv wel wat jammer ...
Wat hij bij de sluiting van de Mazzo draaide (fantastische set) draaide hij een half jaar later nog.

Het is idd wel zo dat hij door zijn sound relatief minder nieuwe releases als keuze heeft, hetgeen mij alleen maar harder doet hopen dat hij zsm terugkeert naar zijn 'pixie trance' periode (de periode die hem IMO tot topper heeft gemaakt --> levende legende gaat me wat ver)

Posted by sndh on Sep-07-2005 14:14:

Als ie dan nog eens wat nieuws zou draaien! Hij gaat hier serieus wel aan ten onder. Durf DD niet met Holden te vergelijken, en beiden zijn niet helemaal mijn ding, maar het is jammer dat Holden's sets zo onverrassend zijn geworden (breathe on meeeeeeee)
Een jaar geleden vond ik die sets nog super, nu luister ik ze niet meer....
Iemand nog setjes?

Posted by joesterizor on Sep-07-2005 16:00:

dat van levende legende sloeg niet op zijn draaien maar op zijn producties. Die zijn zo ongeloofelijk goed. echt extreem gedetailleerd. die creativiteit in 'house'muziek terug horen is echt zeldzaam. dan moet je het toch in de meer experimentele hoek gooien als autechre enzo.
zijn pixie periode vond ik ook wel super hoor echt een hele vette sound was dat. alleen hij ontwikkelt zich ook natuurlijk. zijn producties zijn er kwalitatief echt op vooruit gegaan.

en ten onder aan wat ie draait.. tsja.. in mijn ogen is hij laatste jaar echt van stijl 'veranderd'... draait nu echt hele ruige acid-like tracks. publiek is veranderd, van het trancey volk naar het wat alternatievere. dus in dat opzicht gaat hij niet ten onder, maar verschuift alleen maar wat.

Posted by magrec on Sep-07-2005 17:10:

james holden is lang niet zo experimenteel als autechre hoor. Vind nathan fake nog stukken experimenteler. Als we het echt over helden gaan hebben dan zijn de jongens van deep dish dat, dat ze nu dan wat commerci�ler bezig zijn wil niks zeggen over de dingen die ze vroeger deden.

Posted by joesterizor on Sep-07-2005 17:36:

quote:
Originally posted by magrec
james holden is lang niet zo experimenteel als autechre hoor. Vind nathan fake nog stukken experimenteler. Als we het echt over helden gaan hebben dan zijn de jongens van deep dish dat, dat ze nu dan wat commerci�ler bezig zijn wil niks zeggen over de dingen die ze vroeger deden.

ik vergelijk holden zeker niet qua sound met autechre, maar ik probeer op die manier alleen aan te geven hoe crea/gecompliceerd/gedetailleerd zijn nummers zijn.
Lump al gehoord?

en tsja... wat deep dish vroeger deed zal allemaal wel. Heb me nooit echt kunnen interreseren voor hun. Vind verleden van iemand niet zo interresant.gaat mij mee om wat ze nu doen.

(denk trouwens dat we uiteindelijk toch wel weer op de factor smaak uitkomen
als discussie dooddoener )

Posted by Original on Sep-07-2005 19:15:

quote:
Originally posted by sndh
V-Sag / Moshic / J&S Project / Christopher Lobsinger

http://www.gt.hu/essential/index/index2.htm

Heeeerlijk setje die lobsinger... just the way i like it.

Posted by emre on Sep-07-2005 19:45:

quote:
dat van levende legende sloeg niet op zijn draaien maar op zijn producties. Die zijn zo ongeloofelijk goed. echt extreem gedetailleerd. die creativiteit in 'house'muziek terug horen is echt zeldzaam. dan moet je het toch in de meer experimentele hoek gooien als autechre enzo.

Zover was ik zelf ook wel Dat ben ik wel helemaal met je eens maar zijn oude producties 'doen' me veel meer dan zijn nieuwere (hetgeen niks zegt over de kwaliteit van deze of gene en idd met die dooddoener te maken heeft)

Posted by Tim81 on Sep-07-2005 21:57:

Het is nog wat vroeg om er een aparte thread voor te maken, maar het is nu wel al voor 100% zeker (althans het staat op de website van Panama):

31.12.2005 - NYE - DUBFIRE (DEEP DISH) (George is on)

200 % DEEP DISH is 100% DUBFIRE

DUBFIRE (deep dish) 4 hr set !! (22.00-02.00)

More info about ticketsales soon on this page.

Gelukkig komt Ali (en niet Sharam solo) draaien, maar ik ben ook wel benieuwd wie deze nacht afsluit...

Posted by magrec on Sep-08-2005 15:15:

gaan er nog mensen naar earth a.s. zaterdag?
Lag eerst niet echt in de planning maar ik heb toch maar besloten om maar te gaan

Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »