TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 »
Korte conclusies:
Marko => Heb alleen het laatste deel van zijn set gehoord, maar ben er aangenaam door verrast als opwarming... 7/10
Junior Jack & Kid Creme => Goeie House set... Paar dikke bommen gespeeld... 7.5/10
Megamix => Gene zever hier, best part of the night... Hoe ge het ook draait of keert, toen was er het meeste ambiance... En deejay of niet, ik kom voor de muziek en de sfeer... Als dat goed is, is het voor mij geslaagd... :-)
En de Die-Hards die junk project - control te commerci�el vinden en daardoor ook niet passend, moeten is dringend minder mierenneuken en meer leren genieten van goeie muziek, ongeacht het 'label' commerci�el of niet... 9/10
AVB => Mmm, matige set, een stuk of 6 goede quality tunes gehoord, voor de rest te weinig uplifting... 6/10
Marco V => Goede set, blijft knallen gewoon... :-) Had toch graag Simulated gehoord... :-( 8/10
Elof => Spijtig van het geluid idd, voor de rest is mijn gevoel nogal dubbel over zijn set... Ik had echt gehoopt op een mega uplifting setje met niks dan bommen... Ik draai zelf ook bijna volledig zijn stijl... Maar dat was dus niet het geval... Ik begrijp zijn keuze voor meer rustigere platen als afsluiter, maar bon... Heeft toch zijn best gedaan...
Dus 7/10...
PS: Diene Michael Forzza blijft super gewoon... :-)
Organisatie => Naar Belgische maatstaven gezien goede organisatie van ID-T... Maar het kon beter: schandalig van de vestiaire, toch wel duur ticket, veel hollandse crew (ronduit belachelijk om niet alleen maar Belgen aan te nemen voor een BELGISCHE editie, laat onze economie maar kapot gaan ;-), het geluid stond op het einde echt te stil,... 7/10
Baai de wai: Ik heb me toch wel heel goed geamuseerd, zoals gewoonlijk dus, ge maakt het feest zelf h�...
op dance valley ga je v��l meer kwijt zijn, op pukkelpop bijvoorbeeld, ook festivalletje was ik in totaal iet van een 350 euro kwijt ...
en mijn mening over armin is dezelfde als cresto ... superdj, superproducer, maar slechte platenkeuze ... en dat is iets wat in belgi� soms wel es negatief kan uitlopen 
en die megamix, kdenk toch dat da pc is, en anders is't ewoon faded 
| quote: |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X en mijn mening over armin is dezelfde als cresto ... superdj, superproducer, maar slechte platenkeuze ... |
| Originally posted by djcresto Nog even dit Ticket: 42 euro Jeans: 20 euro tshirt: 7 euro bus naar ginder: 10 euro drank: 20 euro totaal 99 euro Sensation heeft mij dus 99 euro gekost. Als je hier achteraf over nadenkt gaat er toch ergens iets knagen. 99 euro voor 1 avondje uit. Dat is toch heel even slikken. Gelukkig zijn er niet zo heel veel weekendjes op een jaar. |
-gevoel was er precies niet en dit verlang je toch van zo'n big event. Op naar Mayday!!! Wat volgens mij wel een
feestje zal worden
| Originally posted by FUSyke Wanneer ik de commentaren hier lees en ik zie het prijskaartje ben ik toch blij dat ik niet ben geweest. Iedereen heeft zich hier wel geamuseerd maar dit kan je op een gewone fuif ook. Het WOW -gevoel was er precies niet en dit verlang je toch van zo'n big event. Op naar Mayday!!! Wat volgens mij wel een feestje zal worden |
| Originally posted by FUSyke Wanneer ik de commentaren hier lees en ik zie het prijskaartje ben ik toch blij dat ik niet ben geweest. Iedereen heeft zich hier wel geamuseerd maar dit kan je op een gewone fuif ook. Het WOW -gevoel was er precies niet en dit verlang je toch van zo'n big event. |
; het zicht van boven op het podium was fantastisch !! het zag er allemaal heel mooi uit, decor, licht, lasers .. de witte massa dansend op de energieke trance
nog ff vergeten vermelden dat ik weer bijna doof was door de knallen tussen de set van Marko en Junior Jack. Ik snap het nut hiervan echt niet. En gezond is het ook al niet.
| Originally posted by DeSpErAtOs-X op dance valley ga je v��l meer kwijt zijn, |
| Originally posted by DeSpErAtOs-X en die megamix, kdenk toch dat da pc is, en anders is't ewoon faded |
| Originally posted by Jasperovitsj Vorig jaar heb ik ongeveer 100� opgedaan: 60� ticket (wel voor meer dan 12u muziek door honderden DJ's in alle stijlen) 10� benzine 30� eten en drank Nu ja, das een keuze en kwestie van smaak natuurlijk, daar valt objectief moeilijk over te discussieren. Ik vraag me gewoon af of die 40� wel verantwoord is? Illusion brengt een soortgelijke line-up en een volledig ingekleed Sportpaleis voor 15�, dan moet de prijs van Sensation toch zeker met 10� kunnen zakken? |

)
| Originally posted by FredNova trouwens J, je was er toch zelf ook? daar zeg je neit veel van ![]() je moest toch niet gaan he, je weet toch ook dat het je over de 100 euro zou kosten voordat je je kaart kocht? (no offence he! just a forum ) |

akkoord
ik vind trouwens dat het nogal jong volk was dat er was, had iets meer oduer volk verwacht
(I know, ik ben het die oud word)
Sensation is trouwens zowel op VTM als op VRT in het Journaal gekomen, en er is voor de verandering zelfs niks negatiefs gezegd over drugs ofzo, de items waren zelfs redelijk neutraal tot positief! 
| Originally posted by Jasperovitsj Sensation is trouwens zowel op VTM als op VRT in het Journaal gekomen, en er is voor de verandering zelfs niks negatiefs gezegd over drugs ofzo, de items waren zelfs redelijk neutraal tot positief! |
| Originally posted by Aur�lie Gemaakt door Dj Laurent van Versuz |
spaarzame jongen 
| Originally posted by DeSpErAtOs-X en idd de journalen waren mega positief eigenlijk ... in tegenstelling tot de jaarlijkse i love techno coverage by het nieuwz ... altijd negatief ... |
| Originally posted by FredNova deze zaten er ook bij dacht ik: Armin van Buuren - Communication (part 3) Armin van Buuren - Sensation White anthem 2005 (Holland) |
Zeg, normaal is Antwerp is Burning indoor rond de 1ste mei altijd. Ik heb nog nergens affiches zien hangen, en de website is dood. Nu ID&T de organisatie van AIB heeft overgenomen, moet ik dan hieruit concluderen dat AIB Indoor vervangen is door Sensation? Weet iemand er meer over?
Ik hoop in ieder geval dat die van September weer doorgaat 
| Originally posted by Hydra Zeg, normaal is Antwerp is Burning indoor rond de 1ste mei altijd. Ik heb nog nergens affiches zien hangen, en de website is dood. Nu ID&T de organisatie van AIB heeft overgenomen, moet ik dan hieruit concluderen dat AIB Indoor vervangen is door Sensation? Weet iemand er meer over? Ik hoop in ieder geval dat die van September weer doorgaat |
Heeft er iemand de tracklist van Junior Jack & Kid Creme ????
| Originally posted by Jasperovitsj Nu ja, das een keuze en kwestie van smaak natuurlijk, daar valt objectief moeilijk over te discussieren. Ik vraag me gewoon af of die 40� wel verantwoord is? Illusion brengt een soortgelijke line-up en een volledig ingekleed Sportpaleis voor 15�, dan moet de prijs van Sensation toch zeker met 10� kunnen zakken? |
antwerp is burning had op een bepaald moment richie hawtin en sven vath op het podium, samen met armin van buuren en MIKE op het zijpodium!!!
zoiets moet echt een pak geld gekost hebben aan dj's...
Zoals Fred wel al zei, vuurwerk kost astronomisch veel geld!
Maar zelfs ons weredfestival van folklore krijgt bijna een miljoen oude franken aan vuurwerk gesponsord, dus dat zal voor ID&T toch ook zeker te fixen moeten zijn?
Maar ja, ze weten dat de overgrote meerderheid zich toch geen vragen stelt bij die prijs en gewoon 40� afdokt. Dus waarom zouden ze de prijs verlagen dan? Het was toch maar mooi uitverkocht...
en toch vervloek ik nog steeds de dag dat antwerp is burning indoor veranderde naar sensation...
| Originally posted by Jasperovitsj Maar ja, ze weten dat de overgrote meerderheid zich toch geen vragen stelt bij die prijs en gewoon 40� afdokt. Dus waarom zouden ze de prijs verlagen dan? Het was toch maar mooi uitverkocht... |