TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote progressive topic deel 3
Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »

Posted by SnuggLe on Apr-18-2005 17:40:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Klopt! idd veel dezelfde platen als in zijn march promo mix, in deel 2 en 3 zitten veel nieuwe dingen van wat ik me kan herinneren

Set is wel lekker! Ook die van de Sessions. Plaat op minuut 18 is lekker stevig van dat setje.

Ben nu even wat opruimwerk aan het doen. Alle downloads van de afgelopen maanden staan nog in 1 directorie. Veel te weinig tijd gehad om alles te luisteren. Fucking lastig om altijd dingen te deleten.....je luistert nl toch nooit alles.

Hoe doen jullie dat eigenlijk? Als in: hoeveel bewaren jullie.... hoevaak ruimen jullie die shizzle op? Branden jullie alles? etc etc.

Posted by Matthijs on Apr-18-2005 17:53:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Als in: hoeveel bewaren jullie.... hoevaak ruimen jullie die shizzle op? Branden jullie alles? etc etc.

Ik gooi bijna niks weg, alleen sets die ECHT tegenvallen qua tracks of geluidskwaliteit. De rest brand ik allemaal als data-cd, op die manier kan je toch zo'n 9 uur muziek kwijt op een cdtje. Het moment van branden stel ik meestal uit tot m'n harde schijf vol is, dan even een zootje branden, en dan kan ik er weer even tegenaan.

Posted by SnuggLe on Apr-18-2005 18:12:

Was nog niet gepost hier:

quote:

This mix was featured on a Finnish radio
called Millennium Morning Waves
so what we got here is a musical journey
through amibient, chilled prog breaks,
prghouse, tribal and progtrance..
that�s what my music is all about..
Hopefully you like it!

DONWLOAD HERE

(2005.03.12) OlliS - Millennium Morning Waves

01 Lo-Step � Burma (Stoned Immaculate mix) [gu music]
02 Space Manoeuvres � Division Six [lost language]
03 David West � Envy [silver planet]
04 Space Manoeuvres � Zone Two [lost language]
05 Nefilm � Biscayn Bay (Introvert remix) [CDR]
06 Subsky � Mighty Mountain [CDR]
07 Nikola Gala � Dark Side Of The East (Parham & Dominic Plaza remix) [fokused]
08 Martin H & Tony Price pres� Spinn 33 � Believe (Martin H remix) [method]
09 Nikola Gala � Nomad Soul [coldtap]
10 Ahmet Ertenu � Why (Derek Howell mix) [nascent]
11 Alley Qats � Unknown [CDR]
12 Ava Mea � In The End [electronic elements]
13 Hydroid � Burn Proof [somatic sense future sounds]
14 Jose Amnesia pres. Tiffany � Heaven Drops [electronic elements]
15 BT � Remember (Benz & MD / Brad Copeland / Ebrius remix) [white label]

Posted by Roger on Apr-18-2005 22:06:

quote:
Originally posted by Matthijs
Ik gooi bijna niks weg, alleen sets die ECHT tegenvallen qua tracks of geluidskwaliteit. De rest brand ik allemaal als data-cd, op die manier kan je toch zo'n 9 uur muziek kwijt op een cdtje. Het moment van branden stel ik meestal uit tot m'n harde schijf vol is, dan even een zootje branden, en dan kan ik er weer even tegenaan.

Maar luister je het dan nog wel eens terug? Want ik merk bij mezelf dat ik het echt nooit terug luister, wat ik op cd heb gezet.

Posted by Matthijs on Apr-19-2005 07:45:

quote:
Originally posted by Roger
Maar luister je het dan nog wel eens terug? Want ik merk bij mezelf dat ik het echt nooit terug luister, wat ik op cd heb gezet.

Ja het meeste luister ik ook nog wel eens terug, voornamelijk op m'n discman die ik bijna altijd op heb zodra ik ��n stap buiten de deur doe.

Posted by Tim81 on Apr-19-2005 16:08:

quote:
Ben nu even wat opruimwerk aan het doen. Alle downloads van de afgelopen maanden staan nog in 1 directorie. Veel te weinig tijd gehad om alles te luisteren. Fucking lastig om altijd dingen te deleten.....je luistert nl toch nooit alles.

Vorige week toevallig weer 2 dvd'tjes volgepropt met zo'n 8gb aan setjes van o.a. Sasha, Holden, Kleinenberg, Digweed, Tiesto, Essential Mixes, Paul van Dyk en hele zooi losse nummers...

Verwacht niet dat ik deze nog heel vaak zal luisteren, maar deleten is zo definitief anders! Het heeft bloed, zweet en tranen gekost om alles te verzamelen en lege dvd-tjes kosten ook geen drol...

