TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 »

Posted by November on Jun-09-2005 00:18:

quote:
Originally posted by JayBee
får någon dag sedan satt jag uppe hela natten som post i någon äcklig skog. men fan vad najs det blev när man lägger till lite musik från min mp3 spelare(som är starkt förbjudet när man sitter post)

, jag kunde seriöst inte låta bli att börja vifta med armarna och stampa med fötterna så att jag skrämde den lilla musen som satt vid mina kängor och åt lite matrester. och som grand-finale så tog jag en liten runda förbi kusten och skådade soluppgång i svensk skärgård

Hehe vilken go bild jag fick i huvudet nu
En kamoflageklädd jeppe hoppandes mitt ute i urskogen!
Uhh va fint

Posted by Cloudburst on Jun-09-2005 03:15:

Här sitter man igen...

Posted by St_Andrew on Jun-09-2005 03:18:

quote:
Originally posted by Cloudburst
Här sitter man igen...

jobbigt, 23.15, redan!

Posted by fede on Jun-09-2005 05:59:

ugh, gå o lägg dig istället :P

Posted by zoric on Jun-11-2005 19:05:

Så är det emellan åt. Jag kan inte heller sova om natten, Men samtidigt vill jag inget annat än att lägga mig på dagen. Jag hatar det!

Posted by Laszlo on Jun-11-2005 19:08:

quote:
Originally posted by zoric
Så är det emellan åt. Jag kan inte heller sova om natten, Men samtidigt vill jag inget annat än att lägga mig på dagen. Jag hatar det!

samma problem med mig...när jag har fullt upp i skolan och inte är hemma är det inga större problem, men när jag sitter hemma så blir jag så jävla hängig och vill bara lägga mig och sova - spelar ingen roll om jag sovit 30 minuter eller femtion timmar natten innan...

Posted by jofawe on Jun-12-2005 01:24:

jag kom nyss hem.. har varit hos en kompis å kollat på The Pacifist...

erhm ..

Posted by Laszlo on Jun-13-2005 00:49:

bah - skulle aldrig druckit den där red bullen. ni när skolarbetena är överstökade så klättrar jag istället på väggarna av rastlöshet...ingen som har en magisteruppsats som skall vara inlämnad imorgon bitti som ni inte börjat med? ge hit så fixar jag det på stört!

Posted by Pjox on Jun-13-2005 00:51:

quote:
Originally posted by Laszlo
samma problem med mig...när jag har fullt upp i skolan och inte är hemma är det inga större problem, men när jag sitter hemma så blir jag så jävla hängig och vill bara lägga mig och sova - spelar ingen roll om jag sovit 30 minuter eller femtion timmar natten innan...

Ohh få är jag inte ensam.
Tyvärr så somnar jag nån gång på kvällen och sitter uppe på natten. Som nu, har lite sing allong till milk inc. folk ska nog vara tacksamma att dom sover

Posted by Cloudburst on Jun-14-2005 02:23:

blev visst ett långt samtal och då blev det lite sent...

Posted by DjAviander on Jun-14-2005 09:06:

Tankar.
Dom stör mig, störde mig så grymt att jag inte kunde sova. Blargh.

Dumma flickor, dumma tankar :P

Posted by zoric on Jun-14-2005 14:57:

quote:

Yeah, Jag hatar verkligen att vara uppe för länge och sedan sova bort hela dagen. I slutet av skolåret så hade jag skitmycket att göra, Då ville jag inte göra ett skit, Just nu känns det tvärtom, Jag vill ha hur mycket som helst att göra istället för att inte göra ett skit en dag som den här.

Jag får väl försöka ta och hitta på något med någon/några..eller kolla om det finns något att göra ikväll..erhm, Jag är verkligen rastlös!

Posted by klappa on Jun-14-2005 18:55:

själv har jag inte sovit på två dagar nu kan det månne vara fel på mig? är det mitt tvångsproblem av att behöva vaka över detta forum kanske?

Posted by Pjox on Jun-14-2005 22:09:

quote:
Originally posted by dj christian
själv har jag inte sovit på två dagar nu kan det månne vara fel på mig? är det mitt tvångsproblem av att behöva vaka över detta forum kanske?

Jag säger.. Din störda jävel sov
Men det är bara jag

Posted by SWE_TRANCE on Aug-29-2005 23:46:

Tjooojjo!

