TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 »
| quote: |
| Originally posted by JayBee får någon dag sedan satt jag uppe hela natten som post i någon äcklig skog. men fan vad najs det blev när man lägger till lite musik från min mp3 spelare(som är starkt förbjudet när man sitter post) , jag kunde seriöst inte låta bli att börja vifta med armarna och stampa med fötterna så att jag skrämde den lilla musen som satt vid mina kängor och åt lite matrester. och som grand-finale så tog jag en liten runda förbi kusten och skådade soluppgång i svensk skärgård ![]() |
Här sitter man igen... 
| Originally posted by Cloudburst Här sitter man igen... |
ugh, gå o lägg dig istället :P
Så är det emellan åt. Jag kan inte heller sova om natten, Men samtidigt vill jag inget annat än att lägga mig på dagen. Jag hatar det!
| Originally posted by zoric Så är det emellan åt. Jag kan inte heller sova om natten, Men samtidigt vill jag inget annat än att lägga mig på dagen. Jag hatar det! |
jag kom nyss hem.. har varit hos en kompis å kollat på The Pacifist...
erhm ..
bah - skulle aldrig druckit den där red bullen. ni när skolarbetena är överstökade så klättrar jag istället på väggarna av rastlöshet...ingen som har en magisteruppsats som skall vara inlämnad imorgon bitti som ni inte börjat med? ge hit så fixar jag det på stört!
| Originally posted by Laszlo samma problem med mig...när jag har fullt upp i skolan och inte är hemma är det inga större problem, men när jag sitter hemma så blir jag så jävla hängig och vill bara lägga mig och sova - spelar ingen roll om jag sovit 30 minuter eller femtion timmar natten innan... |
blev visst ett långt samtal och då blev det lite sent...
Tankar.
Dom stör mig, störde mig så grymt att jag inte kunde sova. Blargh.
Dumma flickor, dumma tankar :P
| Originally posted by Laszlo samma problem med mig...när jag har fullt upp i skolan och inte är hemma är det inga större problem, men när jag sitter hemma så blir jag så jävla hängig och vill bara lägga mig och sova - spelar ingen roll om jag sovit 30 minuter eller femtion timmar natten innan... |
själv har jag inte sovit på två dagar nu kan det månne vara fel på mig? är det mitt tvångsproblem av att behöva vaka över detta forum kanske?
| Originally posted by dj christian själv har jag inte sovit på två dagar nu kan det månne vara fel på mig? är det mitt tvångsproblem av att behöva vaka över detta forum kanske? |

Tjooojjo!
Jovisst, sitter fortfarande på jobbet och kommer om en 15min när jag "stämplar" ut ha jobbat i 17h med en rast på 1h.
Värre har jag naturligtvis jobbat men det känns som ett bra dagsverke just nu 
| Originally posted by SWE_TRANCE Tjooojjo! Jovisst, sitter fortfarande på jobbet och kommer om en 15min när jag "stämplar" ut ha jobbat i 17h med en rast på 1h. Värre har jag naturligtvis jobbat men det känns som ett bra dagsverke just nu |
| Originally posted by Pjox ojoj får jag fråga vad du jobbar med? |

Snarare. Vad fan gör jag uppe så här tidigt? Jag börjar ju inte plugget förrän vid 13:30.
Aja någon anledning fanns det väl, kanske. Diska, dammsuga, mixa, vad vet jag..
Mäh
Ärligt.. Det här är ju tråden som aldrig sover?
Och jag blev tvungen att "plocka upp tråden"..
För jag kan ialf inte somna och det är ju inte direkt ovanligt.
Tur som är så börjar jag inte jobba förrän 13:00 imorrn.
Så nu piskar jag liv i denna tråd.
*Är klockan så mycket att det inte är någon idé att ringa en kompis - Posta!
* Känns ditt huvud som en bikupa mitt i natten - Posta!
* Är det över midnatt och du bara måste lyssna färdigt på allt konstigt du har på hårddisken - Posta!
* Klockan är galet sent och du är klarvaken - Posta!
* Du vaknade och måste gå på toa och nu kan du inte somna om - Posta!
* Du har tråkigt och det är dösent - Posta!
* Fan att man inte kan somna och jag har försökt allt och inget funkar - Posta!
Osv osv Bla bla bla 
Börjar 15 imorn, "firar" detta så här..
Fan ta och sova nu.
Har ingen tid att passa imorgon, inte förän 1900 i alla fall, men jag hatar lik förbannat när jag inte lyckas somna...har vänt på dygnet och kan inte för djävulen få rätsida på det igen
*morr*
Har slutat vända på dygnet sådär. Det är inte värt det, Orkar ingenting då. Måste fan börja lägga mig tidigare än 00:00 varje kväll i alla fall.
Ikväll är första gången på mycket länge jag inte är död efter jobbet..
känns rätt skönt, lite lustigt dock, om man ser till vädret..
hmm
| Originally posted by Laszlo Har ingen tid att passa imorgon, inte förän 1900 i alla fall, men jag hatar lik förbannat när jag inte lyckas somna...har vänt på dygnet och kan inte för djävulen få rätsida på det igen *morr* |
| Originally posted by reveal Min lösning på det problemet är att man inte lägger sig förrän man är trött, men sen ser man fanimej till att gå upp i tid. Man klarar att vara trött en dag, sen är man rätt sängsugen framåt kvällen |