TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
Aangezien dat de commentaren toch al gepost zijn en bekend is wie afvalt zou ik voor deze poule al gelijk de namen geven.
Voor de andere 2 poules kan je nog wachten tot ze allebei volledig binnen zijn...
| quote: |
| Originally posted by Bertn wanneer denkt ge de results te ehbben? |
mijn probleem is ook dat ik teveel gedraaid heb als of ik voor publiek sta, das een gewoonte denk ik. en niet aan gedacht heb een mix te maken die mensen thuis via hun pc zitten luisteren en daar zit een groot verschil tussen natuurlijk.
vandaar ook scratchen, snel inmixen, lange mixen, veel variatie, improvisatie, allemaal zaken die werken in club maar niet thuis
ma toch content dat er iemand mijn mix de beste vond 
| Originally posted by Push2005 Ij gaat wachten tot de andere poules gedaan hebben |

Voor mijn poule stond de inzenddatum al meer dan 2 weken vast op 19 maart 20u, neem dus geen inzendingen meer aan
.
Hoe kan ik weten welke letter ik heb? (zie het niet zitten om iedere set te beluisteren, zeker niet met telenet).
| Originally posted by Belgian Bonzai Van de winnaars normaal ook, maar dan moet ik weer afhalen, renamen en uppen; nie direct een probleem voor mij. |

| Originally posted by DJ Zetski Hoe kan ik weten welke letter ik heb? (zie het niet zitten om iedere set te beluisteren, zeker niet met telenet). |
| Originally posted by Bunz over een uurtje ongeveer gaat dat nog dan? |
| Originally posted by DJ Zetski Hoe kan ik weten welke letter ik heb? (zie het niet zitten om iedere set te beluisteren, zeker niet met telenet). |
Das ier precies wel een 'hot topic' geworden, hehe 
| Originally posted by MikeVee mix f: - Qua techniek goed, de trackkeuze was wel ok, maar de samenhang kon beter. - Op zich geen slechte set, maar de onderlinge volgorde van de tracks kan wel wat wijzigingen gebruiken. Concept: Idem als set e. Ideale opwarmingsset voor een grote naam met een gevarieerde selectie aan platen waarmee je alle aanwezigen ��n voor ��n op de dansvloer zou krijgen. Techniek: Het mixen is doorgaans ok. Als er een fout dreigt op te treden, corrigeer je telkens vrij goed. Je weet ook goed welke platen bij elkaar passen, waardoor er niet vanalles door elkaar gaat klinken. Op dit vlak ��n van de betere mixes uit de poule. Structuur: Het merendeel van de platen is vrij toegankelijk en upbeat, maar af en toe gooi je er een donkere plaat in die de sfeer eigenlijk compleet omgooit en waardoor je als luisteraar uit trance wordt gehaald. Ik denk hier bijvoorbeeld aan platen 7 en 10. Hier kun je spreken van een stijlbreuk en een breuk in de opbouw. In dat opzicht zijn de eerste twee platen eveneens vrij ongepast. |

Misschien nog een ideetje:
De dj's die doorgaan in deze ronde zullen waarschijnlijk ook wel willen weten wat de juryleden net zo goed aan hun mix vonden, dus is het misschien geen goed idee om die commentaren via PM door te sturen naar de dj in kwestie? Op die manier heeft die zijn commentaar, en wordt er toch niks op het forum gepost dat de juryleden in de volgende ronde kan be�nvloeden? 
Desnoods kan je die commentaren ook pas sturen als de dj in kwestie afgevallen is, maar dan krijgt hij toch tenminste die positieve commentaar ook te horen. 
| Originally posted by Jasperovitsj Misschien nog een ideetje: De dj's die doorgaan in deze ronde zullen waarschijnlijk ook wel willen weten wat de juryleden net zo goed aan hun mix vonden, dus is het misschien geen goed idee om die commentaren via PM door te sturen naar de dj in kwestie? Op die manier heeft die zijn commentaar, en wordt er toch niks op het forum gepost dat de juryleden in de volgende ronde kan be�nvloeden? ![]() Desnoods kan je die commentaren ook pas sturen als de dj in kwestie afgevallen is, maar dan krijgt hij toch tenminste die positieve commentaar ook te horen. |
Not really 
All�, let me get things straight:
Vanavond worden er toch alleen maar punten/namen/commentaren gepost van die mixes die afgevallen zijn h�? Van de mixes die doorgaan wordt toch hoogstens de naam gegeven? Of was het echt de bedoeling dat ook de commentaar en punten bij die mixes gepost worden?
Anders:
All�, het is gewoon jammer voor de dj's die de finale halen dat ze door 3 verschillende jury's beoordeeld zijn, maar toch maar van 1 jury (die van de finale) feedback krijgen. Ik persoonlijk zou het bijvoorbeeld leuk vinden om te weten wat de andere 2 jury's van mijn mix vonden, gesteld dat ik in de finale geraak.
Maar zoals ik zei, dat hoeft niet pers� tijdens de contest te gebeuren. Als BB gewoon alles van de verantwoordelijken per ronde bijhoudt, kan hij achteraf gewoon de positieve commentaren doorsturen naar elke dj in kwestie. 
Ik heb alle commentaren nog, zal die van de eerste ronde wel posten als die mix er uit ligt in de volgende ronde of na de finale. Gene paniek 
| Originally posted by Push2005 Das ier precies wel een 'hot topic' geworden, hehe |
ma wel veel uit geleerd, ben er zeker van da een volgende editie vlekkeloos zal verlopen
| Originally posted by MikeVee Ik heb alle commentaren nog, zal die van de eerste ronde wel posten als die mix er uit ligt in de volgende ronde of na de finale. Gene paniek |
Denk dat t hiervoor gemakkelijker is dat er bij elke mix in elke ronde commentaar wordt gegeven, maar enkel de commentaren te posten van de afgevallen mixen
dus bvb bij de verliezende mixen in de 2de ronde, worden dan de "negatieve" commentaren van hun 2de ronde en de "positieve" commentaren van hun 1ste ronde gepost
anders gaat er teveel op en af gepost worden, en is t voor sommigen misschien moeilijk om het overzicht te houden
Ik denk dat veel dj's toch al hebben proberen uitpluizen welke letter ze hebben.
Dus vermeldt de commentaar maar bij de winnende mixes ook; zonder te zeggen van wie ze zijn... is dat nie goed ?
| Originally posted by Push2005 Ik denk dat veel dj's toch al hebben proberen uitpluizen welke letter ze hebben. Dus vermeldt de commentaar maar bij de winnende mixes ook; zonder te zeggen van wie ze zijn... is dat nie goed ? |
just give us the names 
| Originally posted by MikeVee Juryleden moeten zonder be�nvloeding naar een mix kunnen luisteren en commentaar geven zonder te weten wat andere schrijven zodat ze hun mening niet aanpassen aan wat andere zeggen. |
| Originally posted by Tiger777 filesize |
ik ben eigenlijkv van plan om hier meteen in een post een samenvatting van de uitslagen te geven, met een link naar een Word-doc waar alle (zeer) uitgebreide resultaten en commentaar van de jury instaan. dat lijkt mij het handigst, en daarmee worden geen namen van winnaars vermeld he