TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
bedankt voor de Sasha set. 
ff offtopic: weet iemand hoe je dat fade in en fade out uit kunt zetten in winamp? dus als ik zap in een liveset hij niet eerst stil valt...
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! ff offtopic: weet iemand hoe je dat fade in en fade out uit kunt zetten in winamp? dus als ik zap in een liveset hij niet eerst stil valt... |
Waarschijnlijk heeft iedereen die deze thread bekijkt het al op Groovecollection-board gelezen, maar toch...
31-12-2005 - Panama Eindelijk een geweldig NYE feest in Nederland.... Net van de Deep Dish site geplukt KLIK |
| Originally posted by Disney Ctrl + P --> Plug-ins --> Output --> DirectSound output --> Fading |
Bedankt voor de set van Fanciulli & Mojo 
| Originally posted by Glaniskanis Nic Fanciulli & Paolo Mojo - Live @ Fandango 2nd Birthday Turnmills, London (02-09-2005) http://s37.yousendit.com/d.aspx? id=3AA057HA8DC8P2NSFJWNW51ZVZ het beginnetje op de tlist is gedaan door Jantjeuh (TLIST HIER) Buick Project - ID @ 62 mins Phonique Ft Erlend Oye - For The Time Being (Remix) @ 67 mins Pryda - Aftermath @ 73 mins Coburn pres. Dumb Blonde - We Have The Technology (Original Mix) @ 85 mins Tiefschwarz - Isst (Dub Mix) @ 113 mins Man With Guitar - Man With Guitar @ 156 mins Zodra ik zelf tijd heb ook maar is kijken of ik wat ID's kan vinden |

| Originally posted by Tim81 Waarschijnlijk heeft iedereen die deze thread bekijkt het al op Groovecollection-board gelezen, maar toch... |
Helaas...
Net het eerste uur van die Modjo & Fanciulli set geluisterd en vond het helemaal niks, terwijl die vorige set wel goed was...'
Ach ja, you win some, you lose some!
Aha.. dus die Belgen lopen hier de boel leeg te leechen 
Pak ze Snuggle!

Ben trouwens helemaal verslaafd aan die 2e track uit Sasha's set.. heerlijke plaat zeg. ID'en die hap!
| Originally posted by Jantjeuh Aha.. dus die Belgen lopen hier de boel leeg te leechen ![]() Pak ze Snuggle! ![]() Ben trouwens helemaal verslaafd aan die 2e track uit Sasha's set.. heerlijke plaat zeg. ID'en die hap! |
| Originally posted by Jantjeuh Aha.. dus die Belgen lopen hier de boel leeg te leechen ![]() Pak ze Snuggle! ![]() |

Bedankt voor die Sasha set! Best een vette set 
Sasha - Belfunk (Matthew Dekay Remix) = VET 
| Originally posted by SnuggLe Even vanuit India (even op de hoogte blijven etc): nice, maar ik moet hetnog zien....tis en blijft Deep Dish. Ik hoef al die hitjes niet meer. Ze beginnen me iets te veel op Holden te lijken in die zin. |
| Originally posted by joesterizor ga ajb niet holden vergelijken met de jongens van deep di$h... begrijp dat je doelt op zijn remix van breathe on me , en die van safari , die hij elke set standaard draait, maar het zijn gewoon echt geweldige nummers van een kwaliteit die deep dish nooit zou kunnen en durven te maken. bovendien draait hij behalve die paar standaard tracks echt elke keer weer nieuwe dingen die je waarschijnlijk nooit bij een andere dj hoort. |
| Originally posted by emre Als 1 DJ zijn CD-tas weinig ververst is het Holden wel IMO |
ik kan me er echt niet aan storen om een paar keer dezelfde plaat te horen. het is toch altijd wel kwaliteit. bovendien heeft hij wel echt een aparte sound, waardoor hij geen onuitputtelijke bron heeft van nieuw spul.
| Originally posted by joesterizor ja ik overdreef wel klein beetje idd nu zo gelezen. Word alleen een beetje moe van altijd het gezeik op holden. die gast is een levende legende man ik kan me er echt niet aan storen om een paar keer dezelfde plaat te horen. het is toch altijd wel kwaliteit. bovendien heeft hij wel echt een aparte sound, waardoor hij geen onuitputtelijke bron heeft van nieuw spul. |
Als ie dan nog eens wat nieuws zou draaien! Hij gaat hier serieus wel aan ten onder. Durf DD niet met Holden te vergelijken, en beiden zijn niet helemaal mijn ding, maar het is jammer dat Holden's sets zo onverrassend zijn geworden (breathe on meeeeeeee)
Een jaar geleden vond ik die sets nog super, nu luister ik ze niet meer....
Iemand nog setjes? 
dat van levende legende sloeg niet op zijn draaien maar op zijn producties. Die zijn zo ongeloofelijk goed. echt extreem gedetailleerd. die creativiteit in 'house'muziek terug horen is echt zeldzaam. dan moet je het toch in de meer experimentele hoek gooien als autechre enzo.
zijn pixie periode vond ik ook wel super hoor
echt een hele vette sound was dat. alleen hij ontwikkelt zich ook natuurlijk. zijn producties zijn er kwalitatief echt op vooruit gegaan.
en ten onder aan wat ie draait.. tsja.. in mijn ogen is hij laatste jaar echt van stijl 'veranderd'... draait nu echt hele ruige acid-like tracks. publiek is veranderd, van het trancey volk naar het wat alternatievere. dus in dat opzicht gaat hij niet ten onder, maar verschuift alleen maar wat.
james holden is lang niet zo experimenteel als autechre hoor. Vind nathan fake nog stukken experimenteler. Als we het echt over helden gaan hebben dan zijn de jongens van deep dish dat, dat ze nu dan wat commerci�ler bezig zijn wil niks zeggen over de dingen die ze vroeger deden.
| Originally posted by magrec james holden is lang niet zo experimenteel als autechre hoor. Vind nathan fake nog stukken experimenteler. Als we het echt over helden gaan hebben dan zijn de jongens van deep dish dat, dat ze nu dan wat commerci�ler bezig zijn wil niks zeggen over de dingen die ze vroeger deden. |

)
| Originally posted by sndh V-Sag / Moshic / J&S Project / Christopher Lobsinger http://www.gt.hu/essential/index/index2.htm |
| Originally posted by joesterizor dat van levende legende sloeg niet op zijn draaien maar op zijn producties. Die zijn zo ongeloofelijk goed. echt extreem gedetailleerd. die creativiteit in 'house'muziek terug horen is echt zeldzaam. dan moet je het toch in de meer experimentele hoek gooien als autechre enzo. |
Dat ben ik wel helemaal met je eens maar zijn oude producties 'doen' me veel meer dan zijn nieuwere (hetgeen niks zegt over de kwaliteit van deze of gene en idd met die dooddoener te maken heeft)
Het is nog wat vroeg om er een aparte thread voor te maken, maar het is nu wel al voor 100% zeker (althans het staat op de website van Panama):
31.12.2005 - NYE - DUBFIRE (DEEP DISH) (George is on)
200 % DEEP DISH is 100% DUBFIRE
DUBFIRE (deep dish) 4 hr set !! (22.00-02.00)
More info about ticketsales soon on this page.

Gelukkig komt Ali (en niet Sharam solo) draaien, maar ik ben ook wel benieuwd wie deze nacht afsluit...
gaan er nog mensen naar earth a.s. zaterdag?
Lag eerst niet echt in de planning maar ik heb toch maar besloten om maar te gaan