TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
| quote: |
| Originally posted by Bjorn Vidaz euhm, ik zie nergens een mix met mijn exacte filesize, kan dit? |
Is't ook mogelijk om de punten per onderdeel te krijgen?
| Originally posted by Push2005 En als we de letters in ronde 2 gewoon veranderen ? |
en maakt het weer ingewikkelder voor BB. Zou dat zo laten.
| Originally posted by Push2005 En als we de letters in ronde 2 gewoon veranderen ? |
| Originally posted by Moondust Is't ook mogelijk om de punten per onderdeel te krijgen? |
Screw it, ik volg deze thread niet meer. Als ik afval laat iemand maar iets weten op msn ofzo. Bende hoerespammers. 
| Originally posted by Real Screw it, ik volg deze thread niet meer. Als ik afval laat iemand maar iets weten op msn ofzo. Bende hoerespammers. |
Vooraleerst zou ik m'n mede juryleden willen bedanken voor hun tijd om aandachtig de mixen te beluisteren en een gemotiveerde mening te formuleren! Bovendien heeft iedereen zich keurig aan de deadline gehouden qua indienen van scores en motivatie! Proficiat. Zoals in elke wedstrijd zijn er winnaars en verliezers, echter in deze poule is dit zeker geen schande, de scores bij de jury leden lagen echt hoog!
met spijt in het hart moet ik mededelen, dat volgende mixes de ronde NIEt halen
G 180/250
J 195,5/250
L 200/250
het plaatsen van de motivatie van de juryleden volgt zo snel mogelijk!
grtz
Speen
| Originally posted by Moondust Is't ook mogelijk om de punten per onderdeel te krijgen? |
| Originally posted by speentje Vooraleerst zou ik m'n mede juryleden willen bedanken voor hun tijd om aandachtig de mixen te beluisteren en een gemotiveerde mening te formuleren! Bovendien heeft iedereen zich keurig aan de deadline gehouden qua indienen van scores en motivatie! Proficiat. Zoals in elke wedstrijd zijn er winnaars en verliezers, echter in deze poule is dit zeker geen schande, de scores bij de jury leden lagen echt hoog! met spijt in het hart moet ik mededelen, dat volgende mixes de ronde NIEt halen G J L het plaatsen van de motivatie van de juryleden volgt zo snel mogelijk! grtz Speen |
Ben dus tevreden met degene die doorgaan
^ zelfde als mijn punten ongeveer
| Originally posted by Moondust mijn probleem is ook dat ik teveel gedraaid heb als of ik voor publiek sta, das een gewoonte denk ik. en niet aan gedacht heb een mix te maken die mensen thuis via hun pc zitten luisteren en daar zit een groot verschil tussen natuurlijk. |
@ Poule 3 juryleden, we zijn het allemaal bijna unaniem eens wie doorgaat en afvalt 
Nou, moet ik namen noemen?
Graag, deadline is deadline. 
(sorry, kzit terug in deze thread) 
| Originally posted by Belgian Bonzai Nou, moet ik namen noemen? |
bunz ging rond 11u zijn inzending sturen, dan ben ik kilaar
afgevallen in de groep van speentje 
g: Tiger777 
j: Push2005 
l: bjorn_vidaz 
jammer van L, kreeg veel bij mij, maarja
Hoe kan ik weten in welke groep ik zit?
| Originally posted by DJ Zetski Hoe kan ik weten in welke groep ik zit? |
/action wacht geduldig op eigen naam
Wacht nu gewoon even tot Bertn het resultaat van zijn poule bekend maakt. 
Als je daar niet bij de afvallers zit betekent dat dat je doorgaat naar de volgende ronde. In welke groep je zit lijkt me op dit moment niet echt relevant? 
Allemaal geduld verdoeme. 
kheb mijn beoordeling nu ook naar Bertn gestuurd, dus resultaten zullen er zo dadelijk wel aankomen vermoed ik..