TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party - Rector Gent - 2 april 2005
Pages (42): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 »

lol Glannie 
DIT FORUM GAAT NAAR DE KLOTEUUUUUUUH !!!
als het op deze manier verder gaat 
^ True
Lighten up, everybody. Knipt ulder teennagels eens ofzo 
| quote: |
| Originally posted by Xilver ^ True Lighten up, everybody. Knipt ulder teennagels eens ofzo |
| Originally posted by Giesber beginne ze hier nog te lachen met mijne ingegroeide teennagel ook |
| Originally posted by Glaniskanis Poe he!! Zat ff die foto's door te bladeren... Moest toch ff weten wie die knappe meid nou was waar mn pc op vastsloeg ... Jasper to the rescue met de inside info -> Nyah En ze houdt van trance... wat is het toch een mooie wereld Daar heb je een goeie aan Xilver Daar kunnen ze bij het holland forum nog een puntje aan zuigen zeg ![]() [edit] Tjeemug... paar foto's verder zus van Zehra Houdt niet op zeg zo! Doet me denken aan een ex [/edit] |
| Originally posted by Buoyant DIT FORUM GAAT NAAR DE KLOTEUUUUUUUH !!! als het op deze manier verder gaat |
| Originally posted by pooley as sommige die stok waarop ze zitten eens dieper uit hun gat zouden trekken, ni nee :x |
Welke BETA party vonden jullie het beste? (diegenen die naar beiden zijn geweest). Alleen al qua tracklist zou ik deze het beste gevonden hebben. Maar mss was de sfeer anders/beter?
btw, als ik toch gegaan was, zou ik er ongeveer ZO hebben uitgezien. ik bedoel die middenste eh. brrrr
| Originally posted by Gladius Welke BETA party vonden jullie het beste? (diegenen die naar beiden zijn geweest). Alleen al qua tracklist zou ik deze het beste gevonden hebben. Maar mss was de sfeer anders/beter? |
het grootste probleem met fora als communicatiemiddel is bij deze weeral eens bewezen...
in een gesprek op caf� in real life zou bovenstaande discussie nooit voorgekomen zijn:-)
| Originally posted by Bertn het grootste probleem met fora als communicatiemiddel is bij deze weeral eens bewezen... in een gesprek op caf� in real life zou bovenstaande discussie nooit voorgekomen zijn:-) |
| Originally posted by Bertn het grootste probleem met fora als communicatiemiddel is bij deze weeral eens bewezen... in een gesprek op caf� in real life zou bovenstaande discussie nooit voorgekomen zijn:-) |
Jazeker, m'n angst werd nog maar is bevestigd door de foto's, ik heb weer e ongeloofelijk feesje gemist
2de jaar op rij
Volgend jaar wacht ik eerst den datum van het BeTa feesje af en boek dan pas e vakantie
Maar ik hoop da't volgend jaar ni opnieuw in de eerst week van de paasvakantie is, want dan ben ik weer op skivakantie
Het zag er weer allemaal pikfijn inorde uit!!! Proficiat aan alle BeTa's, jullie hebben weer is laten zien dat we ��n grote familie, e TRANCE familie!!!!
Vol geduld wacht ik of probeer ik althans toch, op de setjes
Mooie reviews en hele vette foto's!! Filmpjes geven inderdaad het sfeertje lekker weer, maar is toch nooit hetzelfde als ze live meemaken
Volgende keer moet ik en wil ik der echt bij zijn, mag het plz ![]()
en tom, hoe was het op vakantie?
Ik had gehoord van FredNova dat er een party was in Gent maar heb het spijtig genoeg moeten missen. De volgende keer zal ik er zeker en vast bijzien ;-)
Was helaas skie�n wat ook wel nice was. Volgende keer ben ik er zeker bij!!
nog geen nieuws van de setjes??
^^
Working on it!
Overigens wil ik dit wel een beetje coordineren, maar dan heb ik wel wat hulp nodig...
nl... ZOU IEDEREEN DIE BW BESCHIKBAAR HEEFT MIJ EEN PM WILLEN STUREN! met daarin graag de hoeveelheid ruimte die je beschikbaar kan stellen voor het hosten van de setjes 
En de persoon die in het bezit is van de minidisc met de andere setjes ook graag even contact opnemen met mij aub 
naja ... een halve gieg, onbeperkte bandwith
... uw set, is mijn set 
We openen gewoon een gmail account, uppen de sets daar in rars van ongeveer 20 Mb, geven de login gegevens hier door en da is het.
We hebben 2 GB zo ter beschikking.
Als het goed is, maak ik eentje aan.
Ik had vandaag examens en ondertussen ook last van een virus op de PC, dus even geen tijd om setjes p PC over te zetten. Misschien morgen, maar ik beloof niks 
www.sponsorworld.be
voor onze volgende party...