Daarbij is het misschien ook nog leuk voor later!!
*kijkt in de toekomst*
"Moet je dit eens horen kids, hier luisterde je pa vroeger naar! Dat is weer eens wat anders dan die herrie waar jullie tegenwoordig naar luisteren

Posted by sndh on Apr-20-2005 08:30:

maar weer eens een linkje:

klik hier voor King Unique @ Habitat 27-03-2005

Posted by Glaniskanis on Apr-20-2005 08:40:

Ik haat fikken altijd omdat ik altijd filenames heb die te lang zijn om goed op CD/DVD te passen
Iemand een geinig idee daarvoor?

Posted by SnuggLe on Apr-20-2005 08:50:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ik haat fikken altijd omdat ik altijd filenames heb die te lang zijn om goed op CD/DVD te passen

Ja, renamen

En Sndh thanks, King Unique is altijd leuk!

Posted by M_Peror on Apr-20-2005 10:33:

quote:
Originally posted by Glaniskanis

Ja, inpakken in een ZIPfile en die zipfile een naam geven die kort genoeg is. Voor de compressie hoef je 't niet te doen maar je bestandsnamen blijven wel overeind.

Nadeel: eerst uitpakken voor je kan luisteren maar met een snelle pc geen probleem.

Posted by Djeebie on Apr-20-2005 12:07:

GU028 Shanghai: Nick Warren goes Way Out East

Less than a month after the official release of Danny Howells GU027:Miami, the Global Underground crew are already in preparation for the next release in the series GU028:Shanghai mixed by Nick Warren.

Based on Warren's set at Fenwick The Dock in the Shanghai metropolis last month, GU028:Shanghai will be released worldwide on July 4th, 2005. The release will be the sixth Global Underground release for Nick Warren whose previous travels with GU have taken him to Prague, Brazil, Budapest, Amsterdam, Reykjavik and now Shanghai.

In other GU-related news, RA can also reveal that Sasha's next mix album "Fundacion Live" will be, as the name suggests, a live set from one of his monthly Fundacion residency nights at Crobar in New York and Avalon in LA.

Dean Belcher, will no doubt have captured an impressive array of photos on the night, but if you want to catch a glimpse of the night now, check out RA's GU028 photos taken at the gig on March 12th in Shanghai. And while you're waiting for July 4th to come around check out the review of Danny Howells GU027:Miami.

Bron: http://www.residentadvisor.net/news.asp?ID=6520

Posted by Partyhardy! on Apr-20-2005 12:25:

Zo! das lekker snel een nieuwe GU er achteraan! Nick Warren

En nieuw mix-album van Sasha! Lekker nieuws dagje vandaag!

Posted by SnuggLe on Apr-20-2005 12:34:

Hmm...27 mei is er ook nog Jimmy van M & de Groovecollection in de Panama. Shit, zie net dat ik die datum helemaal niet kan

Naja, dan maar inhalen met andere leuke feesten in de Panama.

Posted by Partyhardy! on Apr-20-2005 12:42:

quote:
Hmm...27 mei is er ook nog Jimmy van M & de Groovecollection in de Panama. Shit, zie net dat ik die datum helemaal niet kan

Wat is dat nou Bram! nu ga je een 5 uurs classic set missen! kan echt niet!

Posted by SnuggLe on Apr-20-2005 12:53:

quote:
Wat is dat nou Bram! nu ga je een 5 uurs classic set missen! kan echt niet!

Wrijf het er maar even in Harry
Ik mis te veel de laatste tijd, is niet goed
Maarja, er komen genoeg dingen!

Posted by Partyhardy! on Apr-20-2005 13:13:

quote:
Sasha over Ableton Live
Ibiza Voice

Armin ook al een tijdje aan de Ableton Live:

A State of Trance 2005 is het eerste album waar je gebruik maakt van Ableton Live software, waardoor je als dj n�g kreatiever kunt mixen. Vertel hier eens wat meer over!
Is Ableton Live ook �het geheim� achter de machtig mooie ASOT yearmix 2004, die je begin dit jaar uitgezonden hebt? En kunnen we deze software ook in live sets verwachten?

