TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (45): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 »
| quote: |
| Originally posted by Devilex Armin heeft op Jim Tv nog eens bevestigd dat de bakermat van de trance wel degelijk in Belgie ligt. Jammer dat het niet zo duidelijk meer is. |
| Originally posted by Devilex Armin heeft op Jim Tv nog eens bevestigd dat de bakermat van de trance wel degelijk in Belgie ligt. Jammer dat het niet zo duidelijk meer is. |
Men heeft 4 Dj's ge�nterviewd:
Armin Van Buuren
Ferry Corsten
Marco Bailey
Chris Liebing
Allemaal van op de mainstage dus
Tijdens de clipkes van deze dj's speelde telkens dezelfde soort muziek, totaal waardeloze reportage eigenlijk. Over 10 Days Off kan men dagen na elkaar uitgebreide sfeerreportages en interviews geven, ok het duur wel 10 dagen maar soit.
En met die 3 achterlijke trienen van 'Hormonia' was er een uitgebreid gesprek.
Kheb het net gezien in de herhaling 
| Originally posted by Devilex Men heeft 4 Dj's ge�nterviewd: Armin Van Buuren Ferry Corsten Marco Bailey Chris Liebing Allemaal van op de mainstage dus Tijdens de clipkes van deze dj's speelde telkens dezelfde soort muziek, totaal waardeloze reportage eigenlijk. Over 10 Days Off kan men dagen na elkaar uitgebreide sfeerreportages en interviews geven, ok het duur wel 10 dagen maar soit. En met die 3 achterlijke trienen van 'Hormonia' was er een uitgebreid gesprek. |

trok idd op nie veel, muziek hebben ze wsl gehaald van asot2004 
| Originally posted by Ataraxya Hier zijn nog wa vids dat ik gemaakt heb op TL= [[ LINK REMOVED ]] = 97.2MB (4 vids van in Perfecto Tent die ik al eerder heb gepost) [[ LINK REMOVED ]] = 86.6MB [[ LINK REMOVED ]] = 85.8MB Enjoy! |
| Originally posted by Antony exit tv op ATV komt over paar weken pas terug geloof ik. daar kunde wel het meest van verwachten... intussen kunde op www.exittv.be al wel beetje stream bekijken |
| Originally posted by FredNova Hij zegt dat in bijna elk interview (na TL weer)... |
| Originally posted by kokkenmaster Als je je populair wil maken in het land waar je draait, moet je zo'n dingen vertellen �... |
| Originally posted by FenixStyle Denk niet dat er nu plots mensen zijn die hem beter gaan vinden omwille van die uitspraak... En ik geef hem ook gelijk, hier zitten de �chte trance-liefhebbers.. Trance is in Nederland gewoon veel meer ingeburgerd, en er zullen dus veel meer mensen dan bij ons naar trance luisteren. Maar op events zoals Trance Energy bemerkte ik toch niet dezelfde passie voor trance bij het publiek die bijv tijdens de set van Jonas & Menno wel duidelijk aanwezig was.. |

| Originally posted by FenixStyle Denk niet dat er nu plots mensen zijn die hem beter gaan vinden omwille van die uitspraak... |
Ik heb het hierover al meedere malen met Armin gehad (zonder interview of camera ofzo) hij meent dit echt hoor (en het is ook zo)
Trance is idd wel degelijk ontstaan hier, bekijk de eerste extreme cd's enzo maar is. Bijna allemaal Belgische producties.
| Originally posted by Devilex Trance is idd wel degelijk ontstaan hier, bekijk de eerste extreme cd's enzo maar is. Bijna allemaal Belgische producties. |
can someone please tell me where exactly is the festival in belgium ?
and how can i get there from amsterdam ?
thx

| Originally posted by levind can someone please tell me where exactly is the festival in belgium ? and how can i get there from amsterdam ? thx |
Iemand zit een weekske achter
lol
| Originally posted by levind can someone please tell me where exactly is the festival in belgium ? and how can i get there from amsterdam ? thx |
| Originally posted by Push2005 The event is taking place tomorrow (that's why it's called tomorrowland) Enjoy your trip and hurry up |
gaan we hem opwachten met een partytent 
Maar komaan kan die kerel nu geen datums lezen
| Originally posted by christina joenge neem het van mij aan, DAT was sarcasme, leer er iets van... wij trekken niemand zijn kant, de reden waarom ge hier zo op uw bek krijgt is da ge veel te hard het laatste woord wilt hebben en da ge NIET grappig zijt... |