TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
Att göra egna ansiktsuttryck kan vara kul, speciellt när man kan lägga till egna texter: 
http://veepers.budlight.com/service...S2bgHlRJBtv.Cqq
Re: Re: skumt
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew fyra olika handukar? tjejer ![]() |
räcker med två stora och två små
klart det är typiskt tjejer 
men ja kunde bara se snubben istället för den blonda tjejen som sjöng... hoho
Re: Re: Re: skumt
| quote: |
| [i][b]Originally posted by Glorie förresten, jag råkade zappa förbi z-tv och såg videon till låten i den där sjuka videosnutten som Dio postade.. denförsta urusla låten men ja kunde bara se snubben istället för den blonda tjejen som sjöng... hoho |
| quote: |
| Originally posted by Producer Jodå, installera xvid-codec bara |
Re: Re: Re: Re: skumt
| quote: |
| Originally posted by reveal Jag med! Hade varit skoj att veta vad den heter |
Re: Re: Re: Re: skumt
| quote: |
| Originally posted by reveal Jag med! Hade varit skoj att veta vad den heter |



Re: Re: Re: Re: Re: skumt
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew reveal, lille gubben, har du helt glömmt bort det här med hur man quotar? nu har du missat två i samma tråd -- på samma sida! |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: skumt
| quote: |
| Originally posted by reveal Heheh, jag märkte också det, måste vara nån tillfällig sinnesförvirring |
| quote: |
| Originally posted by Dioxys http://www.dj-networxx.org/m0sT/Rot....MOVED_BY_ADMIN HAHAHA Jag var nära på att rammla av stolen alltså Så jävla rolig!den här grabben har varit med om ett dödsrejv för mkt ![]() |
Re: Re: Re: Re: Re: skumt
| quote: |
| Originally posted by jeremy1984 Haiducii - Dragostea Din tei ![]() EDIT: Stavfel var väl inte oväntat med det namnet ![]() Haha, var tvungen att leta upp lyrics oxå ![]() http://www.golyr.de/haiducii/songte...tea+din+tei.htm |
det är ju bättre än scooter i alla fall
| quote: |
| Originally posted by reveal Den låten ska in på "bäst and sämst of sweta", där även badger badger badger ligger |
| quote: |
| Originally posted by Vizay BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH MUSHROOM MUSHROOM BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH MUSHROOM MUSHROOM BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH A SNAKE A SNAAAAAAAAKE, OOOHHHH IT'S A SNAAAAAAKE förlåt, va bara tvungen...den rockar ju så jävla brutalt hårt så det finns inte |

jäklar va grym den var!
| quote: |
| Originally posted by Vizay BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH MUSHROOM MUSHROOM BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH MUSHROOM MUSHROOM BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH BADGAH A SNAKE A SNAAAAAAAAKE, OOOHHHH IT'S A SNAAAAAAKE förlåt, va bara tvungen...den rockar ju så jävla brutalt hårt så det finns inte |
| quote: |
| Originally posted by GyLLe jag har missat den låten... är de en riktig låt eller?? vart finns denatt lyssna på isf???? |

| quote: |
| Originally posted by St_Andrew w000t missat den? ![]() http://www.badgerbadgerbadger.com/ |
| quote: |
| Originally posted by GyLLe hmmm den var ju................... kass |
japp, det är en modern klassiker i klass med star wars typ... 
och, ja, och jag går fortfarande och väntar på en markus schulz coldharbour remix på den, eller en rising star remix kanske...
Maia Heee...Maya Hooo...Maya Heee...Maya Haa haaa....jävla skön! Tror jag ska göra en egen version på den!

http://www.badanka.com/~eurocop/
tjuvrignings paradiset 
Såg denna på www.dagensgata.se , inte speciellt rolig, men jag postar med tanke på namnen (ett av dem iaf
)
Steve och Karl-Erik satt i en eka på en sjö.
Steve rodde åt väst och Karl-Erik åt ost.
Båda var jämnstarka, och det fanns inga
strömmar i vattnet där de befann sig, det var dessutom helt vindstilla.
Åt vilket håll gick då ekan?
| quote: |
| Originally posted by reveal Såg denna på www.dagensgata.se , inte speciellt rolig, men jag postar med tanke på namnen (ett av dem iaf )Steve och Karl-Erik satt i en eka på en sjö. Steve rodde åt väst och Karl-Erik åt ost. Båda var jämnstarka, och det fanns inga strömmar i vattnet där de befann sig, det var dessutom helt vindstilla. Åt vilket håll gick då ekan? |
| quote: |
| Originally posted by reveal Såg denna på www.dagensgata.se , inte speciellt rolig, men jag postar med tanke på namnen (ett av dem iaf )Steve och Karl-Erik satt i en eka på en sjö. Steve rodde åt väst och Karl-Erik åt ost. Båda var jämnstarka, och det fanns inga strömmar i vattnet där de befann sig, det var dessutom helt vindstilla. Åt vilket håll gick då ekan? |
| quote: |
| Originally posted by reveal Såg denna på www.dagensgata.se , inte speciellt rolig, men jag postar med tanke på namnen (ett av dem iaf )Steve och Karl-Erik satt i en eka på en sjö. Steve rodde åt väst och Karl-Erik åt ost. Båda var jämnstarka, och det fanns inga strömmar i vattnet där de befann sig, det var dessutom helt vindstilla. Åt vilket håll gick då ekan? |
http://www.student.kau.se/aktuellt/...lj&artikel=6551
| quote: |
| Originally posted by reveal http://www.student.kau.se/aktuellt/...lj&artikel=6551 |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.