TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nieuw?! FF voorstellen Deel IV
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 »
ik zie een hoop "ouwe garde" (ten dele) verdwijnen en een hoop nieuwe namen...
effe thread ene schop geven 
Hoi ik ben jp en ik ben 15 jaar oud. M'n hobbies zijn konijn Snuffel en m'n electrische racebaan met echte formule 1 autos. Ook lees ik graag de Hitkrant en Slam FM. Mental Teo is m'n vaforiet. Ik hoop dat jullie allemaal heel aardig zijn en zo. Doei 
| quote: |
| Originally posted by jp Hoi ik ben jp en ik ben 15 jaar oud. M'n hobbies zijn konijn Snuffel en m'n electrische racebaan met echte formule 1 autos. Ook lees ik graag de Hitkrant en Slam FM. Mental Teo is m'n vaforiet. Ik hoop dat jullie allemaal heel aardig zijn en zo. Doei |
wow ben jij dat op je plaatje.. mag ik je msn
JP wat is er met je dikke maat Magik54 gebeurd. Die is ook spoorloos??
Die is verslaafd aan WoW [ insert gay smiley here ]
AHA dus geen geile buttsekz voor jullie no more then

Helaas 
D'r is miks mis met WoW 
wat is in Godsnaam WoW????
(smorgusvroeg
)
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt wat is in Godsnaam WoW???? (smorgusvroeg ) |
Als je aan zo'n spel verslaafd kan raken moet je al helemaal van de drugs afblijven
kansloos.. 
Beide ja 
| quote: |
| Originally posted by jp Die is verslaafd aan WoW [ insert gay smiley here ] |
lollerskates
doe het zelf. ik heb het te druk met niks doen 
Hij is niet mijn homebooi.. nooit dat ik zo dicht bij zijn pc kan komen he..
nouja dan niet i guess
Heb er wel een secret webcam hangen
Ik heb hier eigenlijk nog nooit wat neergezet
Ik ben dus Ruben, 23 jaar, werk bij Heineken in Zoeterwoude en woon in Gouda. Naast mijn parttime studie klus ik nog wat bij in de muziekwereld met wat platenlabels en maak soms nog wat herrie erbij!
Stappen gebeurd nog wel regelmatig!
welkom 
| quote: |
| Originally posted by Unique2701 welkom |
| quote: |
| Originally posted by Rubenderonde Thanks! ik zie dat je op drie feestjes bent geweest waar ik ook ben geweest |
Had ik echt iets gemist..?
Playground was wel lachen, allemaal weer de bekende en zelfde koppen als in de Asta etc. eerst daarvoor nog ff naar Carl Cox and Friends geweest, daar was ik gauw weer weg:P
Het is blijkbaar weer de trend om Ligaya, Satellite en Out of the blue te draaien
![]()
| quote: |
| Originally posted by Rubenderonde Playground was wel lachen, allemaal weer de bekende en zelfde koppen als in de Asta etc. eerst daarvoor nog ff naar Carl Cox and Friends geweest, daar was ik gauw weer weg:P Het is blijkbaar weer de trend om Ligaya, Satellite en Out of the blue te draaien |
Is idd niks mis mee! begrijp me niet verkeerd
Is zeker iets wat het goed doet op de dansvloer!
Was een gezellig feestje!! Ben blij dat ik er heen ben gegaan!
Hoera voor de kleine clubavonden!!
HOI HOI
Hee luitjes
Zal hier ook maar even wat neerzetten dan ben 23 jaar kom uit Eindhoven en ben Brandweerman op de vliegbasis in Eindhoven.
Ben opzich niet nieuw in het wereldje heb al wat feesten en party's meegemaakt en ben nu mijn horizon aan het verbreden
de groeten
Fray Dee
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.