Jovisst, sitter fortfarande på jobbet och kommer om en 15min när jag "stämplar" ut ha jobbat i 17h med en rast på 1h.
Värre har jag naturligtvis jobbat men det känns som ett bra dagsverke just nu

Posted by Pjox on Aug-30-2005 14:26:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Tjooojjo!

Jovisst, sitter fortfarande på jobbet och kommer om en 15min när jag "stämplar" ut ha jobbat i 17h med en rast på 1h.
Värre har jag naturligtvis jobbat men det känns som ett bra dagsverke just nu

ojoj får jag fråga vad du jobbar med?

Posted by SWE_TRANCE on Aug-30-2005 17:57:

quote:
Originally posted by Pjox
ojoj får jag fråga vad du jobbar med?

Jag gör lite allt möjligt på företaget som jag jobbar/driver.
Det blev visst inte utstämpling 02.00 heller, det blev faktiskt 03.30
Vi har en hel del att göra nu så det är bara att bita ihop!
Trevligt att man iaf trivs på arbetet.

Posted by DjAviander on Sep-02-2005 08:08:

Snarare. Vad fan gör jag uppe så här tidigt? Jag börjar ju inte plugget förrän vid 13:30.

Aja någon anledning fanns det väl, kanske. Diska, dammsuga, mixa, vad vet jag..

Posted by November on Oct-24-2005 23:23:

Mäh
Ärligt.. Det här är ju tråden som aldrig sover?
Och jag blev tvungen att "plocka upp tråden"..
För jag kan ialf inte somna och det är ju inte direkt ovanligt.
Tur som är så börjar jag inte jobba förrän 13:00 imorrn.
Så nu piskar jag liv i denna tråd.

*Är klockan så mycket att det inte är någon idé att ringa en kompis - Posta!
* Känns ditt huvud som en bikupa mitt i natten - Posta!
* Är det över midnatt och du bara måste lyssna färdigt på allt konstigt du har på hårddisken - Posta!
* Klockan är galet sent och du är klarvaken - Posta!
* Du vaknade och måste gå på toa och nu kan du inte somna om - Posta!
* Du har tråkigt och det är dösent - Posta!
* Fan att man inte kan somna och jag har försökt allt och inget funkar - Posta!

Osv osv Bla bla bla

Posted by Cloudburst on Oct-25-2005 00:50:

Börjar 15 imorn, "firar" detta så här.. Fan ta och sova nu.

Posted by Laszlo on Oct-25-2005 01:20:

Har ingen tid att passa imorgon, inte förän 1900 i alla fall, men jag hatar lik förbannat när jag inte lyckas somna...har vänt på dygnet och kan inte för djävulen få rätsida på det igen *morr*

Posted by zoric on Oct-25-2005 19:07:

Har slutat vända på dygnet sådär. Det är inte värt det, Orkar ingenting då. Måste fan börja lägga mig tidigare än 00:00 varje kväll i alla fall.

Posted by jofawe on Oct-25-2005 19:14:

Ikväll är första gången på mycket länge jag inte är död efter jobbet..
känns rätt skönt, lite lustigt dock, om man ser till vädret..

hmm

Posted by reveal on Oct-25-2005 21:06:

quote:
Har ingen tid att passa imorgon, inte förän 1900 i alla fall, men jag hatar lik förbannat när jag inte lyckas somna...har vänt på dygnet och kan inte för djävulen få rätsida på det igen *morr*

Min lösning på det problemet är att man inte lägger sig förrän man är trött, men sen ser man fanimej till att gå upp i tid. Man klarar att vara trött en dag, sen är man rätt sängsugen framåt kvällen

Posted by Laszlo on Oct-25-2005 21:25:

quote:
Originally posted by reveal
Min lösning på det problemet är att man inte lägger sig förrän man är trött, men sen ser man fanimej till att gå upp i tid. Man klarar att vara trött en dag, sen är man rätt sängsugen framåt kvällen

Funkar tyvärr inte så bra...jag somnade efter fem i morse, gick upp klockan tio...har varit skitseg hela dagen, efter radiosändningen på kvällen började jag bli piggare. Nu har jag lirat innebandy i två timmar och sprungit som en get, och jag är piggare än jag varit på hela dagen...eftersom jag har väldigt få föreläsningar att gå på så har jag haft denna dygnsrytmen i princip hela terminen - kommer bli ett helvete att återgå till det vanliga...

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 »