TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
| quote: |
| Originally posted by ScuL jag vill inte vara elak men den var också postat förut |
| quote: |
| Originally posted by ScuL en gång fanns det också en kille som försökte sälja ett tangentbord med en 'Any Key'. "Press Any Key", fattar ni? ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Det är ju ett av de mest kända citaten ur Simpsons av vår kära Homer. Jag vet inte om han har köpt en dator eller om han sitter på jobbet, men skrämen skriver ut "...and press any key"... Så tänker Homer högt för sig själv, "Where's the 'any key'?" |

Kolla den här knäppgöken!!!
![]()
| quote: |
| Originally posted by GyLLe Kolla den här knäppgöken!!! |
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Skulle det vara en komplimang? |
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Om någon här sitter och skryter om hur bra ni är på Super Mario Bros 3 kanske ni borde ta och kolla in detta: http://www.albinoblacksheep.com/video/smb3.php |
naken i berg och dalbanan 
http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/05/21/398587.html
Belgiskt humor..
http://users.pandora.be/wouter.ghij...geltjesdans.htm

| quote: |
| Originally posted by ScuL Belgiskt humor.. http://users.pandora.be/wouter.ghij...geltjesdans.htm |
ni kommer väl ihåg den berömda kycklingfilmen?
http://hem.bredband.net/b149872/stuff/kyckling.swf
här kommer uppföljaren med samma huvudperson!
http://hem.bredband.net/b149872/stu...a_mobilsvar.mp3
Den killen är helt otrolig alltså .. vi tappade bort honom igårkväll och på dansstället där vi var ligger i en källare, så vi har taskig mottagning på mobilen.
När jag kommer upp så lyssnar jag på detta intalade meddelandet.
Stackarn var jättefull =)
http://www.dj-networxx.org/m0sT/Rot....MOVED_BY_ADMIN
HAHAHA
Jag var nära på att rammla av stolen alltså
Så jävla rolig!
den här grabben har varit med om ett dödsrejv för mkt 

hahaha
killen levde sig ju verkligen in i musiken iaf, fast vissa piller ska man nog lämna i burken tror jag... 
| quote: |
| Originally posted by Dioxys den här grabben har varit med om ett dödsrejv för mkt ![]() |
Vilka bra låtar han spelade sen då.. hohoh... tänkte på en sak.. tredje låten.. han vet verkligen var han ska klappa med händerna.. hoho.. väl inlyssnad.
Slutet var fan sjukt...fän va ja skratta...
Undra om han är kokko på riktigt
hahahahahaha, fyyy fan vilken skön gubbe

| quote: |
| Originally posted by Dioxys http://www.dj-networxx.org/m0sT/Rot....MOVED_BY_ADMIN HAHAHA Jag var nära på att rammla av stolen alltså Så jävla rolig!den här grabben har varit med om ett dödsrejv för mkt ![]() |
Verkar lovande med tanke på era kommentarer 
haha, jag har nog sett den minst 20ggr nu
den är så jävla roligt, garvar bara högre och högre till hans flum alltså
psyket nästa?

Alltså seriöst? Han måste skämta eller vara helt jävla dum i huvet

Hade varit fett ifall någon kunde översätta vad han säger 
skumt
och haha åt det här. man har ju fyra olika handdukar juuuu (när man duschar)
| quote: |
| Originally posted by Dioxys haha, jag har nog sett den minst 20ggr nu den är så jävla roligt, garvar bara högre och högre till hans flum alltså psyket nästa? |
Re: skumt
| quote: |
| Originally posted by Glorie haha åt det här. man har ju fyra olika handdukar juuuu (när man duschar) |
tjejer

| quote: |
| Originally posted by Dioxys haha, jag har nog sett den minst 20ggr nu den är så jävla roligt, garvar bara högre och högre till hans flum alltså psyket nästa? |
| quote: |
| Originally posted by dj_hysterix doh, filmen funkar inte |
Re: skumt
| quote: |
| [i][b]Originally posted by Glorie haha åt det här. man har ju fyra olika handdukar juuuu (när man duschar) |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.