TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »
| quote: |
| Originally posted by BZRK ... |
| Originally posted by christina ma die is ook gedraaid opt einde van hun set op TL, dus mss is die set ni te downloaden dan |

| Originally posted by domineesje nu aan het luisteren |
Da wordt maar '��n' keer uitgezonden die sets? Of kunt ge die altijd herbeluistere?
| Originally posted by Devilex Da wordt maar '��n' keer uitgezonden die sets? Of kunt ge die altijd herbeluistere? |
| Originally posted by ConFig btw thanks aan degene die daar die pic getrokken heeft van me kheb hem hier nu als avatar ![]() |
Awel ja moest da ne gewone stream zijn is da vree eenvoudig te rippen, maar tegenwoordig zitten veel dingen al ingewerkt in swf's en das al iets moeilijker.
Een beetje recordingsoftware laat u toch kiezen waar ge opneemt, in dit geval dus het geluid dat naar de speakers gestuurd zal worden. Maar wel geluid van msn en andere shit afzetten 
inderdaad, en anders minidisc en daarna nog is digitaal opnemen...
Gewoon audio opnemen is altijd een optie, ik had het op het downloaden/rippen van het audiobestand. Als ge alles wat ge wilt gaat opnemen gaat da ne serieuzen tijd duren ook denk ik.
| Originally posted by FredNova In mijn autokoffer nog 2 denk ik... Af te halen in het Leuvense... |
| Originally posted by MikeVee Een beetje recordingsoftware laat u toch kiezen waar ge opneemt, in dit geval dus het geluid dat naar de speakers gestuurd zal worden. Maar wel geluid van msn en andere shit afzetten |
| Originally posted by Zjokke1977 btw waar ergens vind ik die streams? En vooral, wanneer worden ze uitgezonden? |
Nog een paar filmpjes, deze keer vanaf de stage gefilmd 
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
Zalig. 
| Originally posted by Estuera Nog een paar filmpjes, deze keer vanaf de stage gefilmd ![]() [[ LINK REMOVED ]] [[ LINK REMOVED ]] |
By the way... Die Menno remix van Your Loving Arms MOET gereleased worden!
mooi zo bedankt!
wel onthouden dak int vervolg een witte t-shirt draag zodak me terugvind in filmkes 
| Originally posted by Antony mooi zo bedankt! wel onthouden dak int vervolg een witte t-shirt draag zodak me terugvind in filmkes |
als ge helemaal vooraan gaat staan, vindt ge uzelf ook direct terug
inderdaad, me zotte dansmovekes 
| Provinciaal domein zit krap bij kas vr 04/08/06 - Het provinciaal domein De Schorre in Boom schrapt een aantal evenementen omdat er bespaard moet worden. "Schorre Klassiek" en "Putteke Winter" gaan zeker dit jaar, en mogelijk ook volgend jaar, niet door. Sinds kort hebben de provinciale domeinen meer autonomie gekregen op financieel gebied. De Schorre moet nu op haar eigen boekhouding een aantal aankopen afschrijven en zit daardoor de volgende jaren nogal krap. De openluchtevenementen zijn vaak niet rendabel. Daarom worden er nu twee geschrapt tot de financi�le situatie weer gezond is. |
Zolang Tomorrowland maar blijft..
Al� gij. Ik ben eerder ne "Putteke Winter" fanaat.
| Originally posted by Real Al� gij. Ik ben eerder ne "Putteke Winter" fanaat. |