TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
Outback - Basic Draft
zo hoort uplifting te klinken 
*edit* vergeet wat ik zei.. begon veelbelovend, maar dan ja.. down the hill it goes....
en een lekker voortzetting deze outback !!!!
de nieuwe schulz presents elevation , waaaaaaaaauw die klonk ook vernieuwend zeg 
| quote: |
| Originally posted by Eagle` de nieuwe schulz presents elevation , waaaaaaaaauw die klonk ook vernieuwend zeg |
en kvind die ook nie zo goe als clear blue.
Taurine is echt wel heerlijk
niet gedacht dat ik ooit iets van Aalto goed zou vinden..
aalto is okeeeeeeee, oleeeeee oleeeeeeeeeeee
Zoals menig nederlander zegt als je ��n plaat van anjunabetas hebt , heb je ze allemaal
Ach denk wel dat ik hem koop
zweeeeeeeveuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
btw armin klinkt nie happy vandaag eh
Thomas Datt remix, had een correcte ID 
maar idd, heerlijk..
net als deze.. Signum - The Timelord
er bestaat toch nog goeie uplifting
timelord!
| quote: |
| Originally posted by Buoyant btw armin klinkt nie happy vandaag eh |
| quote: |
| Originally posted by Buoyant zweeeeeeeveuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh btw armin klinkt nie happy vandaag eh |
BOE! kwil wave force horen! 
deze was voor mij een van de beste eerste uren ooit
heerlijk lekker uplifting
en dit maakt het helemaal af Nickelson - Yin (Solid Globe Remix)
| quote: |
| Originally posted by Buoyant en dit maakt het helemaal af Nickelson - Yin (Solid Globe Remix) |
ja me wil ook wel geniete mah ff home alone zijn heeft ook zijn nadelen! om de vijf minuten telefoon en mensen aan de deur...
aha heb eerste en laatste 10 seconden van yin gehoord! was me da lekker genieten... 
voorlopige conclusie =>
true form remix is UBERvet !
yin blijft een lekkere schijf ....
Armin is niet verkouden denk ik, zijn stem klinkt anders omdat show pre-recorded is
laat die non-stop in the mix maar komen, ben er klaar voor!
tweede week op rij geen jolanda, bah 
geen wave force? 
wat niet is kan nog komen.. 
ben er wel benieuwd naar, na alle positieve commentaar die ik al gehoord heb..
| quote: |
| Originally posted by TOR wat niet is kan nog komen.. ![]() ben er wel benieuwd naar, na alle positieve commentaar die ik al gehoord heb.. |
kewl white room
edit: net nieuwe perry track van **** gehoord, vetjes
White Room is toch een van de beste nummers tot nu toe dit jaar, krijg er niet genoeg van.. 
white room is wel nice idd. mah nie beste track tot nu toe imo 
edit: die vocals zijn zo chill!!!
ik zei een van de beste 
Clear Blue (Airwave Remix) 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.