TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »
ik ook onbeperkte bandbreedte
| quote: |
| Originally posted by kaidreas 4.ow man derya de zus van zehra, met haar wil ik wel eens dingen die die de joden niet echt koosjer zouden noemen! |
| Originally posted by TOR hehe, just kidding.. punt 4 verdient wel een +1 |
| Originally posted by pooley Tis inderdaad een scheur maar der waren der wel meer ! |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik hoop ten zeerste dat dit niet is wat ik denk dat het is, anders zijn er een paar mensen serieus diep in mijn achtig gedaald... |

(ze heeft alleen de foto's gezien)
| Originally posted by Dark Apostle � Er volgens mij is dat praat van vuile geile ventjes dat je ni te serieus moet pakken |

omg, daar zijn die lange tenen weer..
het is een compliment, toch? Dries zijn formulering was zeer hyperbolisch, gewoon een leuk omhulsel voor een eenvoudig en onschuldig basisidee: dat ze knap is.
zo had ik het tenminste begrepen.. mocht hij het letterlijk hebben bedoeld, had ik er ook wel geen +1 bijgezet (ook al had ik het wel zien aankomen dat er iemand veel te overdreven zou reageren -> punt 3)
| Originally posted by TOR het is een compliment, toch? Dries zijn formulering was zeer hyperbolisch, gewoon een leuk omhulsel voor een eenvoudig en onschuldig basisidee: dat ze knap is. |
... overdrijf he
| Originally posted by TOR omg, daar zijn die lange tenen weer.. het is een compliment, toch? Dries zijn formulering was zeer hyperbolisch, gewoon een leuk omhulsel voor een eenvoudig en onschuldig basisidee: dat ze knap is. |
man man, hier zijn soms toch een stel mierenneukers ze...jeeeees
ge doet precies of ik heb ze verkracht en ik heb ze blijtend laten liggen. trouwens mijn uitspraak kon vanalles betekenen, misschien wou ik gewoon ff wat rundsvlees gaan eten met haar.
wete ik heb men excuses aangeboden bij zehra over die uitspraak, en ook omwille van 2 andere woordjes. + ik heb men hele reply gedelete...
inderdaad kevin, jij was blijkbaar de enige die het doorhad.
anyways ik ga een paar weekjes een TIGERKE doen...
hoedoe mensen en misschien tot op een volgende party
| Originally posted by Kaidreas wete ik heb men excuses aangeboden bij zehra over die uitspraak, en ook omwille van 2 andere woordjes. |
| Originally posted by Kaidreas misschien wou ik gewoon ff wat rundsvlees gaan eten met haar. |
spijtig wel dat ge hier ni gewoon wat kunt lachen om zulke dingen
| Originally posted by Jasperovitsj Zeg dan gewoon dat ze knap is, in plaats van - niets aan de verbeelding overlatende - hyperbolen te gebruiken... En het is niet omdat het basisidee onschuldig is, dat het omhulsel dat per definitie ook is, in welke vorm dan ook. Ook al vindt iemand mijn zus knap, als hij dat zegt met een "Haar wil ik wel eens lekker kromtrekken!" zou ik serieus pissed off worden, en wie niet? En noem het dan maar lange tenen hebben, ik vraag me gewoon af waar het uiteindelijk stopt, hoe ver het dan moet gaan voor mensen pas denken "How, dit is eigenlijk toch wel een beetje beledigend"... |
" naast hebben gestaan of zo, was dit helemaal niet op een uit de hand gelopen misverstand uitgedraaid.
^ Kijk das net mijn punt...
Ik lach ook graag om zo'n dingen, en wat guy talk van tijd tot tijd is echt wel leuk. Maar er zijn grenzen, en ook al zijn ze voor iedereen persoonlijk, ze zijn er wel. En voor mij persoonlijk was dit over mijn grens, en voor Zehra ook. Ik heb dat ook duidelijk laten blijken, met genoeg redenen en argumenten om te verklaren waarom. Blijkbaar overdrijf ik dan volgens de meeste mensen, maar op zo'n manier over die persoon praten vind ik gewoon niet passen, zelfs al was het onschuldig bedoeld. Het had ook op een iets beschaafdere manier uitgedrukt kunnen worden, en dan had ik daar absoluut geen probleem mee gehad. 
Het spijt me als ik het nu eenmaal niet grappig vind dat er over mijn "schoonzusje" (of mijn eigen zusjes of andermans zusjes) wordt gepraat op die manier, dat zijn mijn principes I guess? Grote Broer-syndroom ofzo 
Enfin, ik had gezegd dat ik niks meer ging zeggen, maar blijkbaar wordt mijn punt ook niet echt begrepen. Nu hou ik er echt over op, als iemand nog zou willen verder discuss�eren of whatever, mijn PM of MSN staat altijd open 
de grenzen blijken inderdaad verschillend te zijn.
sorry iig, ik hou me in de toekomst wat in. 
heb hier blijkbaar wel weer wat gemist ...
... is ze 17 ?
... hmm :denk denk:
khad beter ewa beter geposeerd op dien foto
![]()
als nieuw lid mij nog eventjes voorstellen voor de ge�ntereseerden ik sta op http://users.skynet.be/ersin/beta/ foto 116 met mijne orangen trui aan
AANGENAAM!!! 
| Originally posted by Moondust als nieuw lid mij nog eventjes voorstellen voor de ge�ntereseerden ik sta op http://users.skynet.be/ersin/beta/ foto 116 met mijne orangen trui aan AANGENAAM!!! |
| Originally posted by Jasperovitsj I don't care, dat is geen excuus, dit is gewoon NIET GRAPPIG, zelfs al is het als grap bedoeld! Dat ge bouwvakkerspraat verkoopt over ingebeelde vrouwen of meisjes die niemand kent tot daar toe. Maar dit is het amper 17-jarige zusje van Zehra - mijn schoonzusje -, |
Zolang ik het maar niet hoef te zien/ruiken/horen/voelen etc...
Whahaha Jasper toch.
Zou ge geen bedevaart naar Rome beginnen?!
scheur = schoon griet = schoon meiske
junges toch
omfg wat een typo fout 
| Originally posted by pooley Whahaha Jasper toch. Zou ge geen bedevaart naar Rome beginnen?! scheur = schoon griet = schoon mijske junges toch |
Poe he!! Zat ff die foto's door te bladeren...
Moest toch ff weten wie die knappe meid nou was waar mn pc op vastsloeg
... Jasper to the rescue met de inside info -> Nyah
![]()
En ze houdt van trance... wat is het toch een mooie wereld
Daar heb je een goeie aan Xilver
Daar kunnen ze bij het holland forum nog een puntje aan zuigen zeg

[edit]
Tjeemug... paar foto's verder zus van Zehra
Houdt niet op zeg zo!
Doet me denken aan een ex
[/edit]
^ lol 
Ik denk dat we Glannie op de volgende BETA-party gaan zien 
| Originally posted by Jasperovitsj Ik denk dat we Glannie op de volgende BETA-party gaan zien |
grapje he
In plaats van inkom-bandjes, inkom-kuisheidsgordels 
| Originally posted by CygnusX Filmpje 2 (2.35mb groot, 00:29 lang) <- tijdens Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG Remix) Filmpje 3 (3.24mb groot, 00:41 lang) <- tijdens het hoogtepunt van Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG Remix) |