TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 »
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Jag i mitt esse ![]() http://www.radhusrestaurangen.se/na.../main/12022.jpg |

| Originally posted by reveal Günther-mustasch? ![]() Btw, känner vi inte igen han i bakgrunden till höger? Eller blandar jag ihop |

| Originally posted by SWE_TRANCE btw så är Günther muschen ett minne blått nu |

^^ Haha ! fränt 
brudar med tangorabatt går fett bort..
Själv rakade jag mig igår, fett english

^^ Broshaaan va händer me frillan ?
Hehe skämtåsido it looks good 
| Originally posted by Braxen ^^ Broshaaan va händer me frillan ? Hehe skämtåsido it looks good |
Men den kommer tillbaka, better believe it brorsan!
Visste inte vilken tråd jag skulle ta de men wtf here goes...
Körde om en gammal lastbil från Holland igår på E4an vid Solna...
Precis när jag hade kört om den så tänkte jag "Vad fan stod det på sidan om den"
Saktade ner snabbt igen och tog detta foto med min mobil

Hahaha, ganska klockrent 
det är så han fraktas mellan spelningar somsagt 
turnébuss undercover? 
han kanske har ett åkeri vid sidan av, Shiver kanske inte sålde så bra som han trodde 
där snackar vi kodak moment
Undrar om han bor i lastbilen. 

jag på min student 2004, klockan är väl cirka 14 på eftermiddan och jag har varit knöllfuller sen kl 6 på morgonen så man ser ju lite jävla borta ut kanske
och NEJ, jag har inte hockey frillan kvar som jag hade där, ända ursäkten att jag hade då va att jag spela hockey fortfarande 
Originally posted by Joe Nas ![]() jag på min student 2004, klockan är väl cirka 14 på eftermiddan och jag har varit knöllfuller sen kl 6 på morgonen så man ser ju lite jävla borta ut kanske och NEJ, jag har inte hockey frillan kvar som jag hade där, ända ursäkten att jag hade då va att jag spela hockey fortfarande |
| Originally posted by SteveTranz4ever http://www.martylloyd.com/artist_d/...syr_lyrics.html |
Tagen kl 9 imorse när jag väntade på spårvagn, efter en bilresa hem från ett "skogsrave". Jag ser trött ut men är inte trött. Ska nog sova ikväll som vanligt eller så.

vet inte om jag postat här nångång men här är en bild från senaste kryssen
till höger -------->

Rock with ur cock out!
Under MoS Axwell setet.
yours truly, idioten i hockeyhjälmen, i våra sprillans nya Pudas-tröjor
Sålde slut på i princip alla 50 ex. under en kväll 

Vad tycker ni förresten om mitt dansgolv (ovan) som jag splattrade sönder när vi målade om för någon månad sedan? 
Originally posted by Laszlo ![]() |
hehehe *joke*
haha