TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »
| quote: |
| Originally posted by Xilver By the way... Die Menno remix van Your Loving Arms MOET gereleased worden! |
| Provinciaal domein zit krap bij kas vr 04/08/06 - Het provinciaal domein De Schorre in Boom schrapt een aantal evenementen omdat er bespaard moet worden. "Schorre Klassiek" en "Putteke Winter" gaan zeker dit jaar, en mogelijk ook volgend jaar, niet door. Sinds kort hebben de provinciale domeinen meer autonomie gekregen op financieel gebied. De Schorre moet nu op haar eigen boekhouding een aantal aankopen afschrijven en zit daardoor de volgende jaren nogal krap. De openluchtevenementen zijn vaak niet rendabel. Daarom worden er nu twee geschrapt tot de financi�le situatie weer gezond is. |
| Originally posted by ConFig innige deelneming. |
| Originally posted by christina als ge helemaal vooraan gaat staan, vindt ge uzelf ook direct terug |
| Originally posted by christina legt die is uit, want ik vind em ni grappig |
Hier zijn nog wa vids dat ik gemaakt heb op TL=
[[ LINK REMOVED ]]
= 97.2MB (4 vids van in Perfecto Tent die ik al eerder heb gepost)
[[ LINK REMOVED ]]
= 86.6MB
[[ LINK REMOVED ]]
= 85.8MB
Enjoy!
| Originally posted by ConFig Moet ik dat nu echt uitleggen?.. ok hier gaan we dan he: Real zegt dat ie eerder een putteke winter fanaat is, en aangezien 'putteke winter' de volgende 2 jaar niet doorgaat zeg ik sarcastisch: Innige deelneming. :/ |
| Originally posted by christina I'm sorry, still not funny |
kmoet christina bijstaan, kvon de 'innige deelneming' ook ni bepaald het juiste om te zeggen... sarcastisch dan nog
zo ist altijd wel wat..
dat die Real antwoordde dat ie liever 'putteke winter' had is ook flauw.. gewoon een lame reactie op men reply.. en als ik er dan iets van terugzeg krijg ik de comments.. typisch 
Real was orgineel en grappig, een reactie daarop is al nbeetje 'uitmelken'. ma kbegin ier al mee te doen, men postcount te snel aant aandikken. 
| Originally posted by Antony Real was orgineel en grappig, een reactie daarop is al nbeetje 'uitmelken'. ma kbegin ier al mee te doen, men postcount te snel aant aandikken. |
Kom nu. 
| Originally posted by ConFig Real zijn comment was alles behalve grappig.. was gewoon een laf antwoord op mijn reactie.. maar dat je zijn kant gin trekken wist ik al op voorhand |
Tjah.. ik vond van wel.. tis niet omdat ik ier effe wat actiever ben en redelijk veel reply dat ge daarvoor allemaal op men kap moet gaan zitten �
Stoppen NU en HIER dammit !
Wouter, stoppen met posten svp en iedreen ff afkoelen graag !
Al� mensen toe, om zo iets onnozel toch geen spanningen zeker 
is toch gewoon laf om op de kap van een nieuwe te gaan zitten omdat ie toevallig effe heel actief is voor een paar dagen.. is heel makkelijk hoor zo.. maar tis goed, ik hou me hier effe op de vlakte voor dat er al doden vallen, al heb ik wel men mening hierover en zegt het ook veel over bepaalde mensen die hier blijkbaar al hun mening vellen voor ze de persoon in kwestie kennen.. Klapt eerst keer met ik voor dat ge uw oordeel velt over me.
cheers
| Originally posted by ConFig ah, ik weet et Avalon - Circa |
| Originally posted by kokkenmaster That's the one !!! TNX !!! Thomas Bronzwear rulez !!!!!!!!!! |
voor de nieuwelingen:
Alles is de schuld van ID&T! (en anders die van FredNova)

en toch blijft tiesto beter dan armin
| Originally posted by kokkenmaster Thomas Bronzwear rulez !!!!!!!!!! |
Armin heeft op Jim Tv nog eens bevestigd dat de bakermat van de trance wel degelijk in Belgie ligt. Jammer dat het niet zo duidelijk meer is.
| Originally posted by Push2005 Haha, dat ge da nog kon terugvinden |