TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 »
Så ska det fan ta mig se ut...inget jävla fjantklappande på låret vid sidan om dansgolvet med händerna i byxfickan där inte. Schyssta bilder Zoran...
Söta bilder på er allesamans!
Jag tycker att dansgolvet ser välldans fint ut Laszlo
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Så ska det fan ta mig se ut...inget jävla fjantklappande på låret vid sidan om dansgolvet med händerna i byxfickan där inte. Schyssta bilder Zoran... |

| Originally posted by zoric Synd att mina kompisar inte gillar att gå ut på sådana här ställen, eller att de inte vill, utan att de älskar de där cheesefesterna :< |

| Originally posted by SWE_TRANCE Häng med på ett par fester så har du snart nya vänner vettu ![]() Och sen är du inte beroende av dina "cheeesepolare" |
zoric du ser jäkligt lång ut på bilderna, ere så eller ere bara jag som ser i syne? 
förövrigt ere bara å komma på festerna så lär du snart känna oss alla så behöver du inte festa med dina cheesepolare 
Har inte mätt mig på ett tag, men sist jag mätte mig så var jag 190 med skor, säg att man tar bort 2cm så är jag 188cm lång.
Det är väl normallångt? 
Jag ska nog rota fram lite till bilder, fast lite senare 
jag på nån efterfest från förra hösten

Världen är allt liten - kolla vem man stötte på på Loveparade - Mr. Bitch himself, also known as Sipowitz, här ifrån TA:
fr. v.: Jonas (polare till mig), Sipo, Sipo's polare, Lasselo
| Originally posted by Laszlo Världen är allt liten - kolla vem man stötte på på Loveparade - Mr. Bitch himself, also known as Sipowitz, här ifrån TA: fr. v.: Jonas (polare till mig), Sipo, Sipo's polare, Lasselo |
festivalslusken sjælv. heinekentælten var hemska, och erbjød en vældigt usel sømn.

Förvisso missade jag huvudet, ska gör om det 
(Första Fotot med min nya Canon EOS350D
)
Så här ser jag ut på en vanlig måndagsmorgon..

Okänd, Okänd, Anuga
Blev med dragen av ett gäng stureplanare...

http://www.hirschenkeller.se/klubb/...137&picId=12408
Holy shit .. jag var tydligen på Hirschenkeller förra helgen :|

En skruttig bild på mig
Förskräckligt att inte dagens ungdom har råd med ett par hela byxor !
..har typ farmor sagt till mig när jag har haft något liknande på mig 
Länge sen man postade här och ja de flesta vet väl hur fan jag ser ut men wtf.
Från min spelning på kryssen!

Foto: Laszlo Mag
Tack Lasseman!

Ett nytt fint på mig =)
Foto: Tigern
| Originally posted by jofawe http://www.tranceclubber.com/images...Fullsize/29.jpg Ett nytt fint på mig =) Foto: Tigern |
| Originally posted by reveal Bäst hitintills |
| Originally posted by SteveTranz4ever Länge sen man postade här och ja de flesta vet väl hur fan jag ser ut men wtf. Från min spelning på kryssen! http://www.tranceclubber.com/images...ullsize/120.jpg Foto: Laszlo Mag Tack Lasseman! |

Kram till damen som hittade mina solglasögon (dock trasiga men bättre än inget) 
Ska väl ha varit du som tagit bilden Jofawe men jag har verkligen inget minne av det. Har du ?
| Originally posted by mr_fisken Ska väl ha varit du som tagit bilden Jofawe men jag har verkligen inget minne av det. Har du ? |

| Originally posted by SteveTranz4ever Jag fick fan bromsspår i byxan när jag såg Patrik på kryssen, han såg benhård ut med sin Don't Hassel the Hoff t-shirt! |

| Originally posted by jofawe Btw.. jag måste skaffa mig större kamera.. |