TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 »


Posted by ZZandirt on Apr-03-2006 15:14:

ik zie een hoop "ouwe garde" (ten dele) verdwijnen en een hoop nieuwe namen...

effe thread ene schop geven


Posted by jp on Apr-03-2006 18:54:

Hoi ik ben jp en ik ben 15 jaar oud. M'n hobbies zijn konijn Snuffel en m'n electrische racebaan met echte formule 1 autos. Ook lees ik graag de Hitkrant en Slam FM. Mental Teo is m'n vaforiet. Ik hoop dat jullie allemaal heel aardig zijn en zo. Doei


Posted by robin on Apr-03-2006 18:59:

quote:
Originally posted by jp
Hoi ik ben jp en ik ben 15 jaar oud. M'n hobbies zijn konijn Snuffel en m'n electrische racebaan met echte formule 1 autos. Ook lees ik graag de Hitkrant en Slam FM. Mental Teo is m'n vaforiet. Ik hoop dat jullie allemaal heel aardig zijn en zo. Doei


wow ben jij dat op je plaatje.. mag ik je msn

xxx welkom op ta


Posted by Creamfields23 on Apr-03-2006 19:03:

JP wat is er met je dikke maat Magik54 gebeurd. Die is ook spoorloos??


Posted by jp on Apr-03-2006 19:53:

Die is verslaafd aan WoW [ insert gay smiley here ]


Posted by Creamfields23 on Apr-03-2006 20:12:

AHA dus geen geile buttsekz voor jullie no more then


Posted by jp on Apr-03-2006 20:57:

Helaas


Posted by Chicane on Apr-04-2006 05:50:

D'r is miks mis met WoW


Posted by ZZandirt on Apr-04-2006 05:55:

wat is in Godsnaam WoW????

(smorgusvroeg )


Posted by @win on Apr-04-2006 08:30:

quote:
Originally posted by ZZandirt
wat is in Godsnaam WoW????

(smorgusvroeg )


World of Warcraft...

Zo'n kansloos spel waar mn broetje ook aan verslaafd is...


Posted by jp on Apr-04-2006 16:15:

Als je aan zo'n spel verslaafd kan raken moet je al helemaal van de drugs afblijven


Posted by Chicane on Apr-04-2006 16:16:

kansloos..


Posted by jp on Apr-04-2006 16:17:

Beide ja


Posted by robin on Apr-04-2006 16:24:

quote:
Originally posted by jp
Die is verslaafd aan WoW [ insert gay smiley here ]



Oh My God.. installeer een of ander cheat ding op zn pc zodat ie gebant word ahaha lollerskates


Posted by jp on Apr-04-2006 16:53:

doe het zelf. ik heb het te druk met niks doen


Posted by robin on Apr-04-2006 16:56:

Hij is niet mijn homebooi.. nooit dat ik zo dicht bij zijn pc kan komen he.. nouja dan niet i guess


Posted by jp on Apr-04-2006 17:07:

Heb er wel een secret webcam hangen


Posted by Rubenderonde on Apr-18-2006 11:59:

Ik heb hier eigenlijk nog nooit wat neergezet
Ik ben dus Ruben, 23 jaar, werk bij Heineken in Zoeterwoude en woon in Gouda. Naast mijn parttime studie klus ik nog wat bij in de muziekwereld met wat platenlabels en maak soms nog wat herrie erbij!
Stappen gebeurd nog wel regelmatig!


Posted by Unique2701 on Apr-18-2006 12:15:

welkom


Posted by Rubenderonde on Apr-18-2006 12:26:

quote:
Originally posted by Unique2701
welkom


Thanks! ik zie dat je op drie feestjes bent geweest waar ik ook ben geweest


Posted by Unique2701 on Apr-18-2006 13:23:

quote:
Originally posted by Rubenderonde
Thanks! ik zie dat je op drie feestjes bent geweest waar ik ook ben geweest


waarschijnlijk 2 dan, playground ging niet meer door Had ik echt iets gemist..?


Posted by Rubenderonde on Apr-18-2006 13:35:

Playground was wel lachen, allemaal weer de bekende en zelfde koppen als in de Asta etc. eerst daarvoor nog ff naar Carl Cox and Friends geweest, daar was ik gauw weer weg:P
Het is blijkbaar weer de trend om Ligaya, Satellite en Out of the blue te draaien


Posted by Unique2701 on Apr-18-2006 13:40:

quote:
Originally posted by Rubenderonde
Playground was wel lachen, allemaal weer de bekende en zelfde koppen als in de Asta etc. eerst daarvoor nog ff naar Carl Cox and Friends geweest, daar was ik gauw weer weg:P
Het is blijkbaar weer de trend om Ligaya, Satellite en Out of the blue te draaien



Nah ja opzich vind ik t wel leuk als er af en toe weer eens een goeie oude track tussen zit, beter dan het nieuwste van het nieuwste alleen maar voor het nieuwe zelf. En Phynn sluit wel vaker af met Satellite merk ik..


Posted by Rubenderonde on Apr-18-2006 13:52:

Is idd niks mis mee! begrijp me niet verkeerd Is zeker iets wat het goed doet op de dansvloer!
Was een gezellig feestje!! Ben blij dat ik er heen ben gegaan!

Hoera voor de kleine clubavonden!!


Posted by Fray Dee on Jun-26-2006 19:01:

HOI HOI

Hee luitjes

Zal hier ook maar even wat neerzetten dan ben 23 jaar kom uit Eindhoven en ben Brandweerman op de vliegbasis in Eindhoven.
Ben opzich niet nieuw in het wereldje heb al wat feesten en party's meegemaakt en ben nu mijn horizon aan het verbreden

de groeten

Fray Dee


Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.