�Ja! De ASOT yearmix heb ik inderdaad gemaakt met behulp van Ableton Live. Leuk te horen trouwens dat je het mooi vond! ;-) Voor mij was dat een voorproefje op het nieuwe compilatie-album wat nu uitkomt. De reden dat ik Ableton Live voor dit album gebruik is, omdat ik het eigenlijk hypocriet vind wanneer een dj een album met twee draaitafels maakt en hardop verkondigt �Dit heb ik LIVE gemixt!�, maar vervolgens alles eerst door een computer rolt die er alle fouten in corrigeert, v��r het uitkomt op cd! Dus mijn visie is dan�als dan t�ch alles door de computer gaat, waarom dan niet de computer gebruiken als instrument!? IK bedoel, de techniek gaat verder. Waarom dan niet deze techniek gebruiken?! Als jij thuis een cd-tje opzet, wil je toch graag optimale geluidskwaliteit? En d�t krijg je z�ker met behulp van deze software!
Daarnaast geeft Ableton me ruimte om echt een verhaal te vertellen op een album, zoals ik dat graag wil. Ik krijg meer ruimte om samples te laten terugkomen, waar ik dat wil.

Iedere track op A State of Trance 2005 heb ik bijvoorbeeld los bewerkt. Er zijn platen die ik geremixed heb, maar ook kleine AvB-re-edits, waardoor ik een mooier vloeiender verhaal hen kunnen vertellen. Live zal ik altijd met vinyl blijven draaien, want d��r ligt mijn hart!
Vinyl is warmer! Ableton is wel live te gebruiken, maar dat zal ik niet snel doen. Ook nu gebruik ik echt alleen cd�s als het echt niet anders kan en daar ga ik voorlopig gewoon mee door!

Bron: Dancelinx

Posted by Partyhardy! on Apr-20-2005 13:30:

Van GC board:
The Sessions, Lexion Venue (11-06-2005)

presents: Baroque Records Label Night

C-jay
Keith "Innate" Mcdonnell
John " Quivver " Graham
and more.....
Give away of t-shirts, cd's, vinyls etc. etc.

Posted by moogwai on Apr-20-2005 14:32:

quote:
Set is wel lekker! Ook die van de Sessions. Plaat op minuut 18 is lekker stevig van dat setje.

Ik heb een grote hekel aan alles in ��n directory. Ik sorteer altijd eerst op stijl. Livesets/compilaties en losse tracks ook apart. De meeste livesets luister ik ook maar ��n keer(of half) en verwijder ze dan, of ze moeten echt top zijn. Alleen van m'n favoriete dj's archiveer ik alles, omdat ik die sets nu eenmaal verzamel. Losse tracks stop ik altijd in mappen zoals "vet, redelijk en matig". De matige map beland standaard in de prullebak natuurlijk.

Posted by emre on Apr-20-2005 18:50:

Nieuwe balErik set met begin van een tracklist ... errug lekkah

Posted by SnuggLe on Apr-20-2005 19:32:

quote:
Originally posted by moogwai
Ik heb een grote hekel aan alles in ��n directory. Ik sorteer altijd eerst op stijl. Livesets/compilaties en losse tracks ook apart. De meeste livesets luister ik ook maar ��n keer(of half) en verwijder ze dan, of ze moeten echt top zijn. Alleen van m'n favoriete dj's archiveer ik alles, omdat ik die sets nu eenmaal verzamel. Losse tracks stop ik altijd in mappen zoals "vet, redelijk en matig". De matige map beland standaard in de prullebak natuurlijk.

Heb ik ook hoor. Ik heb 3 dingen:

1) new-mp3 : daarin komt alle nieuwe shizzle binnen.

2) mp3-incoming : gesorteerd op stijl (progressive, techno, nostalgie, trance, varoius, vinyl, losse nummers). Als iets uit de new-mp3 een blijvertje is, verhuist hij naar deze directory. En blijft daar!

3) mp3-archive : oude zooi die ik verzamelde (tiesto/armin etc) en ik eigenlijk nooit meer luister, maar niet op 1 van de 100 mp3cd's staat.

1) = mijn D-schijf, 40 GB. Staan ook nog housevideo's op (van feesten)
2) + 3) = 60 GB, waar ook windows en de rest op staat.

Posted by Partyhardy! on Apr-20-2005 20:41:

Ik vind balErik maar een vage dj naam, Erik Molthe was 100x beter geweest

Posted by SnuggLe on Apr-21-2005 14:07:

Dit was dat feestje in de Panama....ziet er goed uit!

Posted by SnuggLe on Apr-21-2005 15:07:

Zal wel heel sloom zijn, maar toch:

http://djs.is-a-geek.net/mixes/

Posted by Saithn on Apr-21-2005 19:59:

quote:

Dit was dat feestje in de Panama....ziet er goed uit!

Zo! ziet er goed uit, wanneer is dat?

Posted by SnuggLe on Apr-21-2005 20:32:

4 mei, woensdag.
De dag voor bevrijdingsdag.

Pages (41): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »