TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation in Belgium
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 »

Posted by Mike Foston on Apr-18-2005 01:12:

Thumbs up

Korte conclusies:

Marko => Heb alleen het laatste deel van zijn set gehoord, maar ben er aangenaam door verrast als opwarming... 7/10

Junior Jack & Kid Creme => Goeie House set... Paar dikke bommen gespeeld... 7.5/10

Megamix => Gene zever hier, best part of the night... Hoe ge het ook draait of keert, toen was er het meeste ambiance... En deejay of niet, ik kom voor de muziek en de sfeer... Als dat goed is, is het voor mij geslaagd... :-)
En de Die-Hards die junk project - control te commerci�el vinden en daardoor ook niet passend, moeten is dringend minder mierenneuken en meer leren genieten van goeie muziek, ongeacht het 'label' commerci�el of niet... 9/10

AVB => Mmm, matige set, een stuk of 6 goede quality tunes gehoord, voor de rest te weinig uplifting... 6/10

Marco V => Goede set, blijft knallen gewoon... :-) Had toch graag Simulated gehoord... :-( 8/10

Elof => Spijtig van het geluid idd, voor de rest is mijn gevoel nogal dubbel over zijn set... Ik had echt gehoopt op een mega uplifting setje met niks dan bommen... Ik draai zelf ook bijna volledig zijn stijl... Maar dat was dus niet het geval... Ik begrijp zijn keuze voor meer rustigere platen als afsluiter, maar bon... Heeft toch zijn best gedaan...
Dus 7/10...
PS: Diene Michael Forzza blijft super gewoon... :-)

Organisatie => Naar Belgische maatstaven gezien goede organisatie van ID-T... Maar het kon beter: schandalig van de vestiaire, toch wel duur ticket, veel hollandse crew (ronduit belachelijk om niet alleen maar Belgen aan te nemen voor een BELGISCHE editie, laat onze economie maar kapot gaan ;-), het geluid stond op het einde echt te stil,... 7/10

Baai de wai: Ik heb me toch wel heel goed geamuseerd, zoals gewoonlijk dus, ge maakt het feest zelf h�...

Posted by DeSpErAtOs-X on Apr-18-2005 06:44:

op dance valley ga je v��l meer kwijt zijn, op pukkelpop bijvoorbeeld, ook festivalletje was ik in totaal iet van een 350 euro kwijt ...

en mijn mening over armin is dezelfde als cresto ... superdj, superproducer, maar slechte platenkeuze ... en dat is iets wat in belgi� soms wel es negatief kan uitlopen

en die megamix, kdenk toch dat da pc is, en anders is't ewoon faded

Posted by djcresto on Apr-18-2005 07:00:

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X

en mijn mening over armin is dezelfde als cresto ... superdj, superproducer, maar slechte platenkeuze ...

ow ow normaal vind ik Armin zijn platenkeuze super. Nu zaterdag vond ik het net iets minder

Posted by FUSyke on Apr-18-2005 07:25:

quote:
Originally posted by djcresto
Nog even dit

Ticket: 42 euro
Jeans: 20 euro
tshirt: 7 euro
bus naar ginder: 10 euro
drank: 20 euro

totaal 99 euro

Sensation heeft mij dus 99 euro gekost. Als je hier achteraf over nadenkt gaat er toch ergens iets knagen. 99 euro voor 1 avondje uit. Dat is toch heel even slikken. Gelukkig zijn er niet zo heel veel weekendjes op een jaar.

Wanneer ik de commentaren hier lees en ik zie het prijskaartje ben ik toch blij dat ik niet ben geweest. Iedereen heeft zich hier wel geamuseerd maar dit kan je op een gewone fuif ook. Het WOW -gevoel was er precies niet en dit verlang je toch van zo'n big event. Op naar Mayday!!! Wat volgens mij wel een feestje zal worden

Posted by Real on Apr-18-2005 07:36:

quote:
Originally posted by FUSyke
Wanneer ik de commentaren hier lees en ik zie het prijskaartje ben ik toch blij dat ik niet ben geweest. Iedereen heeft zich hier wel geamuseerd maar dit kan je op een gewone fuif ook. Het WOW -gevoel was er precies niet en dit verlang je toch van zo'n big event. Op naar Mayday!!! Wat volgens mij wel een feestje zal worden

idem

Posted by Bomar on Apr-18-2005 10:58:

quote:
Originally posted by FUSyke
Wanneer ik de commentaren hier lees en ik zie het prijskaartje ben ik toch blij dat ik niet ben geweest. Iedereen heeft zich hier wel geamuseerd maar dit kan je op een gewone fuif ook. Het WOW -gevoel was er precies niet en dit verlang je toch van zo'n big event.

Er waren wel degelijk WOW-momenten op die avond ; het zicht van boven op het podium was fantastisch !! het zag er allemaal heel mooi uit, decor, licht, lasers .. de witte massa dansend op de energieke trance

Posted by djcresto on Apr-18-2005 11:02:

nog ff vergeten vermelden dat ik weer bijna doof was door de knallen tussen de set van Marko en Junior Jack. Ik snap het nut hiervan echt niet. En gezond is het ook al niet.

Posted by Jasperovitsj on Apr-18-2005 11:50:

quote:
op dance valley ga je v��l meer kwijt zijn,

Vorig jaar heb ik ongeveer 100� opgedaan:

60� ticket (wel voor meer dan 12u muziek door honderden DJ's in alle stijlen)
10� benzine
30� eten en drank

Nu ja, das een keuze en kwestie van smaak natuurlijk, daar valt objectief moeilijk over te discussieren. Ik vraag me gewoon af of die 40� wel verantwoord is? Illusion brengt een soortgelijke line-up en een volledig ingekleed Sportpaleis voor 15�, dan moet de prijs van Sensation toch zeker met 10� kunnen zakken?

Posted by Aur�lie on Apr-18-2005 12:21:

quote:

en die megamix, kdenk toch dat da pc is, en anders is't ewoon faded

Gemaakt door Dj Laurent van Versuz

Posted by FredNova on Apr-18-2005 12:31:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Vorig jaar heb ik ongeveer 100� opgedaan:

60� ticket (wel voor meer dan 12u muziek door honderden DJ's in alle stijlen)
10� benzine
30� eten en drank

Nu ja, das een keuze en kwestie van smaak natuurlijk, daar valt objectief moeilijk over te discussieren. Ik vraag me gewoon af of die 40� wel verantwoord is? Illusion brengt een soortgelijke line-up en een volledig ingekleed Sportpaleis voor 15�, dan moet de prijs van Sensation toch zeker met 10� kunnen zakken?

akkoord dat DV prijs/kwaliteit zeker evenveel te bieden heeft

niet akkoord met illusion, de volledige kosten zijn gedeeld door Illusion en Studio54 (want het sportpaleis een dag meer of minder maakt niet, je betaald 15.000 euro (ongeveer) voor een week opstellen en afbreken. (trouwens illusion en studio54 zijn werk van Kristof D'Arcon)

Al dat vuurwerk kost al gauw enkele miljoenen hoor.
En trouwens 10 euro is dat nu het einde?

trouwens J, je was er toch zelf ook? daar zeg je neit veel van
je moest toch niet gaan he, je weet toch ook dat het je over de 100 euro zou kosten voordat je je kaart kocht?
(no offence he! just a forum )

Posted by Jasperovitsj on Apr-18-2005 12:35:

quote:
Originally posted by FredNova

trouwens J, je was er toch zelf ook? daar zeg je neit veel van
je moest toch niet gaan he, je weet toch ook dat het je over de 100 euro zou kosten voordat je je kaart kocht?
(no offence he! just a forum )

Ik was er uiteindelijk toch niet
Enige reden waarom ik toch zou gaan was omdat ik via via gratis tickets kon krijgen, en zoiets laat je natuurlijk niet liggen. Het is uiteindelijk niet doorgegaan, maar echt erg vind ik dat nu ook niet, zeker niet na het lezen van de reviews.

Ik zou in ieder geval geen 40� voor een kaart hebben neergeteld, dat vond ik gewoon te veel geld voor wat ik zou krijgen
Voor 20� had ik nog gezegd "what the heck, ik ga gewoon, die 20� zal het niet maken", maar 40� is voor een student toch nog steeds een relatief aanzienlijk bedrag...

Posted by FredNova on Apr-18-2005 12:43:

akkoord

ik vind trouwens dat het nogal jong volk was dat er was, had iets meer oduer volk verwacht

(I know, ik ben het die oud word)

Posted by Jasperovitsj on Apr-18-2005 12:46:

Sensation is trouwens zowel op VTM als op VRT in het Journaal gekomen, en er is voor de verandering zelfs niks negatiefs gezegd over drugs ofzo, de items waren zelfs redelijk neutraal tot positief!

Posted by Mike Foston on Apr-18-2005 13:27:

Smile

quote:
Sensation is trouwens zowel op VTM als op VRT in het Journaal gekomen, en er is voor de verandering zelfs niks negatiefs gezegd over drugs ofzo, de items waren zelfs redelijk neutraal tot positief!

Het werd is tijd, dedoeme...

Posted by DeSpErAtOs-X on Apr-18-2005 13:30:

quote:
Originally posted by Aur�lie
Gemaakt door Dj Laurent van Versuz

mjah, die kerel kan da ook met pc gedaan hebbe e , er zijn zoveel mix cds mixed & selected by weetk veel wie die ook met pc gemixed zijn ...

@ jasper: amai jij bent goedkoop qua eten en drank spaarzame jongen

en wat die 10 euro betrefd, als ik de organisator was, en een full house krijg met 10 euro meer, dan zou'k wel zot zijn om prijs te laten dalen ...

en idd de journalen waren mega positief eigenlijk ... in tegenstelling tot de jaarlijkse i love techno coverage by het nieuwz ... altijd negatief ...

Posted by Bunz on Apr-18-2005 14:12:

quote:
en idd de journalen waren mega positief eigenlijk ... in tegenstelling tot de jaarlijkse i love techno coverage by het nieuwz ... altijd negatief ...

daar zijn ook redenen voor
kben nu naar alletwee geweest en op ilt ziet ge da echt wel fel, daar ligge ze volle bak te neme (met het bijbehorend spouwen blijkbaar)
Op sensation zulle der ook wel redelijk wa gepakt hebbe ma daar viel het veel minder op.

anyway, ik heb mij ongeloofelijk goed geamuseerd daar op 'white sensations'

Posted by Magistrate on Apr-18-2005 15:09:

quote:
Originally posted by FredNova
deze zaten er ook bij dacht ik:

Armin van Buuren - Communication (part 3)
Armin van Buuren - Sensation White anthem 2005 (Holland)

klopt maar kweet wel niet meer waar juist

Posted by Hydra on Apr-18-2005 16:54:

Zeg, normaal is Antwerp is Burning indoor rond de 1ste mei altijd. Ik heb nog nergens affiches zien hangen, en de website is dood. Nu ID&T de organisatie van AIB heeft overgenomen, moet ik dan hieruit concluderen dat AIB Indoor vervangen is door Sensation? Weet iemand er meer over?

Ik hoop in ieder geval dat die van September weer doorgaat

Posted by Dark Apostle on Apr-18-2005 16:56:

quote:
Originally posted by Hydra
Zeg, normaal is Antwerp is Burning indoor rond de 1ste mei altijd. Ik heb nog nergens affiches zien hangen, en de website is dood. Nu ID&T de organisatie van AIB heeft overgenomen, moet ik dan hieruit concluderen dat AIB Indoor vervangen is door Sensation? Weet iemand er meer over?

Ik hoop in ieder geval dat die van September weer doorgaat

Ja AIB Indoor is Sensation White en AIB Outdoor gaat normaal gezien nog door, tenzij ze dat hebben vervangen door Mystery Land, maar ik zou liever een extra zomer festivaleke hebben dan 1 met een "bekendere" naam. En AIB Outdoor is vlak bij mij, Sensation was dat ook maar ik had het er geld ni voor over.

Posted by 1Million$shot on Apr-18-2005 17:40:

Heeft er iemand de tracklist van Junior Jack & Kid Creme ????

Posted by TOR on Apr-18-2005 18:31:

quote:

ik heb mij dat ook al zitten afvragen.. bij Illusion waren de kosten idd verdeeld, maar bij Antwerp is Burning Indoor was dat voor zover ik weet niet het geval.. en daar stonden toch wel heel wat wereldnamen geprogrammeerd.
Sensation kost � 10 meer en je krijgt amper 5 dj's te zien. daaruit moet ik concluderen dat het decor en andere showelementen een astronomisch bedrag moeten hebben gekost. anders zie ik echt niet in waar ID&T zo'n hoge prijs vandaan zou halen..

Posted by Bertn on Apr-18-2005 18:33:

antwerp is burning had op een bepaald moment richie hawtin en sven vath op het podium, samen met armin van buuren en MIKE op het zijpodium!!!

zoiets moet echt een pak geld gekost hebben aan dj's...

Posted by Jasperovitsj on Apr-18-2005 18:36:

Zoals Fred wel al zei, vuurwerk kost astronomisch veel geld!
Maar zelfs ons weredfestival van folklore krijgt bijna een miljoen oude franken aan vuurwerk gesponsord, dus dat zal voor ID&T toch ook zeker te fixen moeten zijn?

Maar ja, ze weten dat de overgrote meerderheid zich toch geen vragen stelt bij die prijs en gewoon 40� afdokt. Dus waarom zouden ze de prijs verlagen dan? Het was toch maar mooi uitverkocht...

Posted by Bertn on Apr-18-2005 18:38:

en toch vervloek ik nog steeds de dag dat antwerp is burning indoor veranderde naar sensation...

Posted by Bunz on Apr-18-2005 18:44:

quote:
Maar ja, ze weten dat de overgrote meerderheid zich toch geen vragen stelt bij die prijs en gewoon 40� afdokt. Dus waarom zouden ze de prijs verlagen dan? Het was toch maar mooi uitverkocht...

zo gaat dat nu eenmaal en echt ongelijk kunt ge ze toch niet geven.
Zolang het uitverkocht blijft gaan er niks prijzen omlaag, c'est la vie.
Zie maar Rock Werchter: weer duurder maar toch weer uitverkocht
geef die manne maar es een goei rede om de prijs te doen dale..

Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 »