TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Upcoming Online Radio Shows
Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 »
vanavond ook dj lpg at rootspirit radio om 20u
ikke ook vanavond op LaZer 
VANAVOND vanaf 19.00u -> M.I.K.E. live @ Rotationz
| quote: |
| Originally posted by TOR VANAVOND vanaf 19.00u -> M.I.K.E. live @ Rotationz |
^ Allright! 
Is het album van M.I.K.E. al in de winkel verkrijgbaar? Heeft er hem al iemand zien liggen?
Voorlopig alleen online te verkrijgen op www.bonzaimusic.net dacht ik, maar misschien dat het ooit nog wel in de winkels zal verschijnen zoals Electric Eclips.
| Originally posted by FUSyke Is het album van M.I.K.E. al in de winkel verkrijgbaar? Heeft er hem al iemand zien liggen? |
News=
Internet Trance Radio
"Tranceairwaves" zou terug komen na voldoende financiele middelen te hebben bij mekaar geraapt terug online op 2 april volgens het forum.
Het Plastic Boy album is op 28/02 binnen bij Music Man. Ik denk dat ik ff ga shoppen
het M.I.K.E. album is trouwens af. ik kijk hier het meest van al naar uit.
het aftellen kan beginnen. 
M.I.K.E. & Perry collaboration op Club Elite, niiiiiiiiiiiiice!!! 
Hopelijk heb ik vanavond chance
kan ik wat centjes uitsparen
En nu (hopelijk terug) een massive set!
En heeft er gisteren iemand iets gewonnen bij Rotationz?
| Originally posted by FUSyke En heeft er gisteren iemand iets gewonnen bij Rotationz? |
"
| Originally posted by Jasperovitsj Ik heb niks meer gehoord omdat ik moest gaan zaalvoetballen, maar ik had een mailke gekregen van Hans met daarin "All�, ge zijt erbij " |
Rotationz XXL: R.I.P.
Vanavond is het de laatste maal dat Rotationz XXL plaats vindt. Deze laatste editie zal afgesloten worden met 2 Prachtige Mix Sessies waaronder ��n van Gabriel & Dresden en de tweede van Aidan Lavelle (Broer van James Lavelle).
Met andere woorden 2 grootheden die de XXL editie kunnen afsluiten.
Ik wil ook alle producers/DJ's/luisteraars bedanken voor de reacties en steun die ze gegeven hebben aan de XXL editie van Rotationz On Sunday.
Groeten,
Tim Davis
Nu 34 bpm @ Proton Radio 
Nu mijn tweede setje op LazerHotHits
Tis een stuk van men 2004-overzicht mix
H��rlijk gemixed, al zeg ik het zelf
http://streams.lazernet.be:2400/listen.pls
Vanaf volgende week, iedere woensdagnamiddag van 13u tot 14u (I know, onzalig uur, maar ik moet ergens beginnen I guess
), DJ Vega @ Lazerhothits, met een uurtje progressive en breaks! 
... Vega, dat ben ik dus h� 
| Originally posted by Jasperovitsj ... Vega, dat ben ik dus h� |
| Originally posted by Xilver Hoe, da's met u dan ofwa da'k dien back2back doe op de beta party... lap seg, dacht dat da die stoere spaanse kerel uit Street Fighter was |
Evenals mijn Spaans accent trouwens! Me llamo Vega, como est� usted? Hijos de putas! Cabrones!! Mierda!!!! Para mi un bocadillo con queso por favor
| Originally posted by Jasperovitsj Me llamo Vega, como est� usted? Hijos de putas! Cabrones!! Mierda!!!! Para mi un bocadillo con queso por favor |
Vanavond om 20u is er op Proton de show "Blueprint" (hosted by Habersham & Numinous) met de volgende line up:
Part 1-Neil Owens- January '05 Mix
Part 2-Ghost World (Jeff Belfi & John Marius)-2005 Promo
Part 3-Darkarma-NYE 2005 Live PA
| Originally posted by Jasperovitsj Vanaf volgende week, iedere woensdagnamiddag van 13u tot 14u (I know, onzalig uur, maar ik moet ergens beginnen I guess ), DJ Vega @ Lazerhothits, met een uurtje progressive en breaks! ![]() |