TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 »
Er komt er 1 in november werd mij verteld. Wat ik raar zou vinden omdat ILT ook altijd rond die periode valt.
^ Dan kunnen ze misschien een paar namen goedkoper boeken omdat die dan toch al in Belg�e zijn...
armin speelde 2 of 3 bommekes en voor de rest schijttrance zoals er bena niks anders op de markt is ... en wat er van goei spul op de markt is draaide ie niet ...
elof over jou zijn de meningen verdeelt maar zonder de beta anthem gezien heb jij een prachtig setje gedraaid ... zo simpel is't , dien say hello is idd de moeite 
het is idd zoals frednova zegt, de lat wordt steeds hoger gelegd, je doet meer events, je bent met minder & minder tevreden ... mijn beste show blijf tiesto in concert ... dat was een geheel & pracht van een show ... omdat sensation tenslotte ook om de show draait h� 
die megamix blijkt overal nogal opschudding te veroorzaken ... er is gekozen voor hitjes, en maar goed ook ... belgi� is een alternatief land en enkel de hitjes blijven hangen ... (dat is mss in andere landen ook zo, da weetk nie) , awel zo hebben ze et publiek in vervoering gekrege, en zeg nu zelf alle neuters ... was jij er zelf niet op aant springe mss
... ook al is de megamix een computermix ... dit is het concept, en het concept werkt! If you don't like it, leave it! Een dj kan dit mss niet overtreffen maar de gemiddelde fuifdj draait zo wel z'n platen, mensen willen veel tracks, veel hits, veel feest ... ikzelf zoek een gulden middenweg maar ik vond de djs op sensation mss zelfs iets 'te' relaxed inmixe ... kzou zegge, gooi die bass der maar in en whop direct trug feest ipv rustig opbouwe ... IMGO moet je zO het publiek bespelen als je niet DE grote bomme draait!
soit
kzen blij da'k geweest ben, als er volgende keer paar andere interessante namen opt program staan ga'k weer ...
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X armin speelde 2 of 3 bommekes en voor de rest schijttrance zoals er bena niks anders op de markt is ... en wat er van goei spul op de markt is draaide ie niet ... |
| Originally posted by FredNova geef eens ��n reden waarom alles zo moet afgebroken worden? |
| Originally posted by FredNova Is de pot Ti�sto leeg? Dan kunnen we nu met Armin beginnen... |

hoe meer de dag vordert, hoe positiever ik terugkijk op sensation 
en ik zit altijd met die beta-anthem in mijne kop; kheb me laten vertellen door dries dat pumaz da gemaakt heeft, dus een dikke proficiat !!!! zalig lieke
| Originally posted by Bomar ik zit altijd met die beta-anthem in mijne kop; kheb me laten vertellen door dries dat pumaz da gemaakt heeft, dus een dikke proficiat !!!! zalig lieke |
de melodie is het belangrijkste he 
| Originally posted by Dark Apostle Alleen voor degeen die "zowat alles" of "vanalles" beluisteren is het eender wat je draait zolang ze het maar herkennen. |

| Originally posted by FredNova man man toch Is de pot Ti�sto leeg? Dan kunnen we nu met Armin beginnen... ik snap jullie soms toch niet hoor geef eens ��n reden waarom alles zo moet afgebroken worden? |
Sensation was heerlijk, born slippy op het einde was af =)
Complimenten aan dj elof die als enigste dj bij mijn weten op de tafel heeft gestaan :d (zoiets maakt de avond ook, als je echt de energie van de dj op je voelt afkomen)
Iemand die de tracklist van marco v heeft?
@dj elof, zijn de sets opgenomen? (aangezien id&t dancetunes heeft geintroduceerd dacht ik dat dit best mogelijk was?)
| Originally posted by Bertn ik vind het wel straf dat er het meest ambiance was met die deuntjes uit de megamix die al jarenlang grijsgedraaid geweest zijn. dat zegt niks over de dj's, maar wel over het belgisch dance-publiek... |
| Originally posted by Phortastic CaN I SeDuCe YoU WiTh My BrEeZaAaAhHhHhH ? |
mijn verslag vind je HIER 
u bent vol lof, en dat is wel terrecht
... mooie review 
vlot geschreven
ik geef 8/10 voor de review 
| Originally posted by Magistrate Armin van Buuren Live at Sensation White Belgium 16-04-05 1 Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike's Broken Record Mix) 2 Motorcycle - Around You (Old Demo Mix) 3 Blank & Jones ft. Bobo - Perfect Silence (E-Craig's 212 Mix) 4 ID 5 DJ Ti�sto - Adagio For Strings (Danjo & Styles Remix) 6 Fred Baker vs. Keyboard Kids - All Of Us (Fred Baker Remix) 7 Armin vs. M.I.K.E. pres. Electric Movement - Pound 8 ID 9 Marcos - Cosmic String (Original Mix) 10 Fred Baker - La Part des Anges 11 Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix) 12 Kay D. Smith & Marc Tall pres. Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix) 13 ID 14 ID 15 Push - Strange World 16 Nirvana - Smells Like Teen Spirit (BK Bootleg) |
| Originally posted by Push2005 Armin is zijn energie helemaal niet kwijtgespeeld. Noem jij tracks zoals communication, cosmictring, strange world & praiseworthy tunes energieloos ?!? Volgens mij was hij toch nog steeds de DJ die het meest ambiance in de crowd veroorzaakte tijdens de nacht. |
| Originally posted by FredNova Ik vond Armin zijn set wel heel goed. Wat verwachten jullie dan? (soit, Airwave heeft het nog eens gezegd in een ander topic) |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X ... ook al is de megamix een computermix ... |
| Originally posted by FredNova Is de pot Ti�sto leeg? Dan kunnen we nu met Armin beginnen... |
Nog even dit
Ticket: 42 euro
Jeans: 20 euro
tshirt: 7 euro
bus naar ginder: 10 euro
drank: 20 euro
totaal 99 euro
Sensation heeft mij dus 99 euro gekost. Als je hier achteraf over nadenkt gaat er toch ergens iets knagen. 99 euro voor 1 avondje uit. Dat is toch heel even slikken. Gelukkig zijn er niet zo heel veel weekendjes op een jaar.

Voor dat geld kan je evengoed naar Dance Valley, iets waar je volgens mij v���l meer aan hebt! Zeker als je gewoon al kijkt naar wat je krijgt voor dat geld...
Moraal van het verhaal: niks tegen het concept van Sensation, maar 40� is gewoon t� veel geld voor wat je in de plaats krijgt IMO 
100 voor nen avond, valt goe mee !
We zijn niet allemaal zuiplappen gelijk u h� Pool